توضیحات کاره

اینفوگرافیک چیست؟

احتمالاً این جمله را بارها شنیده‌اید که «ارزش یک تصویر بیش از هزار کلمه است». اساساً این جمله بیانگر ارزش و کارایی ارتباط تصویری (visual communication) است. حقیقت آن است که بیشترین دریافت ما از محیط پیرامونمان به‎وسیله قوه بینایی صورت می‌گیرد و مغز ما علاقه زیادی به تجزیه‌وتحلیل اطلاعات به‌صورت تصویری دارد؛ بر همین اساس اگر اطلاع‌رسانی و انتقال پیام به کمک تصویر صورت پذیرد، اثرگذاری و مدت ماندگاری آن در ذهن مخاطب بیشتر خواهد بود. اینجاست که اینفوگرافیک‌ها به کمک ما می‌آیند.

اینفوگرافیک‌ها نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند که
هدف آن‌ها ارائه سریع و ساده اطلاعات پیچیده است.

به بیان ساده‌تر، اینفوگرافیک‌ها به کمک عناصر بصری نظیر عکس، نمودار، نقشه، دیاگرام و … سعی می‌کنند تا مجموعه‌ای از داده‌ها و اطلاعات پیچیده را به‌گونه‌ای به تصویر درآوردند که پیام به شیوه‌ای سریع و قابل‌فهم به مخاطب منتقل شود.

استفاده از اینفوگرافیک‌ها باعث می‌شود تا مخاطبان حجم قابل توجهی از داده‌ها و اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی در قالب یک تصویر دریافت کند و آن را تا مدت‌ها در خاطر بسپارد. از اینفوگرافیک ها می‌توان در حوزه‌های گوناگونی بهره برد.(که برای هر تجارت و کسب و کاری اعم از کوچک یا بزرگ میتواند بسیار مفید واقع شود.)
استفاده از اینفوگرافیک‌ها به عنوان ابزارهای رهگیری، رزومه یا سوابق افراد، گزارش‌ها و کاربرگ‌ها، خبر و اطلاع‌رسانی، تبلیغات، معرفی و ارائه، یادگیری و آموزش تنها بخشی از کاربردهای آن‌ها است.

حال من میتونم برای کسب و کار و تجارت شما یک اینفوگرافیک تصویری(ایستا) ، ایده سازی و طراحی کنم .

بیرون از اینجا برای طراحی یک اینفوگرافیک حداقل مبلغی که از شما دریافت میکنند مبلغ 700 هزار تومان است ولی من فقط ب فقط با مبلغ 100 هزار تومان این سرویس رو در اختیار شما میذارم .

برای اطلاعات بیشتر راجب این سرویس از طریق پیغام با من در ارتباط باشید.

با تشکر

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

طرح لایه باز اینفوگرافیک طراحی شده

خدمات پس از طراحی و ....

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    سفارش گیری این کاره متوقف شده است.

    سایر کاره های ***