توضیحات کاره

باسلام؛

یکی از رشته های پرطرفدار در دانشگاه،رشتۀ حقوق می باشد.

ما قصد داریم تجربیات خود در مورد موفقیت در این رشته را در قالب ۲۸ صفحه فایل پی دی اف ارایه دهیم.

در این فایل به سؤالات زیر پاسخ کافی و جامع داده ایم:

ـ برای وکیل شدن باید حتماً در رشتۀ حقوق دانشگاه دولتی درس خوند؟ میشه کسی دانشگاه پیام نور حقوق بخونه و وکیل بشه؟

ـاعتبار مدرک دانشگاه پیام نور برای وکیل و قاضی شدن مورد تایید هست؟

ـبا چه شرایطی امکان داره با حقوق خوندن از سربازی معاف شد و یا از تسهیلات نظام وظیفه استفاده کرد؟

ـخانم ها چطور می تونند در حال حاضر در آزمون قضاوت شرکت کنند و وظیفۀ زنان قاضی چیست؟

ـبا چه رشته هایی غیر از رشتۀ حقوق میشه وکیل و قاضی و کارشناس شد؟

ـمراحل پذیرش و تحصیل در رشتۀ قضاوت دانشگاه قوۀ قضاییه چیست و چه مزایایی دارد؟

 

×قیمت این جزوه فقط و فقط ۹ هزار تومان می باشد.مطالب این جزوه پاسخگوی بسیاری از سؤالات علاقه مندان به تحصیل در رشتۀ حقوق می باشد و قیمت آن در مقایسه با زحمتی که برای تدوین و تایپ کشیده شده و نیز در مقابل هزینه های مشاوره و تحصیل بسیار ناچیز است اما در اختیار گذاشتن علم ما برای موفقیت حقوق خوانان و حقوق دانان آینده بسی مهم تر است و بر کسب اندک اجر مادی بسنده کرده ایم.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

علاقه مندان به تحصیل در رشتۀ حقوق با پرداخت مبلغ مورد نظر ،یک فایل پی دی اف ۲۸ صفحه ای مشتمل بر ۶ موضوع برایشان ارسال خواهد شد.

این جزوه تایپی می باشد و به شکل ساده و قابل فهم بسیاری از سؤالات پیرامون بررسی دانشگاه های حقوق(مقایسه رشتۀ حقوق دانشگاه دولتی پیام نور و دانشگاه های دولتی سراسری و تاثیر آنان در وکیل  و قاضی شدن)و میزان اعتبار دانشگاه پیام نور،رشته های مورد نیاز برای وکالت و قضاوت،معافیت سربازی حقوق خواندگان آقا،نحوۀ قاضی شدن بانوان ،نحوۀ ورود به رشتۀ قضاوت را پاسخ داده است.

برای آشنایی با سبک و سیاق متن جزوه، بخش هایی از آن نقل قول می گردد:

بر همین اساس است که گفتیم دانشگاه پیام نور،سراسری،آزاد اسلامی،غیر انتفاعی و علمی کاربردی بهخودی خود در موفقیت دانشجوی حقوق مؤثر نیست؛بلکه او خودش باید دروس را مطالعه کرده و اگر مثلاً دانشگاهی در سیستم سنجش و امتحان نقص و کاستی و خلأهایی دارد، دانشجو هم نباید مطالعه درست کتب خود را کنار بگذارد و  فقط در پی  پاس کردن  دروس باشد و  باید بدون  توجه به  این عوامل  کار اصولی  و صحیح و کامل را انجام دهد.

می توان گفت مهم ترین دغدغه داوطلبان در مورد دانشگاه پیام نور، اعتبار مدرک این دانشگاه است.قبل هر چیز باید بدانید که دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است.مدرک این دانشگاه و دیگر دانشگاه کاملاً معتبر بوده و از سوی وزارت علوم به رسمیت شناخته شده است و در واقع می توان گفت مدرک دانشگاه تهران و یا شهید بهشتی با مدرک دانشگاه پیام نور به لحاظ اعتبار کاملاً برابر است.حال به شکل دقیق تر و مستدل، معتبر بودن مدرک این دانشگاه را برای ورود به حرفه وکالت و قضاوت تبیین می کنیم.

 

دانشجویان پس انتخاب رشته و در صورت قبولی دعوت به مصاحبه می شوند و  پس از موفقیت در پروسه ی دشوار جذب از همان بدو تحصیل به  استخدام قوه قضاییه درآمده و مقرری ماهانه دریافت می کنند و از امکانات رفاهی و فرهنگی  و اسکان خوابگاهی  برخوردار می گردند و  از همه مهم تر از معافیت از خدمت سربازی بهره مند می شوند و پس از اتمام تحصیلات بلافاصله ازرئیس قوه قضائیه حکم قضایی دریافت کرده وبه قضاوت مشغول می شوند.توجه شود که مقرری ماهانه و حقوق ماهیانۀ دانش جویان و دانش آموختگان کارشناسی ارشد از کارشناسی بیشتر است،پس حتما در لیست انتخاب رشته اول کارشناسی ارشد علوم قضایی را وارد کنید.

البته اگر به هر دلیلی موفق به ورود به دانشگاه علوم قضایی نشدید و دانشجوی کارشناسی حقوق شدید ولی همچنان علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه هستید نگران نباشید هنوز راهی هست:این دانشگاه علاوه بر کنکور علوم انسانی،از طریق آزمون کارشناسی ارشد هم به شکل محدود دانشجو جذب می کند که  این جذب دانشجو به دو صورت است:

 

یکی از پرسش های متداول در مورد «معافیت پزشکی»است.سؤال این است که فردی که دارای کارت معافیت دائم از نوع معافیت پزشکی است،برای ورود به مشاغل حقوقی با مانع روبرو می شود؟

برای پاسخ باید حالات مختلف را بررسی کرد:

وکالت:داشتن معافیت پزشکی و نیز هرنوع نقص جسمی و روحی به هیچ عنوان مانع وکیل شدن نیست و در قوانین جذب وکیل به ممنوعیت دادن پروانۀ وکالت به چنین افرادی اشاره ای نشده است.

قضاوت:معافیت پزشکی به خودی خود ایرادی برای قضاوت ندارد و وضعیت آن مانند وکالت است اما پزشک معتمد قوۀ قضاییه باید سلامت جسم و روان لازم برای منصب قضاوت را در داوطلب تأیید کند.

بدیهی است معلولیت ها و بیماری های شدید فارغ از داشتن یا نداشتن معافیت پزشکی باعث مردودی فرد می شود مثل نابینایی وجنون. اما مشکلاتی مثل بیماری های پوستی،صافی کف پا،اضافه وزن یا لاغری مفرط که باعث معافیت پزشکی شده اند،بعید به نظر می رسد که باعث مردودی شود.

استخدام در ارگان های نظامی و انتظامی:معافیت پزشکی باعث مردودی است،دلیل آن هم واضح و بدیهی است. خدمت سربازی و استخدام در این ارگان ها هردو اموری نظامی اند و آنچه مانع سربازی شده است ،

مانع استخدام در این سازمان ها هم می شود.

 

استخدام سازمان ها و بانک ها(کارشناس حقوقی):این مورد نسبی است و در بعضی از آگهی استخدام ها داشتن معافیت پزشکی را از موارد ممنوعیت استخدام ذکر کرده اند و بعضی دیگر آن را بلامانع دانسته اند.

نوع محتواهای ارسالی: متنی (pdf یا word)،  

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های alireza_law