توضیحات کاره

چگونه در کسب و کارها و آنلاین شاپ های خود موفق شویم؟

در همین ابتدا این نکته را به شما بگویم که اگر میخواهید مشتریان شما را سریعتر پیدا کنند و محصولات خود را بخوبی به آنها بفروش برسانید، باید محتواهای جذاب و با کیفیت در محیط کسب و کار خود منتشر کنید.اگر اینکار را شما انجام دهید با اعتماد مشتریان مواجه خواهید شد و بازدید از وبسایت شما بالا خواهد رفت.

در اینجا به شما بگویم که من با اصول سئو رایتینگ،تبلیغ نویسی،ویرایش و نگارش آشنایی کامل دارم و برای شما محتواهای تخصصی و یونیک تولید می کنم، تا بتوانید آنها را در وب سایت خود قرار دهید و از کیفیت و جذابیت مطالب لذت ببرید. من با گذراندن دوره های تولید محتوا،وبمستری،ویراستاری و نگارش متون این توانایی را کسب کردم که مطالب زیادی را درباره انواع موضوعات مانند کارآفرینی، پشتیبانی سایت و اصول طراحی، ثروت آفرینی، کنکور، بازاریابی اینترنتی و گردشگری بنویسم.

اگر کار تولید محتوای خود را به دست من بسپرید مقالات درجه یک و حرفه ای را به شما تحویل خواهم داد. برای هر مطلب ۱۰۰۰ کلمه ای قیمت ۱۰۰ هزارتومان در نظر گرفته ام که برای یک مقاله تخصصی،هدفمند و سئو شده بسیار کم است. زمانیکه نوشته من را مطالعه کنید از خواندن آن لذت خواهید برد. من با داشتن انواع مهارت ها مقاله هایی به شما ارائه خواهم داد که در مقابل هزینه پرداختی قابل مقایسه نخواهد بود و پول پرداختی بلافاصله جبران خواهد شد و حتی چندین برابر آن به شما بازگردانده خواهد شد.

زمانیکه افزایش فروش و سرازیر شدن مشتری به سایت خود را مشاهده کردید به صحبت های من پی خواهید برد و به آن اطمینان کامل خواهید کرد. زمانیکه برای نوشتن مقاله مدت زمان زیادی را در منابع معتبر به جستجو خواهم پرداخت و خلاصه آن را روی برگه خواهم آورد. سپس با استفاده از نقشه ذهنی تیتر های آن را ایجاد خواهم کرد و برای آن شروع به نوشتن می کنم.شما با دیدن آن متوجه ویرایش و زیباسازی متن خواهید شد. این متن تحویل گرفته شده با اصول سئو بهینه سازی شده و با افزونه Yoast سنجیده شده است.

این محتوای تحویل داده شده به شما کاملا بی نقص است. من برای هر محتوا بسته به حجم آن تعدادی ساعت در نظر میگیرم. اکنون بنظر می رسد که شما با نحوه کار بنده آشنا شده اید و میدانید که چگونه در کسب و کارها و آنلاین شاپ های خود موفق شوید. شما با قرار دادن محتواهایی که من انجام داده ام می توانید مشتریان زیادی به خود جذب کنید و چنان میزان فروش وبسایت خود را بالا ببرید که ان را اصلا باور نمی کنید. پس اکنون تولید محتوای سایت خود را به دست من بدهید و با دیدن آن و خواندن محتوا از نتیجه کار لذت ببرید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک مطلب 1000کلمه‌ای اختصاصی و سئو شده + فایل ورد نوشته + خلاصه مطلب برای اشتراک گذاری در شبکه ‌های اجتماعی

  • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع، تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوای تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

قیمت پایه  برای  قیمت پایه 1000 کلمه اختصاصی 4 روز 100,000 تومان
انجام بیش از یک بار اصلاحات +1 روز +30,000 تومان
لینک سازی در محتوا +1 روز +30,000 تومان
سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی) +1 روز +1,000 تومان
سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.