توضیحات کاره

قیمت دوره در سال جدید (1396) افزایش می یابد. در صورت تمایل تا قبل از سال جدید شروع به تهیه دوره با قیمت قبلی نمائید.

 

برای خود ارزش قائل باشیم و خوشبختی را حق خود بدانیم.

 

با کمترین هزینه ممکن ، و با پول یک وعده غذا خوردن در رستوران به بهترین دوره که می تواند برای همیشه زندگی مالی شما را متغییر کند ، دست می یابید.

باور کنید این یک شعار نیست.

اگر شک دارید ابتدا فایلهای رایگان را گوش دهید. سپس اقدام به تهیه کل دوره نمایید.

 

بدست آوردن پول یک امر ذهنی است و ربطی به تلاش فیزیکی زیاد ندارد.

 

پیشنهاد میکنم ابتدا درخواست استفاده از فایلهای رایگان خود را ارسال فرمایید و در صورت رضایت و رسیدن به نتیجه مطلوب مراحل بعدی را ادامه دهید. هدف رضایت و دستیابی به نتیجه است.

 

خواهشمندم تمام مطالب را تا انتها مرور و مطالعه فرمایید. تنها 3 دقیقه زمان میبرد.

اگرآرزویتان بوده که در دوره های کوچینگ ثروت ثبت نام کنید و یا پکیج آموزشی این دوره ها را خریداری کنید اما بدلیل هزینه بالای آن نتوانسته اید .این نوید را به شما میدهم که در این سایت میتوانید به آرزوی خود دست یابید. فقط < فقط هدف اصلی این بوده  عزیزانیکه در حسرت استفاده از دوره های کوچینگ ثروت بوده اند بتوانند به آرزوی خود دست یابند .  نه سحری در کار است و نه جادوگری ایی . این جهان کوه است و فعل ما ندا          سوی ما آید نداها را صدا .      دقیقا جهان همانند کوه ایی است که هر چه بگویی و هرعملی انجام دهی بازتابش به سوی خودمان برمیگردد. در هر زمینه ایی جهان به همین صورت عمل میکند . این دوره را به صورت حضوری آموزش میدهم و حداقل 10 برابر این قیمتی است که درسایت قرار داده ام . حاصل 12 سال مطالعه و تحقیق و بررسی و پژوهش است .

 چه ضمانتی وجود دارد که مطالب دوره تخصصی کوچینگ ثروت، مفید و کاربردی باشد؟ 

مطالب ارائه شده در این دوره آموزشی حاصل سالها مطالعات من در حوزه موفقیت و ثروت هست ، در این سالها کتاب های زیادی رو مطالعه کردم و از دوره ها و آموزش های اساتید بزرگی چون استاد معظمی ، استاد عباس منش ، استاد شاهین فرهنگ ، استادآزمندیان ،استاد احمدی منش استفاده کردم و مطالب زیادی یادگرفتم .

و هنوز هم سعی می کنم که اطلاعاتم رو به روز کنم و برای این منظورهرچند وقت یکبار جدید ترین فیلم های سمینار اساتید بزرگ چه درایران و چه خارجی : چون آنتونی رابینز ، برایان تریسی ، استر هیکس ، باب پراکتر ،رابرت کیوساکی ، جک کانفیلد وسایر اساتید موفقیت  رو نگاه می کنم.من هرماه برای یادگیری  و آموزش دیدن خودم هزینه می کنم .و در زمینه NLP و EFT از اساتیدبزرگی همچون دکتر معدلی و مهندس فروغمند بهره برده ام .( البته به هیچ عنوان خودم را در این زمینه استاد نمیدانم و پیشنهاد میکنم اگر میخواهی در زمینه NLP و EFT به نتیج مطلوب دست یابی حضورا از خود این اساتید استفاده کنی  . ) و حتی  سال پیش بود که در زمینه  عزت نفس و اعتماد به نفس دکتر معدلی کلاسی برگزار کرده بودند که یک آموزش 3 ساعته بود به مبلغ 250000 تومان ، که پرداخت کردم وبرای اینکه همیشه به روز باشم اینگونه هزینه ها را باجان و دل پرداخت میکنم .( البته هدفم این بود که بدانی هرچیز بهایی دارد  و رایگان نخواه که به جایی برسی . این خلاف قانون کائنات است .) 

این دوره آموزشی ، مدلی ویژه و کاربردی است تا شما متوجه شوید چگونه می توانید از طرزفکر افراد ثروتمند الگوبرداری کنید.اگرشما بتوانید مثل آنها فکر کنید و مانند آنها عمل کنید ، شما هم مانند آنها ثروتمند خواهید شد.

چرا باید این محصول را بخرم ؟

من با آموزشهایی که به شما عزیزان میدهم ثابت میکنم که شما هم  میتوانید درآمدتان را افزایش دهید واتفاقات خوب را وارد زندگیتان کنید و به نتیجه مطلوب برسید . دقیقا این معضل در زندگی خودم بوده است و سالها با مطالعه و تحقیق در زندگی افراد ثروتمند و تهیه آموزشهای میلیونی و مصاحبه با افراد موفق و ثروتمند به این راز دسترسی پیدا کردم و حالا میخواهم به شما دوست عزیز این راز را آموزش دهم .

مواردی را که آموزش میدهم در ذهن شما وجود داشته و دارد ، فقط از آن استفاده

نشده است و من در این آموزش حکم یک راهنما و بلد راه را دارم  و آدرس میدهم

 وشما طبق آدرس میروید و کلید را برمیدارید.

 

پیشنهاد میکنم ابتدا درخواست استفاده از فایلهای رایگان را ارسال فرمایید و در صورت رضایت و رسیدن به نتیجه مطلوب مراحل بعدی را ادامه دهید. هدف رضایت و دستیابی به نتیجه است.

قیمت دوره در سال جدید (1396) افزایش می یابد. در صورت تمایل تا قبل از سال جدید شروع به تهیه دوره با قیمت قبلی نمائید.

 

 

انتخاب با خودت است. اگر دراین سایت به فکر این آموزش افتادم. هدفم این است تا بلکه بتوانم به افرادی که خود را لایق زندگی بهتر میدانند خدمتی کرده باشم .و با هزینه ایی کم و جزئی دیگر افراد هم بتوانند به درآمد مطلوب و دلخواه خود دست یابند .

 

 

در ابتدا یک تست و پاسخنامه است که برای افراد ارسال میگردد و در این پاسخنامه مشخص میشود در ذهن ثبت نام کنندگان چه میگذرد و مطابق با این تست فایلهای صوتی ارسال میگردد.

 

تمام مواردی که در این سایت آموزش میدهم در دیگر سایتها به اسم راه ثروتمندی  ویا کوچینگ ثروت با قیمتهای میلیونی دارد بفروش میرسد .

 

آموزشهایی که داده میشود 100% نتیجه اثر بخشی دارد و اگر نتیجه بخش نبود . بی چون و چرا مبلغ دریافتی عودت داده میشود.

افراد زیرک و دانا افرادی هستند که با کمترین هزینه و با کمترین وقت ، بهترین استفاده را میبرند و از تجربه دیگران به عالی ترین نحو استفاده میکنند.

 

در این آموزش به چه نکاتی پرداخته میشود ؟؟

.ازچه روشی مقدار پول خود را افزایش دهیم ؟

.به چه صورت ذهن خود را به ذهنی ثروتمند تبدیل کنیم؟

.توضیح مدارها و فرکانسهای ذهنی 

.جهان هستی برروی چه سیستمی فعال است ؟ و چه کارایی برای من دارد ؟ 

.آیا ثروت یک علم است ؟ یا شانسی است ؟ به چه صورت به علم آن دست پیدا کنم ؟

.چه عواملی باعث میشود یا شده که درآمد خوبی ندارم ؟

.اینکه میگویند رسیدن به استقلال مالی امری است ذهنی یعنی چه ؟

.آیا جنسیت و سن در رسیدن به استقلال مالی تاثیردارد؟

.چه کارکنم تا شانس و اقبال بلندی داشته باشم ؟آیا شانسی در کار است ؟

.چرا در بیشتر موارد پولدارها پولدارتر و فقیرها فقیرتر میشوند؟

.چرا من دست به هرکاری میزنم به شکست منجر میشود؟

.آیا اگر محل زندگی و شهرم ویا کشورم را تغییر دهم در ثروتمند شدنم تاثیر دارد؟

.چرا دست به هرکاری میخواهم بزنم ترس همراهیم میکند؟

.تعریف واقعی ثروت چیست ؟

.چیکار کنم که هم مالم  و   هم حالم خوب باشد.؟

.چرا در کسب و کارم مشتری ندارم ؟

.من تا کی باید حسرت بخورم ؟ چه مالی و چه در مواردی دیگر . آیا راهی دارد؟

.کتابهای موفقیت را بسیار زیاد مطالعه کرده ام . پس چرا موفق نمیشوم؟

.آیا واقعا من هم میتوانم به استقلال مالی برسم ؟

.چرا هرچقدر پول بدست میارم سریع خرج میشود؟

.چیکارکنم نترسم ازاینکه پول داخل کیفم بگذارم و بی دلیل خرجش نکنم؟

.چرا بعضی از مردم دست به هر چیز می زنند طلا می شود و بعضی دیگر دست به هر چیز می زنند خاکستر می شود؟

.چگونه خود را لایق بهترین ها و ثروتمند شدن بدانم ؟

1- در این دوره  شما یاد می گیرید چطور” الگوهای ذهنی فقر ” را در ذهنتان شناسایی کنید و برای از بین بردن آن اقدام کنید.

2-در این دوره  شما یاد می گیرید چطور” الگوهای ذهنی ثروت ” را در ذهنتان قرار دهید .

3- دراین دوره  شما یاد می گیرید که چطور با پول رفتار کنید که خودش به دنبال شما بیاید.

4-در این  دوره شما یاد می گیرید چطور بر ترس خود غلبه کنید و بیشتر از آن چیزی که هم اکنون دارید بدست آورید.

5-در این دوره  شما یاد می گیرید که چطور بر خرج کردن هیجانی و احساسی غلبه کنید و پس انداز بیشتری داشته باشید.

6- در این دوره  روش هایی را یاد می گیرید که بسیاری از ثروتمندان با استفاده از همین روش ها به موفقیت و ثروت رسیده اند.

7-در این دوره  شما یاد می گیرید چطور مثل ثروتمندان فکر کنید، مانند آنها تصمیم بگیرید و مانند آنها عمل کنید.

و........

 

قیمت دوره در سال جدید (1396) افزایش می یابد. در صورت تمایل تا قبل از سال جدید شروع به تهیه دوره با قیمت قبلی نمائید.

 

 

بابکارگیری این آموزشها میتونی برای همیشه زندگیت را متحول کنی و به هرچه بخواهی برسی.  به دلیل پایین بودن قیمت به هیچ عنوان رضایت ندارم که این محصول را به فرد دیگری بدهید و حرام میباشد . مگر اینکه هزینه آنرا پرداخت کند .

 

ودر نهایت اگر تمام مواردی که آموزش داده شده را به همراه تمرینات لازم انجام دادید و  هیچگونه نتیجه ایی نگرفتید . فقط کافیست عودت مبلغ واریزی را درخواست نمایید.  شما به مدت 6 ماه فرصت دارید که به آموزشها و تمرینات لازم بپردازید و بعد از این مدت اگر هیچگونه تغییر و تحولی در نظام فکری وباوریتان و یا در زندگی شما حاصل نشد فقط در خواست عودت مبلغ را ارسال فرمایید.  

 

ابتدا از فایلهای  رایگان  استفاده کنید و در صورت رضایت و رسیدن به نتیجه مطلوب مراحل بعدی را ادامه دهید. هدف رضایت و دستیابی به نتیجه است.

 

هدیه ویژه

عزیزانیکه به تمام تمرینات گفته شده عمل نمایند و بنده را از نتایج بدست آمده باخبر کنند . به صورت رایگان به سئوالات آنان پاسخ داده شده و در قالب pdf , و فایل صوتی برایشان ارسال میگردد. ( به مدت 6 ماه )

عزیزان یک مشاوره ساده حداقل ساعتی 50000 تومان است . دیگراز این بهتر چه میخواهید ؟؟ ( هدف نتیجه مطلوب و خرسندی شما عزیزان است ) 

 

در ابتدا یک تست و پاسخنامه است که برای افراد ارسال میگردد و در این پاسخنامه مشخص میشود در ذهن ثبت نام کنندگان چه میگذرد و مطابق با این تست فایلهای صوتی ارسال میگردد.

 

تنها با کسب آموزش و مهارت است که موفقیت و خوشبختی به انسان چشمک میزند و این راه ممکن نیست مگر با پرداخت بها و تمرین و ممارست . 

ابتدا  درخواست استفاده از فایلهای رایگان  داشته باشید تا برایتان ارسال کنم  و در صورت رضایت و رسیدن به نتیجه مطلوب مراحل بعدی را ادامه دهید. هدف رضایت و دستیابی به نتیجه است.

 

موفق و پیروز و ثروتمند باشید.

 

قیمت دوره در سال جدید (1396) افزایش می یابد. در صورت تمایل تا قبل از سال جدید شروع به تهیه دوره با قیمت قبلی نمائید.

 

 

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پیشنهاد میکنم ابتدا درخواست ارسال  فایلهای رایگان کنید تا برایتان ارسال شود و در صورت رضایت و رسیدن به نتیجه مطلوب مراحل بعدی را ادامه دهید. هدف رضایت و دستیابی به نتیجه است.

در ابتدا یک پرسشنامه  در قالب Pdf  برای عزیزان ارسال و آموزشها به صورت فایل صوتی می باشد . و تا رسیدن به نتیجه در کنار شما هستیم. حتما پیشنهاد میکنم ابتدا درخواست ارسال فایلهای رایگان  را داشته باشید تا بهتر با محتوا و شیوه آموزش آشنا گردید.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Ali Mohammadi