توضیحات کاره

سلام دوستان عزیز

با توجه به وقت گیر بودن مراجعه به ادارات رسمی و سازمان ها و همچنین عدم پاسخ گویی مناسب آنها در اکثر اوقات, مراجعه حضوری به این ادارات جز اتلاف وقت ثمر دیگری ندارد.  از طرفی دیگر گزاف بودن هزینه های مشاوره حقوقی و همچنین بالا بودن هزینه های  قبول وکالت از طرف شرکت های خصوصی برای ثبت شرکت که اکثرا هم مدت زیادی به طول می انجامد نیز سبب اتلاف هزینه های زیادی می شود.

ثبت شرکت به راحتی آب خوردن تنها در چند دقیقه!!!

در همین راستا من با توجه به تجربه ای که در زمینه ثبت شرکت ها , علائم تجاری, و مجوز های بهداشتی دارم تصمیم گرفتم در این مقطع تمامی اطلاعات جهت ثبت انواع شرکت را به طور کامل از ابتدا تا انتها در یک پیکج شامل اطلاعات کامل در مورد انواع شرکت ها,  توضیح قدم به قدم ثبت شرکت با عکس و اطلاعات کافی در مورد گزینه هایی که باید در فرم ها پر شوند, تمامی مدارک مورد نیازدر هر مرحله از کار, مراحل مختلفی که باید انجام شود و تمامی اظهار نامه ها , صورتجلسه ها و شرکت نامه ها و... را همراه با نکات کمکی مهم وتجارب شخصی را در اختیار شما دوستان در قبال هزینه ای ناچیز نسبت به چیزی که شرکت ها ثبتی در حال حاضر دریافت می کنند  قرار دهم.

همچنین چگونگی عضویت در سایت روزنامه رسمی جمهوری اسلامی (که تمامی آگهی های ثبتی از این طریق انجام می شود) و چگونگی رویت آگهی و پرداخت آن از طریق شماره های مکانیزه را بصورت کامل توضیح داده ام.

یک فایل فشرده شده (zip) شامل فایل های زیر:

لیست Folder ها موجود در پکیج که هرکدام شامل چندین فایل PDF ویا Word هستند:

1. انواع شرکت ها کلیات و تعریف حقوقی

2. آموزش کامل ثبت شرکت و عضویت در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی و نحوه درج آگهی های ثبتی

3. مدارک مورد نیاز جهت ثبت انواع شرکت

4.اساسنامه های مورد نیاز انواع شرکت ها

5.اظهارنامه ها  و یا شرکت نامه ها مورد نیاز انواع شرکت ( این فایل ها بصورت word است و شما میتوانید به راحتی از همین فایل ها استفاده کنید)

6. صورتجلسه های مورد نیاز انواع شرکت ها ( این فایل ها بصورت word است و شما میتوانید به راحتی از همین فایل ها استفاده کنید)

 

 

در ضمن برای اطمینان خاطر بیشتر شما عزیزان از زمان دریافت پکیج تا 1 روز بعد بصورت 24 ساعته پاسخ گوی تمامی سوالات , مشاوره و اشکالات احتمالی خواهم بود.

به امید موفقیت شما دوستان 

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های allen