توضیحات کاره

امروزه موضوعی که برای هر صاحب کسب و کاری مطرح است بدست آوردن مشتری و ایجاد فروش درآن کسب و کار است.

یعنی مدیران زیادی در کسب و کارهای مختلفی وجود دارند که علی رغم داشتن محصولات و خدمات خوب و با کیفیت از بدست آوردن مشتری و ایجاد فروش به آنها عاجزاند و دست روی دست گذاشته و منتظر معجزه و اتفاقاتی از این حیث برای موفقیت و ایجاد تغییر در کسب وکارشان هستند.

فضایی که امروزه از آن به رکود یاد می شود و با متهم کردن دولت به ایجاد رکود و با تکرار عباراتی مانند خرابی بازار و نبود مشتری و فروش مواجه هستیم.

در صورتی که امروزه با متد و تکنیکهای علمی و بروز می‌توان تغییرات بزرگ و شگرفی در کسب وکارها ایجاد کرد و شاهد تحولات عظیمی در کسب و کارها بود.

 

برای تحقق این موضوع دو عامل برای آن کسب و کار  و یا هر کسب وکاری (مستقل از نوع فعالیت، محصول و خدمات عرضه شده‌ی آن کسب و کار) باید صورت گیرد:

  1. ایجاد ترافیک و بازدیدکننده برای آن سایت و کسب و کار
  2. ایجاد تبدیل و فروش به آن بازدیدکنندگان و مراجعه کنندگان به کسب و کار

 

از راههای ایجاد ترافیک در کسب و کارها می توان به:

  • سئو یا بهینه سازی صفحات سایت برای موتورهای جست و جو
  • تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز
  • تبلیغات بنری یا نمایشی
  • شبکه های اجتماعی
  • ارسال ایمیلهای تبلیغاتی

و..........اشاره کرد.

 

برای ایجاد تبدیل و فروش هم می توان از ابزارها و مدلهای مختلفی مانند:

  • ایمیل مارکتینگ
  • سیستمهای چت آنلاین

و..........اشاره کرد.

 

هر یک از این مراحل با استفاده از ابزارها و تکنیکهایی در کسب و کارها قابل ایجاد و پیاده سازی است و البته سازوکاری که برای هر کسب و کار و وبسایت لحاظ می شود سازوکاری مخصوص به خود آن است و با سایتهای دیگر متفاوت خواهد بود.

 


بنابراین ما با اتخاذ راهکارها و اجرای تکنیکهایی علاقه و اعتماد مخاطبانمان را به خود و محصولاتمان تا حدی بالا می بریم که در نهایت از ما خرید کنند و تبدیل به مشتریان ما شوند. در نتیجه هدف از این کاره این است که افرادی را به وبسایتتان جذب و آنها را تبدیل به خریدار و مشتری کنیم.

 

در این کاره پس از سفارش، کسب و کار شما تحلیل شده و هر دو عامل و روش مطرح شده بر حسب اهداف کسب وکار و نیاز شما بصورت عملی در سایت شما پیاده سازی و ایجاد شده و در نهایت شاهد تغییرات گسترده ای در کسب و کار خود خواهید بود.

 

 

از این کاره چه کسانی می توانند بهره مند شوند؟

۱. وب‌سایت داشته باشید و سایتتتان با وردپرس ساخته شده باشد.
2. محصولات یا خدماتی برای فروش داشته باشید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک PDF شیک و تمیز شامل مشاوره، ارائه و معرفی راهکارهای عملی جذب ترافیک به سایتتان و تبدیل بازدیدکنندگان سایت به خریدار و مشتری.

 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های pro_freelancer