توضیحات کاره

 اگه میخوای یک وبسایت شیک و عالی داشته باشی و از اون کسب درآمد کنی، توضیحات را تا تهش بخون

در این سایت "سایت انجام میدم" پروژه ای که تحویل میگرید اگر مطابق خواستتون نبود، میتونید درخواستبازگشت کامل پولتون رو بدید، بنابراین با خیال راحت ادامه مطالب رو بخونید!

 

در این جا تمامی کارهایی که نیاز هست تا شما یک وبسایت شیک و عالی جهت کسب درآمد داشته باشی، بصورت حرفه ای برای شما انجام خواهد شد.

مواردی که لازم هست انجام شود تا شما یک کسب و کار آنلاین پر سود داشته باشی:

 مشاوره اختصاصی جهت راه اندازی کسب و کار آنلاین

خیلی از اوقات افراد بدون داشتن هیچ پیش زمینه و تجربه ای اقدام به سفارش طراحی سایت میکنند و بعدها دچار خسارت های مالی و زمانی زیادی میشوند. برای این که در زمان و هزینه شما صرفه جویی شود و بهترین مسیر را انتخاب کنید ابتدا به تمامی سوالات شما پاسخ میدهم تا ابهامات موجود را رفع و برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین مصصم تر شوید.

 

✔ مدل کسب و کار شما

مدل کسب و کار اولین و مهم ترین اقدامی هست که هر وبسایت پر سودی اون رو طراحی میکنه. مدل کسب و کار یعنی اینکه محصول شما چیه؟ این محصول را به چه کسانی میخواهید عرضه کنید؟(مشتریان شما چه کسانی هستند) و چطوری کسب در آمد میکنید؟(آقا پول چطوری در میاد!) جواب این موارد و خیلی موارد دیگه رو باهم بررسی و طراحی میکنیم.

اگر در حال حاضر صاحب کسب و کاری هستید و فقط تصمیم دارید تا آن را در فضای آنلاین توسعه دهید و فروش خود را افزایش دهید حداقل لازم هست که مدل کسب و کار شما باز طراحی طراحی شود. (برای این مورد خاص قبل از سفارش حتما از طریق سیستم پرسش و پاسخ با من در ارتباط باشید)

 

✔ خرید هاست و دامین

بعد از انجام موارد فوق و برای شروع راه اندازی وبسایت، نیاز هست که هاست و دامین از طرف شما تهیه شود.(با توجه به قوانین داخلی وبسایت "انجام میدم"، امکان خرید هاست و دامین توسط ما وجود ندارد). ولی اصلا جای نگرانی نیست. به شما حرفه ای ترین میزبانی های ارائه شده در ایران که پشتیبانی بسیار قدرتمندی هم دارند را معرفی میکنم. هزینه هاشونم انصافا خوبه!

 

✔ تهیه قالب و افزونه ها کاربردی مورد نیاز شما

اگر برای سایت خودتون طرح خاصی رو مد نظر دارید حتما برای من ارسال کنید. مثلا میتونید آدرس سایتی که دوست دارید وبسایت شما شبیه به اون باشه رو ارسال کنید تا قالب مورد نظر شما تهیه شود.

قالب وبسایت شما این امکان را دارد که در تمامی کنسول به خوبی نمایش داده شود. در سایزهای مختلف گوشی موبایل، تبلت ، لپ تاب و...  بصورت صد درصد واکنش گرا نمایش داده میشود.

افزونه ها هم به شما کمک میکنند که امکانات خاصی به وبسایت شما اضافه شوند. مثلا افزونه yoast seo premium  این امکان را به وبسایت شما میده که بتونید به راحتی مقالاتی که در سایتتون منتشر میکنید رو برای گوگل بهینه کنید(سئو کنید).

یکی از مواردی که اکثر مدیران وبسایت های تازه تاسیس با آن به مشکل برمیخورند آپدیت قالب و افزونه های پولی است. کسانی که این وبسایت را طراحی کردند اکثرا از ارائه آپدیت ها سرباز میزنند و یا هزینه هایی مجددا برای این کار در نظر میگیرند.

ما سیستمی پیاده کردیم که شما براحتی و بدون هیچ زحمتی و از طریق پنل سایت خودتان و تنها با یک کلیک هم قالب و هم افزونه ها رو آپدیت کنید. حرفه ای و راحت کار کنید!

 

✔ نصب و راه اندازی وبسایت شما

بعد از تهیه قالب و افزونه ها، نصب و راه اندازی وبسایت وردپرسی شما انجام میشود.

بعد از انجام تمام موارد فوق، وبسایت شما راه اندازی و تمامی تنظیمات اولیه برای شما انجام میشود.

در این قسمت لازم است که شما یکسری محتوای اولیه، دسته بندی مطالب، آدرس ایمیل، سربرگ سایت، پاورقی سایت، منوی اصلی و همچنین آدرس شبکه های اجتماعی خودتون رو در اختیار من قرار دهید تا برای شما در سایت تنظیم کنم. البته اگر در حال حاضر این موارد را ندارید از محتوای تست در سایت استفاده میشود.

اگر نیاز به اسلایدرحرفه ای گالری تصاویر برای سایت دارید حتما این مورد را ذکر کنید.

 و همچنین ویدیوی اختصاصی برای کار با قسمت ها مختلف وردپرس برای شما ضبط خواهد شد تا در آینده بتونید به راحتی هر قسمتی رو که خواستید تغییر بدید.

تمامی جزئیات رو در ویدیو شرح میدم.

 

✔ طراحی صفحات سایت

به صورت پیشفرض یک صفحه اصلی و یک صفحه درباره ما و یک صفحه تماس با ما برای شما طراحی میشود. درصورتیکه که برای این سه صفحه طرح خاصی مد نظر شما هست حتما برای من ارسال کنید. در غیر اینصورت طرح اصلی قالب برای شما پیاده سازی خواهد شد.

 

✔ راه اندازی فروشگاه اینترنتی

با استفاده از فروشگاه ساز ووکامرس به راحتی میتوانید انواع فروشگاه ها را داشته باشید. از فروش لوازم فیزیکی مانند گوشی موبایل،لپ تاب، لباس، ادکلن، دوربین مداربسته، کولر و ... گرفته تا فروش محصولات مجازی مانند فایل های صوتی، تصویری، کتاب و ... را میتونید در سایتتون داشته باشید.

در صورتیکه وبسایت شما بصورت کامل یک فروشگاه اینترنتی است قالبی خاص برای این منظور در نظر گرفته میشود.

درگاه پرداخت اینترنتی هم برای شما تنظیم خواهد شد!

روش های درج محصولات،ویرایش محصولات، افزودن تصاویر محصولات، تخفیف و ... هم در ویدیویی اختصاصی برای شما ضبط و ارسال خواهد شد.

هلو بپر تو گلو!!!

✔ بهینه سازی سرعت وبسایت

این روزها وقتی مخاطبین به سایتی سر میزنن و متوجه میشن که سرعت لود اون سایت پایینه عموما به سرعت اون سایت رو میبندن و به سراغ سایت های دیگه میرن. از طرفی چند سالی است که گوگل رسما اعلام کرده، سرعت بارگذاری وبسایت شما تاثیر مستقیمی در نمایش در نتایج صفحه اول داره.

سرعت وبسایت شما به عوامل مختلفی بستگی داره، از هاست و میزبانی داخل یا خارج گرفته تا قالب سایت و افزونه ها یی که نصب کردید و همچنین تنظیمات داخلی سایتتون.

ابزارهای آنلاینی هم هستند که کارشون اینه تا میزان سرعت بارگذاری سایت ها رو بررسی کنند مثل GTMetrix و Google PageSpeed  و سایر ابزارهای آنلاین دیگه.

سرعت وبسایت شما رو به بهترین حالت ممکن تبدیل میکنم تا بازدیدکنندگان شما نهایت لذت رو ببرند. این کار بصورت پیشفرض برای شما انجام خواهد شد.

 

✔ امنیت وبسایت شما

فکر نیمکنم هیچ زمانی باشه که امنیت نیاز به توضیح داشته باشه. یکسری افزونه هایی هستند که روی سایت شما نصب میشن و همچنین یکسری تنظیمات پایه ای رو هاست و سایت شما انجام میشه تا به بهترین شکل تظمین کننده امنیت وبسایت شما باشه.

✔ گواهینامه ssl برای https

گواهی نامه ssl جهت رتبه بندی سایت ها در گوگل اهمیت زیادی داره. یک گواهینامه ssl سه ماهه روی سایت شما بصورت رایگان نصب میشه و به شما یاد میدم که چطوربعد از گذشت سه ماه مجددا بصورت کاملا رایگان این گواهی نامه رو نصب کنید. 

 

✔ سئو و بهینه سازی پایه ای وبسایت شما

یکی از کارهایی که هر وبسایتی باید انجام بده اینه که کاری کنه تا وبسایتش در صفحه اول گوگل و در حالت بهتر در نتایج اول گوگل ظاهر بشه. انقدر مشتری سمتت میاد که نمیدونی دیگه چیکار کنی!! البته این کار نیازمند صرف زمان و کسب دانش درست است و تعهد داشتن در قبال اون هم اهمیت زیادی داره.

از اونجایی که سئو کردن سایت یک مقوله زمانبری هست کارهای پایه ای جهت سئو توسط من انجام میشه ولی در هر صورت لازم هست که شما این مهارت رو کسب کنید.

اینکه سایتتونو بدید به کسی تا براتون سئو کنه شاید در نگاه اول امری عادی بنظر بیاد و میگید خیلی ها اینکارو انجام میدن ولی اگر بخوام خیلی سریع برم سر نکته ی اصلی کار باید خدمتتون عرض کنم که: "اگر شما زمانیکه سایتتونو میدید به کسی تا ظرف چند ماه براتون سئو کنه و برای این کار چند میلیون تومان هزینه از شما درخواست نمیکنه درواقع کار خاصی نکردید!! "

بله کار خاصی انجام ندادید. سئو کردن یک وبسایت یا بطور دقیقتر سئو کردن صفحات یک وبسایت امری زمانبر است و کسانی که این کار رو بصورت حرفه ای انجام میدن هم نیاز به زمان زیادی دارن و هم هزینه زیادی از شما درخواست میکنند والی اون کار بصورت حرفه ای و اصولی انجام نشده. خیالتون راحت.

همیشه من به کسانی که میخوان سایتشونو در گوگل سئو کنن پیشنهاد میکنم که خودشون این کارو انجام بدن. به همین خاطر نیاز هست که شما آموزش های لازم رو ببینید و از اون ها براحتی برای ساییتون استفاده کنید.

اینکه یه کسی دیگه مقالات سایت شما رو ببنویسه و یه کسی دیگه سئو کنه به نظر من اصلا کار حرفه ای نیست مگر اینکه شما کسی رو به این منظور استخدام کرده باشید.

اگر شما وقت انجام این کار رو ندارید پیشنهاد من اینه که حتما برای این کار کسی رو استخدام کنید. چون سئو کردن یک وبسایت چیزی نیست که یکبار انجام بشه و دیگه خداحافظ! نه . شما باید دائم بهش رسیدگی کنید و روی کلیدواژه های مختلف تمرکز کنید و سایتتون رو رشد بدید.

ولی اگر خودتون زمانشو دارید پیشنهاد میکنم که حتما آموزش ببینید و این کار رو انجام بدید.

به همین دلیل چند ویدیو اختصاصی حرفه ای  برای شما ضبط میشه که در اون تمامی کارهایی که برای سئو کردن سایتتون لازم هست انجام بدید توضیح داده میشه. یعنی فوت کوزه گری رو بهتون یاد میدم. خداییش این دیگه فوق العاده است!!

نکاتی رو بهتون میگم که با انجام دادن اون ها بعد از مدتی زمانی سایتتون به صفحه اول گوگل و به مرور به نتایج اول میرسه.

برای دسترسی به این ویدیو ها حتما از قسمت افزودنی ها "گزینه آموزش ویدیویی سئو" را انتخاب کنید.

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

مشاوره اختصاصی جهت راه اندازی کسب و کار آنلاین
تعیین مدل کسب و کار 
مشاوره  خرید هاست و دامین
تهیه قالب و افزونه ها کاربردی مورد نیاز (بدون آپدیت خودکار)
 نصب و راه اندازی وبسایت وردپرسی
راه اندازی فروشگاه اینترنتی(در صورتیکه فروشگاه احتیاج داشته باشید)
بهینه سازی سرعت وبسایت
بهینه سازی امنیت وبسایت شما
سئو کردن اولیه وبسایت شما

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  سایتی با CMS های معروف با قالب آماده 2 روز 200,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.