توضیحات کاره

سلام خدمت همه شما عزیزان

تفاوت ما در این کاره این هست که لینک های ما در ابزارهای دیگری غیر از MOZ نیز ایندکس می شوند و اعتبار دامین شما در همه ابزارها رشد می کند.

✔️ لطفا دقت کنید که نمونه های مشابه کار ما در همین انجام میدم هم هستند ولی اگر از اونها سؤال کنید که آیا لینک ها در Ahref – Majestic – SEMrush یا دیگر ابزارها هم ایندکس می شوند یا خیر به شما پاسخ خواهند داد که فقط لینک هاشون در MOZ ایندکس میشه و در بقیه ابزارها ایندکس نمی شود.

✔️ در این کاره ما از سایت های بزرگی چون گوگل، مایکروسافت، یوتیوب و ... که دارای اعتبار و دامین اتورتی (DA) نزدیک به 100 می باشند بک لینک فالو می گیریم.

✔️ بک لینک هایی که ثبت می شوند کاملا اصولی بوده و به هیچ وجه برای سایت شما خطر نخواهند داشت. دامین اتوریتی شما پرواز خواهد کرد!

✔️ همه لینک ها به صورت فالو ثبت می شوند.

نکته (1): هدف از این کاره افزایش دامین اتوریتی (DA) می باشد که توسط سایت MOZ.COM معرفی شده است. لینک ها توسط MOZ بین 2 ماه تا 6 ماه ایندکس می شوند و دامین اتوریتی (DA) شما رشد چشمگیری خواهد داشت. همچنین چون لینک ها به کمک پخش گسترده ایندکس می شوند سرعت کراول سایت شما چند صد برابر می شود و موتورهای جستجو مطالب و محتواهای شما را سریعتر ایندکس می کنند.

این لینک ها در ابزارهای دیگر (Ahref - Majestic - SEMrush)  نیز ایندکس شده و نمره دامین شما و قدرت دامنه شما در ابزارهای مشابه افزایش و رشد پیدا می کند.

نکته (2): همه لینک ها توسط ما در سایت ها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی به صورت گسترده پخش می شوند تا سریعتر ایندکس شوند. لطفا بعد از سفارش صبور باشید نتیجه شمارو شگفت زده خواهد کرد.

نکته (3): نمونه سایت هایی که این نوع بک لینک براشون انجام شده و در حال حاضر دامین اتوریتی بالایی دارند می توان به karlancer.com و forsatnet.ir اشاره کرد. لطفا بک لینک های این سایت ها رو دقیق بررسی کنید برای شما نیز مشابه همین ها رشد انجام خواهد شد و دامین اتوریتی شما افزایش پیدا می کند.

نکته (4): لطفا در نظر داشته باشید دامین اتوریتی رو نمیشه دقیق پیش بینی کرد پس درواقع سفارشی که ثبت می کنید را با یک بازه 5± در نظر بگیرید مثلا اگر 40 ثبت کردید به این مفهوم هست که به دامین اتوریتی حدود 35 الی 45 می رسید.

✔️ لطفا دقت کنید برای دامین اتوریتی 50 باید آدرس سایت خودتون رو برامون بفرستید تا قبل از سفارش بررسی شود و اگر امکانش وجود داشت پروژه اختصاصی براتون ایجاد می شود.

  • پیشنهاد ویژه ما:
  • ثبت 5000 رپورتاژ و بک لینک فالو با تضمین کیفیت و رشد در کاره ajmd.ir/k/a/108794 کمتر هزینه کنید و بیشتر نتیجه بگیرید!

 

== لطفا دقت کنید بک لینک شما ایندکس می شود و به صورت دائمی و فالو می باشد ==

برای سفارش می تونید از بخش پیام ها با ما در ارتباط باشید!

 با این کاره دامین اتوریتی شما پرواز می کند! 

 

== ویژگی های اختصاصی تیم ما ==

  • کارها توسط متخصص هر حوزه انجام می شود.
  • قبل از ثبت سفارش مشاوره کامل در مورد کاری که می خواهد انجام شود به شما داده می شود.
  • همیشه کارهایی که انجام می دهیم را بعد از تحویل سفارش پشتیبانی می کنیم.
  • هزینه خدمات ما نسبت به رقبای خودمون مناسب می باشد و کیفیت کاری که انجام می دهیم بالاتر از هزینه ای هست که دریافت می شود.
  • رضایت مشتری همواره اولویت ماست و تا مشتری راضی نباشد کار تحویل نمی شود.

 

---------------------------------------------

با چشم باز انتخاب کنید کسب و کار شما آینده شماست!

---------------------------------------------

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

✔️ بعد از اینکه دامین اتوریتی شما با بررسی در سایت moz.com به عدد دلخواه شما که سفارش ثبت کردید رسید سفارش تحویل می شود.

✔️ تمامی لینک ها توسط ما در تعداد زیادی سایت (بیش از 5 هزار سایت و وبلاگ و شبکه های اجتماعی) به صورت گسترده پخش می شوند و دامین اتوریتی شما رشد می کند و بعد از رشد دامین اتوریتی سفارش تحویل شما می شود.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    لینک های ایجاد شده در این کاره ممکن است خیلی دیر در موتورهای جستجو ایندکس شوند و یا قابل ایندکس نباشند.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    رشد دامین اتوریتی (DA) به بالای 20 +30 روز +850,000 تومان
    رشد دامین اتوریتی (DA) به بالای 30 +60 روز +1,350,000 تومان
    رشد دامین اتوریتی (DA) به بالای 40 +90 روز +4,450,000 تومان
    برای افزایش و رشد DA به بالای 10   در 30 روز
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.