توضیحات کاره

سلام خدمت همه شما عزیزان
 

تفاوت ما در کنار کیفیت و تضمین انجام لایه دوم مؤثر هست، که قدرت رپورتاژ شما رو چند برابر می کند.

 

ارزش داشتن بک لینک و رپورتاژ قوی آن هم از سایت های دانشگاهی برتر و سایت های آموزشی مطرح جهان بر هیچ کس پوشیده نیست. داشتن بک لینک های قوی می تواند سایت شما را خیلی سریع در گوگل و موتورهای جستجو بالا بیاورد.

ما در این کاره بک لینک و رپورتاژ با کیفیت از برترین سایت های EDU و علمی جهان را به شما تقدیم می کنیم تا در سئو و رتبه سایت خود بهبود ایجاد کنید. تمامی بک لینک ها و رپورتاژها دائمی هستند و یکسال تضمین می کنیم درصورت مشکل جایگزین شوند.

به تعداد 10 برابر سفارش شما رپورتاژ لایه دوم در سایت های با دامین اتوریتی عالی که بعضی بالای 90 می باشد براتون زده می شود تا قدرت رپورتاژی که براتون ثبت میشه چند برابر شود و سریعتر نتیجه دلخواهتون رو بگیرید. فقط یکبار ثبت سفارش کنید و  تفاوت رپورتاژ EDU همراه لایه دوم و بدون لایه دوم را مقایسه کنید تا بفهمید تاثیر مثبت این لایه دوم چقدر مشهود است. اکثر رپورتاژهای EDU در حالت عادی دیر ایندکس می شوند  و به واسطه انگلیسی بودن سایت قدرتی که باید رو برای یک دامنه فارسی ایجاد نمی کنند ولی وجود یک  لایه دوم تقویتی و فارسی بر روی آنها باعث می شود رپورتاژ سریع ایندکس شود و قدرت واقعی بک لینک EDU را مشاهده کنید.

 

  • هدیه ویژه مشتریان وفادار:
  • عزیزانی که 3 بار از ما خرید داشته اند (مجموع خرید بالای 5 میلیون تومان) می توانند با ارسال پیام یک عدد پروژه بکلینک با کیفیت کاره ajmd.ir/k/a/109743 را رایگان  از ما دریافت کنند.

 

  • پیشنهاد ویژه ما:
  • ثبت 5000 رپورتاژ و بک لینک فالو با تضمین کیفیت و رشد در کاره ajmd.ir/k/a/108794 کمتر هزینه کنید و بیشتر نتیجه بگیرید!

 

بیش از 50 سایت با کیفیت و مورد تایید گوگل وجود دارد که ما در آنها رپورتاژ ثبت می کنیم. 

 

** هیچ محدودیتی در تعداد لینک داخل رپورتاژ وجود ندارد ولی بهتر است زیر 4 عدد لینک بگذارید. در نظر داشته باشید وقتی تعداد لینک ها بیشتر از 4 عدد باشند نمی توانیم تضمین کنیم که رپورتاژ به خاطر اسپم بودن حذف نشود.

** لطفا متن را در قالب ورد به طوری که لینک ها داخل متن هایپر شده باشند برای ما ارسال کنید. (برای هر سفارش EDU یک عدد فایل رپورتاژ لایه دوم نیز میتونید بفرستید که در 10 سایت جدا براتون ثبت میشن و به رپورتاژ اصلی شما لینک می دهند)

** دقت کنید هزینه ای که ما برای رپورتاژ در نظر گرفته ایم همراه لایه دوم و بسیار کمتر از همکاران خودمان می باشد که در همین سایت در حال فعالیت می باشند. همچنین دقت کنید هزینه پایه برای یک عدد رپورتاژ EDU و 10 عدد لایه دوم می باشد برای تعداد بیشتر افزودنی را انتخاب کنید.

رپورتاژ EDU چیست؟

رپورتاژ EDU به رپورتاژهایی که گفته می شود که از سایت های education یا آموزشی، علمی و دانشگاهی گرفته می شود. رپورتاژی که از این نوع سایت ها باشد بدون در نظر گرفتن اینکه پسوند دامنه edu. هست یا خیر به آن EDU می گویند. مثلا رپورتاژ از سایت دانشگاه تورنتو (utoronto.ca) یا حتی سایت های علمی که دامنه .com  دارند نیز به عنوان رپورتاژ EDU در نظر گرفته می شود.

چقدر زمان می برد لینک ایندکس شود؟

شرایط ایندکس برای هر کدام از سایت ها می تواند به فاکتورهای مختلفی وابسته باشد، به عنوان مثال خود دامنه، متنی که شما نوشتید، لینک های داخل متن، موضوع رپورتاژ و قوانین مختلف گوگل می تواند در ایندکس شدن رپورتاژ و نشان داده شدن در نتایج SERP تاثیرگذار باشد.
ما تضمین می کنیم که لینک قابلیت ایندکس داشته باشد و تمام سعی ما این خواهد بود که در سریعترین زمان لینک را ایندکس کنیم.
لینک در کمتر از 1 ماه (در موارد نادر تا 45 روز) در MOZ و ahrefs و ابزارهای مشابه ایندکس می شود و شناخته می شود. اما ممکن است در نتایج گوگل به دلایل مختلفی نشان داده نشود، مثلا ممکنه گوگل لینک را بشناسد ولی با توجه به محتوایی که لینک دارد (کپی بودن یا دارا نبودن کیفیت مناسب) آن را در نتایج SERP خود نشان ندهد. این اتفاق حتی ممکن است در سایت خود شما و سایت های بزرگ دیگر هم اتفاق بیفتد که یک متن منتشر کنید و در سرچ کنسول بررسی کنید گوگل بگه صفحه توسط گوگل کراول شده و ایندکس نشده، یعنی گوگل صفحه رو بررسی کرده ولی تصمیم گرفته است فعلا ایندکس نکند.

 

 لطفا دقت فرمایید بک لینک هایی که توسط ما ثبت می شوند دائمی هستند. 

 تضمین جایگزینی رپورتاژ تا سه ماه در صورت حذف 

در اینکاره بک لینک ها را بسیار با حساسیت و با انکرتکست و کلمه کلیدی شما ثبت می کنیم بک لینک ها تماما تاثیر مستقیم در اعتبار دامنه شما دارند و می توانید اثر آن را بعد از مدتی مشاهده کنید.

 

== ویژگی های اختصاصی تیم ما ==

  • کارها توسط متخصص هر حوزه انجام می شود.
  • قبل از ثبت سفارش مشاوره کامل در مورد کاری که می خواهد انجام شود به شما داده می شود.
  • همیشه کارهایی که انجام می دهیم را بعد از تحویل سفارش پشتیبانی می کنیم.
  • هزینه خدمات ما نسبت به رقبای خودمون مناسب می باشد و کیفیت کاری که انجام می دهیم بالاتر از هزینه ای هست که دریافت می شود.
  • رضایت مشتری همواره اولویت ماست و تا مشتری راضی نباشد کار تحویل نمی شود.

 

-----------------------------------------------------

با چشم باز انتخاب کنید کسب و کار شما آینده شماست!

-----------------------------------------------------

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

✔️ گزارش لینک ها و رپورتاژهای منتشر شده برای شما ارسال می شود.

✔️ تضمین کیفیت و ماندگاری

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    لطفا توجه داشته باشید که بک لینک ها ممکن است در گذر زمان حذف گردند

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    10 عدد رپورتاژ EDU همراه 100 عدد لایه دوم +10 روز +1,600,000 تومان
    1 عدد رپورتاژ EDU بیشتر به همراه 10 عدد لایه دوم +3 روز +180,000 تومان
    برای هر رپورتاژ EDU همراه 10 عدد لایه دوم   در 3 روز
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.