توضیحات کاره

ایده‌ها، تخیلات و افکار ما می‌تواند جرقه‌ی یک داستان بی‌نظیر و پرمخاطب شود. اولین قدم در داستان‌نویسی، ایده‌پردازی است و دومین و مهم‌ترین گام آن، شروع به نوشتن.

‌‌

اگر ایده‌ای در ذهن خود دارید که می‌خواهید به یک داستان زیبا و خواندنی تبدیل شود، یا قصد دارید خاطره‌ای از خاطرات ماندگار خود را به یک داستان تبدیل کنید و برای عزیزی بفرستید، یا حتی دلتان می‌خواهد زندگی‌نامه‌ی خود را بر اساس تجربیات و روزگار گذشته‌تان بنویسید، من تا پایان این مسیر در کنار شما و همراه شما خواهم بود.

‌‌

من با داشتن تجربه‌ای ۱۵ ساله در نوشتن و سرودن، سابقه کسب جوایز متعدد در مسابقات ملی، داشتن چند جلد کتاب با موضوعات مختلف در کارنامه‌ی خود و... تلاش می‌کنم تا متن دلخواه شما را در اختیارتان قرار دهم.

‌‌‌

مبنای قیمت‌گذاری بر اساس تعداد کلمات متنِ نوشته‌شده است و بسته به موضوع انتخابی و کیفیت مورد تقاضا، از کلمه‌ای ۶۰ تومان تا ۱۵۰ تومان متغیر خواهد بود. انجام یک بار ویرایش –در حد تصحیح برخی جمله‌بندی‌ها و بندها– رایگان است؛ اما در صورت ویرایش‌های متعدد یا گسترده، هزینه‌ی نوشتارهای جدید نیز محاسبه می‌شود.

قبل از ثبت سفارش به من پیام دهید تا گپ و گفتی با هم داشته باشیم. قطعاً با گفت‌وگو به نتایج خوبی برای آغاز همکاری خواهیم رسید.

‌ توجه: ‌‌ از نوشتن داستان، متن ادبی، زندگی‌نامه و... با موضوعات و محتواهایی که خلاف عرف و اخلاق باشد، معذورم.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

محتوای نهایی در قالب یک فایل متنی به مشتری ارائه خواهد شد.

  • روش های تولید محتوا: تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از داستان نوشته شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.