توضیحات کاره

شما می تونید برای معرفی کسب و کارتون، خدمات، سرویسها، محصولات، اپلیکیشن و یا هر چیزی دیگری که نیاز به معرفی برای مشتری و اطلاع رسانی رو داره از تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک استفاده کنید. در حال حاضر روش تبلیغ ویدیوئی یکی از بهترین و موثرترین متدهای تبلیغاتی در دنیا می باشد.

---------------------------------------------------------------

 تیزر تبلیغاتی:

یکی از بهترین و ساده ترین روشها برای تبلیغ خدمات و سرویسهای شما ساخت تیزر تبلیغاتی می باشد. در این حالت شما می توانید از خدمات و محصولات خود و یا هر آنچه و هر جایی که نیاز به تبلیغش را دارید فیلم و عکس تهیه کنید و برای ما ارسال کنید، ما این تصاویر و ویدئوها را به همراه توضیحات و کلیدواژه هایی که شما در اختیار ما می گذارید بصورت کاملا حرفه ای با هم ترکیب می کنیم و یک تیزر تبلیغاتی زیبا و مدرن و با مفهوم برای شما آماده می کنیم.

  • مدت زمان تیزر تبلیغاتی را شما معین می کنید که بسته به زمان کار هزینه نیز متغیر خواهد بود، البته بدلیل اینکه بیشتر این تیزر ها در شبکه های مجازی و اجتماعی استفاده می شوند مدت زمان یک دقیقه را برای دوستان پیشنهاد می کنیم.
  • در صورت درخواست نریشن اگر نریشن توسط مشتری ارائه بشه بصورت رایگان روی کار میکس خواهد شد در غیر اینصورت هزینه نریشن بصورت جداگانه محاسبه شده و بسته به گوینده انتخابی  هزینه متغیر خواهد بود.
  • امکان دو بار ویرایش رایگان خواهید داشت.

تعرفه تیزر تبلیغاتی برای یک دقیقه 400 هزار تومان می باشد

تیزر تبلیغاتی هزینه به صرفه تری نسبت به موشن گرافیک داشته و جذابیت خاص خود را نیز دارد.

---------------------------------------------------------------

 موشن گرافیک:

اگر سناریو داشته باشید طبق سناریو موشن طراحی خواهد شد اما اگر سناریو نداشته باشید با استفاده از توضیحاتی که شما ارائه می دهید سناریو تهیه خواهد شد و برای شما ارسال میشه تا تایید بفرمایید.

در صورت درخواست نریشن؛ اگر نریشن توسط مشتری ارائه بشه بصورت رایگان روی کار میکس خواهد شد در غیر اینصورت هزینه نریشن بصورت جداگانه محاسبه شده و بسته به گوینده انتخابی  هزینه متغیر خواهد بود.(پیشنهاد میکنم در موشن گرافیک حتما نریشن رو لحاظ کنید چرا که تاثیرگذاری و جذابیت بیشتری به کار می دهد.)

تعرفه موشن گرافیک از ثانیه ای 35 هزار تومان شروع می شود و بسته به کیفیت کار قیمت بالاتر خواهد بود

شرکت های تبلیغاتی برای کارهای موشن قیمت های سرسماوری را ارائه میدهند ولی ما با انجام کارهای ساده ولی شیک و با استفاده از المان های آماده قیمت های منصفانه تری را برای شما در نظر گرفته ایم.

---------------------------------------------------------------

 استوری اینستاگرام:

استوری اینستاگرام بخشی است که به کاربران اجازه می دهد عکس یا فیلمی را در بخش Story اکانت خود به اشتراک بگذارند. استوری شما را فقط فالوور های شما می بینند و هر اسلاید از استوری می تواند 15 ثانیه ویدئو را در خود جا دهد.پس اگر ویدئو شما از 15 ثانیه بیشتر باشد در قالب چند اسلاید نمایش داده خواهد شد. اگر به دنبال گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام هستید بهتر است ویدئو خود را به تکه های 15 ثانیه ای تقسیم کنید و سپس آن ها را آپلود کنید تا پشت سر هم و بدون وقفه نمایش داده شود. سایز و ابعاد استوری خاص بوده و بصورت اختصاصی ساخته میشود.

بعد از دریافت اطلاعت و محتوای استوری، کار در عرض یک الی دو روز با کیفیت FullHD تحویل داده میشود و امکان دو بار ویرایش رایگان خواهید داشت.

تعرفه استوری سایز 150 هزار تومان می باشد

---------------------------------------------------------------

 لوگو موشن:

شرکت ها، موسسات و یا هر کسب و کار کوچک و بزرگی برای خود لوگو یا نشانی دارند که از آن در معرفی ها خود استفاده می کنند. با لوگو موشن شما این لوگو و نشان خود را به یک انیمیشن زیبا و گیرا تبدیل خواهید کرد که هر زمان و هر کجا از آن با لذت استفاده کنید.

  • شما باید لوگو، نشان یا آرم خود را به همراه توضیحات کوتاه مورد نیاز برای ما ارسال کنید.
  • در صورت نیاز برای شما چند مورد نمونه برای انتخاب ارائه خواهد شد.
  • مدت زمان لوگو موشن ها معمولا کمتر از 20 ثانیه و بیشتر از 3 ثانیه می باشند.
  • امکان دو بار ویرایش رایگان خواهید داشت.

 

تعرفه لوگو موشن 150 هزار تومان می باشد

بدلیل پراستفاده بودن لوگو موشن، این مورد به عنوان قیمت پیش فرض تعیین شده است.

---------------------------------------------------------------

نمونه تیزرها، موشن گرافیک ها و لوگو موشن ها رو میتونید در کانال (yaser.works) آپارات مشاهده کنید...

http://www.aparat.com/yaser.works

...

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 
  • قراردادن موسیقی بک‌گراند: انجام می‌شود
  • قراردادن صدای راوی: انجام می‌شود - ضبط صدا برعهده‌ی مشتری

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های ***