توضیحات کاره

چرا باید تولید محتوای پیج خودمان را به کسی بسپاریم؟

برای اینکه بتوانید تولید محتوا قوی داشته باشید نیاز است که چند برنامه را همزمان بلد باشید حال چه با گوشی تولید محتوا انجام میدهید و یا با کامپیوتر. و اینکه ما چندین محتوا داریم یعنی محتوا گرافیکی و متنی و محتوا گرافیکی و ویدئویی. اینکه محتوا پیجتان را خودتان تولید و تدوین و طراحی نمایید زمان بسیاری را از شما میگیرد و شما اگر یک پیج فروشگاهی دارید دیگر زمانی برای شما نمیماند که خدمات پشتیبانی و سفارشات را انجام دهید.

بدین ترتیب بهتر است که تمرکز خود را بر روی پشتیبانی پیج و یا سایت خود بگذارید و تولید محتوا خود را به یک تیم قوی و مجرب و کاربلد بسپارید.

میتونید هر نوع موضوعی و تولید محتواش و انجام بدید؟

قطعا!. هم اینکه تیم جوان و مجرب نوین رنک سوابق کاری بسیاری رو از خیریه ها تا موسسات فروش رینگ و لاستیک، بیمه، مدرسین و حوزه آموزش و … دارد و جدای از آن، ما قبل از تولید محتوا کلی راجب بیزینس شما تحقیق میکنیم و بررسی میکنیم و حتی از صلیغه شما مطلع میشیم و کلیه محتواها تا اونطوری طراحی و تدوین میشن که مد نظر شماهم باشه در کنار رعایت کردن نکات و قواعد.

 

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

خوب حالا با خرید این پکیج چه تعداد تولید محتوا در ماه برای ما انجام میدید؟ و یا پلنتون چیه کلا؟

پس از خرید این پکیج در اسرع وقت ما با شما ارتباط برقرار مینماییم. و بصورت کلی پیج شمارو بررسی نموده و از اهداف شما باخبر میشویم، سپس اقدام به برنامه ریزی جهت تولید محتوا میکنیم.

با خرید این پکیج پایه، ما متعهد میشویم که در دوازده روز 8 محتوا تصویری و ویدئویی برایتان تولید نماییم. که 4 عدد بصورت گرافیکی متنی ( یا متن تصویری به همراه کاور ) و 4 عدد محتوای شمارا تدوین و با توجه به اخرین الگوریتم و قواعد اینستا تولید مینماییم. و قطعا محتوای تولید شده میبایست مورد پسند شما باشد.

  • نوع فالوورها: فیک (غیرواقعی)، واقعی
  • موقعیت جغرافیایی فالوورها: ایرانی
  • فعالیت ممبرها: فعال، غیرفعال

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

سفارش گیری این کاره متوقف شده است.

سایر کاره های ***