توضیحات کاره

اگه شما تا به حال فالوئر سفارش دادین، میدونین که ریزش فالوورها بسیار زیاده. مثلا 1000 تا سفارش میدین، 700 تا میگیرین که تعداد زیاد دیگه هم تا چند روز بعدش از دست میره و شما نصف تعداد سفارش هم فالوور نگرفتین. زمانی که به من سفارش بدین، ظرف حداکثر سه روز، 10k فالوور به حساب شما اضافه میکنم (طبیعتا تعداد خیلی بیشتری به حسابتون وارد میشن و بعضا آنفالو میکنن، ولی در نهایت 10k فالوور خالص نصیبتون میشه) و شما دیگه نگرانی بابت ریزش در این بین ندارین. در زمان سفارش از پیج اینستاگرام خودتون اسکرین بفرستین، در زمان تحویل سفارش که 10k فالوور به حسابتون اضافه شده، از پیج شما اسکرین میگیرم و میفرستم.

دوستان فالوورها ایرانی هستن؛ نه بین الملل. مزیت فالوورهای ایرانی اینه که هم عادی و طبیعی اند و هم چون ایرانی هستن، اینستاگرام پیج شما رو برای کاربران ایرانی بالاتر نشون میده.

پستهای آخرتون هم لایک میخوره و کامنت هم گذاشته میشه.

این قیمت مفته! شما قیمتها رو مقایسه کنین، توضیحات بالا رو هم در نظر بگیرین.

یه توضیحم در مورد فالوور واقعی و فیک بدم. دوستان تمام فالوورها، از هرجا که بگیرین، یه جورن. فیک و واقعی واژه های تبلیغاتین. فالوورها از این نظر واقعین که پشت هر کدومشون یه انسان هست، نه ربات. از یه نظر دیگه میشه گفت غیر واقعین، چون معمولا اکانت اصلی افراد نیستن.

در زمان سفارش، شما تنها نام کاربری پیج و یه اسکرین از پیج برام میفرستین و نیازی به پسوورد نیست. پیج باید در زمان فالوورگیری پابلیک باشه و نام کاربری پیج هم تغییر نکنه.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

افزایش 10k فالوئر خالص + اسکرین از پیج

  • نوع فالوورها: واقعی
  • موقعیت جغرافیایی فالوورها: ایرانی
  • فعالیت ممبرها: فعال، غیرفعال

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

برای انجام این کاره از نرم افزار های فالوور گیر استفاده می شود

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های بنیامین