توضیحات کاره

به نظر من که تخصصم سئو و بازاریابیه، یافتن کلمات کلیدی دومین اقدام مهم بعد از انتخاب حوزه کسب و کار سایته؛ چون
1- شما برای طراحی مناسب سایت نیاز به دونستن کلمات کلیدی و دسته بندی صحیح دارید.
2- برای تولید محتوا باید ابتدا مهم ترین کلمات کلیدی حوزه کاری خودتون رو بشناسید تا محتوای موثر تولید کنید.
3- برای ساختن بک لینک باید لیستی از اونها داشته باشید.
در حالی که متاسفانه اکثر صاحبان سایتهای در حال فعالیت، هنوز آمار دقیقی از کلمات کلیدی کارشون ندارن. برای دستیابی به آمار دقیق کل کلمات کلیدی حوزه کاریتون، تنها یک بار اقدام می کنید. پس از این کار مهم و بنیادی صرف نظر نکنید.

دوستان این دومین کاره من در موضوع یافتن کلمات کلیدی است. من در کاره قبلی توضیح دادم که برای ارائه کلمات کلیدی از ابزار گوگل کیوورد پلنر استفاده میکنم و به همین دلیل نتایج کاملا مورد اعتماد هستن. همین هم باعث شد که اون، پرفروش ترین کاره در موضوع کلمات کلیدی در سایت انجام میدم باشه و 100% مشتریان نظر مثبت داشته باشن (در پایین صفحه اون کاره رو می بینین)

در اون کاره عرض کردم برای اینکه لیست کاملی از کلمات کلیدی مرتبط رو به دست بیارین، لازمه چند کلیدواژه (کلمه کلیدی) کاملا مرتبط در یک حوزه کوچک بهم بدین. مشکلی که بعضی عزیزان داشتن، این بود که اطلاعی از کلمات کلیدی در موضوعات ریز کسب و کار خودشون نداشتن و نمی تونستن چند کلمه مرتبط در یک حوزه کوچک در اختیارم بذارن. همین باعث میشد لیست کلمات کلیدی که از کیوورد پلنر خروجی می گرفتم و ارائه می کردم، کاملا دقیق و مرتبط نباشه و مشتریان عزیز از نتایج رضایت کامل نداشتن (هرچند با لطف و محبتی که داشتن، نظر منفی نمیدادن)

در این کاره، شما دیگه نیاز نیس کلمات کلیدی بهم بدین. تنها موضوع مد نظرتون رو بهم میگین و من ظرف دو روز با آنالیز سایت شما و رقباتون و به کمک ابزار کیوورد پلنر، همه کلمات کلیدی اون موضوع رو همراه با تعداد سرچ ماهانه هر کدام به شما ارائه میکنم. تاکید میکنم همه کلمات کلیدی؛ ممکنه در یک موضوع فقط چند کلمه کلیدی باشه و در موضوع دیگه چندصدتا! همه کلمات کلیدی در یک فایل اکسل به ترتیب تعداد سرچ ماهانه در اختیارتون قرار میگیره.

موضوع باید در یک حوزه کوچک باشه. مثلا اگه کسب و کار شما خدمات دندانپزشکی است، موضوع میتونه ارتودنسی باشه.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل اکسل شامل همه کلمات کلیدی (همراه با تعداد جستجوی ماهانه هر کدام در گوگل) در یک موضوع

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های بنیامین