توضیحات کاره

من سابقه ده سال تهیه خبر در سرویس های مختلف خبری دارم و در تمامی موضوعات مورد نظر شما می تونم اخبار کاملا حرفه ای تهیه کنم و یا در صورت تمایلتون می تونم با افراد مورد نظر شما مصاحبه بگیرم و خبرش رو تنظیم کنم. بخش خبر سایتتون رو خالی نذارید و با اخبار فعالیت هایی که انجام می دید از رقبای کاریتون سبقت بگیرید و به مخاطبینتون بگید که چقدر حرفه ای هستید!

 

نمونه این کار برای کلید واژه "سپند امیر سلیمانی" :

 

سپند امیر سلیمانی هنرپیشه ایرانی:

آشپزی با نالینو کار دلچسبی است/ از محصول با کیفیت ایرانی حمایت می کنیم

سپند امیر سلیمانی بازیگر سینما و تلوزیون که به عنوان مهمان در برنامه لذت آشپزی حضور یافته بود، ضمن استفاده از ظروف پخت و پز نالینو، آشپزی با محصولات نالینو را کاری دلچسب خواند.

به گزارش روابط عمومی گروه نالینو، سپند امیر سلیمانی ضمن حضور در این برنامه محصولات نالینو را یک محصول با کیفیت ایرانی خواند و اظهار داشت: وجود چنین محصولاتی که در داخل کشور با این کیفیت بالا تولید می شوند، باعث می شود که بازاری برای محصولات بی کیفیت خارجی وجود نداشته باشد و همه ما از این تولیدات داخلی حمایت خواهیم کرد.

سپند امیر سلیمانی در ادامه با اشاره به کارآیی فوق العاده تولیدات نالینو، توضیح داد: محصولات این شرکت را به واسطه این که از چدن اصل تهیه شده و پوشش نچسبی تحت عنوان "دیسکاور" دارند، می توان هم بر روی گاز و هم بر روی ذغال و یا در داخل فر استفاده نمود.

شایان ذکر است که تمامی ظروف چدنی نالینو دارای دوسال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش هستند.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

متن کامل خبر با ویراستاری تخصصی. 

در صورت تمایل کار فرما، خبر به دفعات مکرر قابل اصلاح هست

  • روش های تولید محتوا: تولید محتوای اختصاصی

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های Reporter