توضیحات کاره

افزایش بازدید وب سایت به صورت کاملا حرفه ای

 

افزایش بازدید وبسایت یکی از اساسی ترین نیازهای یک وبسایت برای جلب توجه گوگل است.

همونطور که می دونید یکی از معیارهای رده بندی گوگل در نتایج جستجو، میزان بازدید وبسایت است. هرچقدر بازدید بالاتری داشته باشید، محبوبیت بالاتر و در نتیجه در نتایج جستجوی گوگل در رده های بالاتری ظاهر خواهید شد.

مزایای افزایش بازدید وبسایت:

 بهبود رتبه ی سایت در الکسا ( ایران و جهان ) که باعث می شود نرخ تبلیغات در سایت خود را افزایش داده و درآمد بیشتری رو کسب نمایید.

 بهبود سئوی سایت که باعث می شود سایت شما در نتایج جستجوی گوگل در رده بندی بالاتری قرار بگیرد.

 گرفتن گوی سبقت از رقبا

کاهش  بانس ریت
و...

از نتیجه و رتبه الکسای سایت خود شگفت زده خواهید شد

ویژگی های کلیدی این کاره:

قابل ردیابی و تجزیه و تحلیل از طریق گوگل آنالیتیکز
کلمات کلیدی با کیفیت بالا، حداکثر 3 کلمه کلیدی
طول مدت بازدید (5-1 دقیقه) در هر بازدید
بانس ریت کم (30-50٪).
بهبود سئو
بهبود رتبه در جستجوی گوگل
قابل ردیابی از طریق لینک کوتاه (Google / Bitly)
پشتیبانی 24/7 مشتری

افزایش بازدید سایت تخصص میخواهد!

من میتونم افزایش بازدید وبسایت شمارو به چند طریق انجام بدم:

1- بازدید از وبسایت شما توسط IPهای واقعی:

در این روش بسته به درخواست شما بازدید کننده ها هم می توانند کاملا ایرانی باشند و هم بین المللی 

2- بازدید از وبسایت شما توسط کاربران واقعی:

در این روش بازدیدکنندگان کاربران واقعی اند که می توانند ایرانی باشند و هم بین المللی که بالتبع نرخ بازدیدهای ایرانی بالاتر خواهد بود.

از دید گوگل در هر دو مورد بازدیدها کاملا واقعی اند. اما به دلیل اینکه در روش دوم کاربران کاملا واقعی اند امکان مراجعه به صفحات دیگر وبسایت شما، علاقمند شدن و دنبال کردن وبسایت شما و حتی خرید از شما نیز وجود دارد و به همین دلیل نرخ بازدید به این طریق از نرخ بازدید از طریق IP بالاتر می باشد.

با استفاده از این دو روش، بازدیدها  می توانند به شکل های زیر انجام گیرند:

الف/ افزایش بازدید مستقیم سایت شما

در این روش هر بازدید به صورت مستقیم وارد لینک موردنظر شما می شود .

قیمت :
قیمت به ازای هر 500 ip بین المللی که 2 دقیقه از وب سایت شما بازدید کنند و از یک زیر صفحه نیز بازدید کنند، 2500 تومان میباشد .  ( در صورت نیاز به ازای هر زیر صفحه بیشتر و یا هر دقیقه بیشتر 1000 تومان به قیمت اضافه خواهد شد )

قیمت به ازای هر 500 ip ایرانی که 2 دقیقه از وب سایت شما بازدید کنند و از یک زیر صفحه نیز بازدید کنند، 3000 تومان میباشد .  ( در صورت نیاز به ازای هر زیر صفحه بیشتر و یا هر دقیقه بیشتر 1000 تومان به قیمت اضافه خواهد شد )

قیمت به ازای هر 500 کاربر واقعی بین المللی که 1 دقیقه از وب سایت شما بازدید کنند 5000 تومان میباشد .

قیمت به ازای هر 500 کاربر واقعی ایرانی که 1 دقیقه از وب سایت شما بازدید کنند 8500 تومان میباشد. ( در صورت نیاز به زمان بیشتر قبل از سفارش حتما پیغام دهید. )

ب/ افزایش بازدید از سایت همراه با ارجاع از سایتی دیگر

تمام شرایط این نوع  بازدید مانند بازدید مستقیم از سایت میباشد . تنها تفاوت آن این است که میتوانید مشخص کنید بازدید کننده ها قبل از ورود به سایت شما از چه سایتی دیدن کرده باشند و برای خود ارجاع دهنده ایجاد کنید (قابل مشاهده در آمار گیرهای مختلف از جمله گوگل آنالیتیکس)

قیمت :
در این روش قیمت هر500 ip بین المللی که 2 دقیقه از وب سایت شما بازدید کنند و از یک زیر صفحه نیز بازدید کنند 5000 تومان میباشد. ( در صورت نیاز به ازای هر زیر صفحه بیشتر و یا هر دقیقه بیشتر 3000 تومان به قیمت اضافه خواهد شد )

قیمت به ازای هر 500 ip ایرانی که 2 دقیقه از وب سایت شما بازدید کنند و از یک زیر صفحه نیز بازدید کنند، 6000 تومان میباشد .  ( در صورت نیاز به ازای هر زیر صفحه بیشتر و یا هر دقیقه بیشتر 3000 تومان به قیمت اضافه خواهد شد )

قیمت به ازای هر 500 کاربر واقعی بین المللی که 1 دقیقه از وب سایت شما بازدید کنند 7000 تومان میباشد. ( در این مورد ارجاع تنها از سایت های اینستاگرام، گوگل، بینگ، یاهو و اسک خواهد بود )

قیمت به ازای هر 500 کاربر واقعی ایرانی که 1 دقیقه از وب سایت شما بازدید کنند 10000 تومان میباشد. (  در این مورد ارجاع تنها از سایت های اینستاگرام، گوگل، بینگ، یاهو و اسک خواهد بود. همچنین در صورت نیاز به زمان بیشتر قبل از سفارش حتما پیغام دهید. )

 

ج/ افزایش بازدید سایت از طریق جستجو در گوگل

در این روش با جستجوی کلمات کلیدی تعیین شده ( تا 3 کلمه کلیدی ) توسط شما وارد لینک مورد نظر شما خواهند شد. این امر موجب بهبود رتبه وبسایت شما در کلمه کلیدی تعیین شده می گردد.

(برای بهره گیری کامل از مزایای این روش، سایت شما باید برای کلیدواژه های مدنظر سئو شده باشد)

قیمت 

قیمت به ازای هر 100 کاربر واقعی ایرانی که 1 دقیقه از وب سایت شما بازدید کنند 10000 تومان میباشد. ( در صورت نیاز به زمان بیشتر قبل از سفارش حتما پیغام دهید. )

 

نحوه سفارش بازدید:

قبل از هرچیزی اول این رو مشخص کنید که چه بازدیدی می خواهید؟ بازدید توسط کاربران واقعی یا توسط IP

دوم این رو مشخص کنید که بازدید به چه صورت انجام گیرد؟ بصورت مستقیم، همراه با ارجاع و یا از طریق موتور جستجوی گوگل

بعد مراحل زیر رو طی کنید:

تعیین تعداد بازدید و مدت زمان هر بازدید

تعیین کنید که روزانه چه تعداد کاربر و هر کاربر چه مدت زمان از سایت شما دیدن کند. (هر چه مدت زمان حضور در سایت شما بیشتر باشد؛ تاثیری به مراتب بالاتری درنتیجه خواهد گذاشت.)

تعیین بازدید از زیر صفحه ها

تعیین کنید که آیا می خواهید از زیرصفحه های شما نیز بازدید انجام گیرد و یا خیر. اگر انجام گیرد، از چه تعداد انجام گیرد (حداکثر 2 عدد). همچنین میتوانید مدت زمان باقی ماندن هر کاربر در زیر صفحه را نیز تعیین کنید.
(هر چه کاربران از صفحات بیشتری از سایت شما دیدن کنند باعث پاین آمدن بانس ریت سایت شما و در نتیجه بهبود بسیار زیاد رتبه ی سایت شما در الکسا خواهد شد)

تعیین ارجاع دهنده

اگر سفارش شما همراه با ارجاع است، تعیین کنید که از چه سایتی ترافیک می خواهید: از شبکه های اجتماعی و یا از سایت های پربازدید؟

انتخاب با شماست!

تعیین کلیدواژه های مدنظرتان:

اگر سفارش شما گرفتن ورودی از گوگل است، 1 تا 3 عدد کلیدواژه مشخص کنید.

و تمام!

 

بنده با توجه به این موارد، 4 بسته رو به بصورت آماده برای شما ایجاد کردم که می توانید بررسی کرده و در صورت مطابق بودن با خواست های شما سفارش دهید، در غیر این صورت درخواست یک پروژه اختصاصی داده و جزئیات مدنظرتان رو برای من ارسال کنید.

به این نکته هم دقت کنید که تمامی قیمت ها براساس زمان بازدید هستند، مثلا نرخ 100بازدید از طریق گوکل به ازای هر بازدید 1 دقیقه، 10000 است و به ازای هر بازدید 30 ثانیه 4500 تومان می باشد. پس اگر شرایط مدنظر شما در گزینه ها نیست، حتما به بنده پیام دهید.

تذکر: تاثیر این روش در یک بازه 10 تا 20 روزه قابل مشاهده می باشد.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

در مدت یک روز به تعداد بازدید خریداری شده، بازدید ارسال شده و مدت زمان و همچنین تعداد بازدید از پیشخوان گوگل آنالیتیکز ویا از طریق آنالیز لینک کوتاه قابل مشاهده خواهد بود.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Pro Freelancer