توضیحات کاره

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر فعالیت خودم رو در حوزه ساخت کتاب آندروید و فتوشاپ و تعمیرات تلفن همراه و کامپیوتر از سال 1395 شروع کردم و از سال 1396 به صورت حرفه ای وارد این عرضه شدم، و اکنون در سایت انجام میدم مشغغول فعالیت و انجام خدمات و سفارش برای مردم عزیز ایران هستم

با توجه به اینکه امروزه کتاب های الکترونیک از محبوبیت فراوانی برخوردارند و بیشتر افراد برای مطالعه و یادگرفتن دانستنیهای جدید از تلفن همراه و کتاب های مفید در هر زمینه ای  استفاده میکنند این فرصت را در اختیار هر کسی قرار میده که با ارائه یک کتاب هم راهی برای اوقات فراغت به و جود بیاره و هم چنین فرصتی ایجاد کنه تا همیشه از علم بهره مند بشه.

حتما برای شما هم پیش آمده است که برای استخدام، نیاز به یک رزومه حرفه ای داشته باشید چه مواردی را باید به صورت برجسته نشان داد تا بتوان نظر کار‌فرمایان را به آن جلب کرد ما اینجا کنار شما هستیم که در قالب برنامه آندروید برای شما رزومه حرفه ای بسازیم با استایل شیک متناسب با هر کاره ای که مورد پسند قرار گرفته شود.

بنده میتونم هر نوع ایده  و کتاب و رزومه که شما نیاز داشته باشید با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت برای شما به صورت حرفه ای اجرا کنم!

توجه : طراحی آیکن برنامه و گرافیک برنامه هم طبق سلیقه شما با توجه به قالب های موجود و فرستادن کد سورس های برنامه به طور رایگان انجام میشه.

توجه به چند نکته الزامیست:

 

1-ایده‌ و طرحی دارید که می‌خواهید اون رو به کتاب برای اموزش و مطالعه تبدیل و استفاده کنید

 کنید.

 شما میتونید برای فروشگاه،شرکت و محل کار  خصوصی خودتون جهت معرفی کالا و یا محصولات و یا خدمات مورد نظر کاتالوگ برای مشتریان داشته باشید .

با داشتن کاتالوگ مشتریان شما، بهتر به شما اعتماد میکند و خیالشون از بابت اینکه روابط امنی با شما دارند راحته!

 و کتاب رو میتونید توی برنامه های کافه بازار و مایکت بزارین و به راحتی کسب درآمد می کنید اگر هم محتوا نداشتید ما برای شما کار تولید محتوا هم انجام میدیم.

از هموطنان گرامی تقاضا میکنم توضیحات سفارشتون رو تمام و کمال با ذکر جزئیات در اختیار بنده قرار دهید تا ان شاالله احتمال سوءتفاهم و یا اشتباه به حداقل برسد تا نیاز مجدد به ویرایش برنامه نباشد.

منتظر آماده همکاری با شما هستیم

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 
  1. بعد از سفارش یک کتاب اندرویدی شیک با فرمت apk با همه امکانات مورد نظر و یا رزومه شخصی تحویل سفارش دهنده میگردد.
  2. سورس برنامه در صورت نیاز
  • نوع: وب ویو (WebView)
  • پلتفرم: Android App

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

ساخت رزومه   +40,000 تومان
تولید محتوا برای کتاب +1 روز +30,000 تومان
برای ساخت کتاب   در 2 روز
اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.

سایر کاره های پویا قلعه ویسی