توضیحات کاره

رندر پروژه هاتونو میتونید به عهده ی من بذارید و خیالتون از انجام این کار راحت باشه. دیگه دغدغه ی ارائه ی قوی برای طرحتونو نداشته باشید و طرحتونو با ارزش و درک بالا تر به کارفرمای خودتون تحویل بدید. رندر با کیفیت، سبب جلب نظر کارفرما و اضافه کردن ارزش بیشتر به کارتون میشه. بدین ترتیب میتونید ارائه ی مناسبی از کارتون رو داشته باشد.

رندر هایی که من در اختیار شما میذارم، با موتور رندر کرونا در تری دی مکسگرفته میشه، که کار شمارو واقعی و رئال تر میکنه.  این موتور رندرگیری یکی از بروزترین و جدیدترین موتورهای رندرگیری هست که کیفیت خروجی اون از موتورهای رندری چون اینسکیپ رویت ویا آی-رندر یا وی-ری اسکچ آپ خیلی بیشتره و حتی میشه اونو مدرن تر از وی-ری خود تری دی مکس دونست. در این رندرها از متریال های باکیفیت استفاده شده که جلوه زیبایی به کارتون میبخشه. میتونم براتون هم رندر داخلی و هم رندر خارجی انجام بدم.

علاوه بر فایل های تری دی شما از نرم افزار های رویت / اسکتچاپ / راینو و ... یک خروجی Fbx (کمتر از ۲۰۱۶) از کار تحویل میگیرم.
لطفا وقتی کارو مدل میکنید سعی کنید تمیز کار کنید تا خروجی با کیفیت تری داشته باشید به اصول لایه بندی و گروپ و جدا کردن متریال ها و ... آشنایی داشته باشید. مثلا در خروجی اسکتچاپ به شیشه ها متریال رنگ آبی بدید یا به پروفیل پنجره ها یا فلاشینگ ها رنگ مشکی به دیوار ها با جنس سنگ رنگ زرد به دیوار ها از جنس آجر رنگ نارنجی به چمن متریال سبز و ... بدهید که در هنگام متریال دادن در کرونا هر کدام از آبجکت هایی که یک‌ متریال باید به آنها بدهیم باهم انتخاب شوند و مشکی پیش نیاد. با یه سرچ ساده در اینترنت اطلاعات بیشتری راجع به مدل کردن تمیز برای کار خودتون پیدا میکنید. اینجوری هم خروجی رندر باب میل شماست، هم درزمان کمتری میتونم بهتون تحویل بدم؛ هرچند در صورتی که فایل سه بعدی شما نیاز به اصلاح داشته باشه، امکان انجام این کار رو هم براتون دارم.

مبنای قیمت گذاری کارتون به صورت زیر است:

  • قیمت هر شات رندر روز:  ۵۰۰ هزارتومان - تحویل 3 روز
  • قیمت هر شات رندر شب از همان ویو قبل:  ۲۰۰ هزارتومان - تحویل 1 روز
  • قیمت اصلاح حجم: بسته به میزان آن از ۲۰۰ هزارتومان -  تحویل بسته به میزان اصلاحات از 1 روز
  • قیمت فضا سازی و مبلمان اضافه تر از حجم: بسته به میزان آن از ۲۰۰ هزارتومان - تحویل 1 روز

بر روی سفارشات اولیه از طریق انجام میدم، تخفیف در قیمت انجام کار در نظر گرفته میشود

کافی است  بر روی درخواست پروژه اختصاصی کلیک نمایید، کار خود را به طور کامل توضیح دهید تا قیمت نهایی و زمان نهایی تحویل را برایتان بگویم

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل تحویلی به شما به صورت عکس باکیفیت از رندرتون خواهد بود.

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های Pooya_freelancer