توضیحات کاره

مقدمه:

اگر وب سایت دارید و یا خرید اینترنتی انجام می دهید حتما با نماد اعتماد (enamd) آشنا هستید.  در حقیقت نماد اعتماد الکترونیکی نشانه ای است برای کسب و کارهای اینترنتی که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آنها صادر می شود. در صورتی که یک سایت نماد اطمینان داشته باشد به این معنی است که هویت این کسب و کار توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی احراز شده است. 

اکنون شاید بپرسید که مزایای دریافت اینماد چیست. یکی از راهکارهای اصلی جلب اعتماد مشتریان به فروشگاه‌های اینترنتی، لوگوی نماد اعتماد الکترونیکی است. با گرفتن ای نماد فعالیت فروشگاه اینترنتی شما قانونی می‌شود؛ به طوری که کاربران با اطمینان از سایت شما خرید می‌کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های داشتن نماد اعتبار الکترونیکی، دریافت درگاه بانکی می‌باشد. همچنین می‌توانید با اداره پست قرارداد ببندید و سیستم تحویل در محل داشته باشید. دقت کنید که بدون گرفتن E-Namad، شما هیچ کدام از این دو کار را (حداقل به صورت قانونی) نمی‌توانید انجام دهید.

 تمامی مراحل از درخواست اولیه تا دریافت نماد را به ما بسپارید 

تمامی مشکلات درخواست به صورت مرحله به مرحله بررسی و رفع می گردند

در کل ما تمامی موارد مورد نیاز برای دریافت نماد اعتماد انجام میدیم.

 

لطفا به نکات زیرتوجه کنید:

  1. هزینه های قانونی اینماد به عهده کارفرما (صاحب اینماد) میباشد.
  2. بعضی مواقع به دلیل شلوغ بودن درخواست های اینماد، فرایند بررسی پرونده خیلی طول میکشه و این از دست ما خارج هستش ولی ما سعی میکنیم که کم تر از زمانی که اعلام شده نماد اعتماد اخذ کنیم.
  3. بعضی از مواردی که از دست ما خارج است توسط کارفرما انجام میشود (مثلا تائید شماره تلفن محل کسب و کار)

 

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.