توضیحات کاره

    افزایش سرعت بارگزاری (باز شدن) سایت وردپرسی شما و تاثیر فوق العاده ی آن در سئو    

تاثیر سرعت بارگزاری سایت در بازدید کنندگان و سئو

خودتون رو جای کاربر و بازدید کننده سایت بزارین ...

خداییش وقتی سایت مورد نظرتون کلی منتظر میشینین تا باز بشه و همش با عکسهای نصفه نصفه و علامت های لودینگ که نشون میده سایت در حال باز شدنه ولی هنوز کامل باز نشده حس بدی ندارین ؟؟؟

اگر واقعا خودتون هم در این مواقع اذیت شدین بدونید قطعا کاربرا و بازدید کنندگان سایتم دقیقا نظرشون همینه

حالا یه مدل دیگه توضیح میدم که قطعا شما هم تجربه کردین و دقیقا اثبات شده هستش توی تحقیقات حوزه سئو و بهینه سازی وبسایت ها.

وقتی کاربر چیزی رو داخل گوگل سرچ میکنه یه سری نتایج بهش معرفی میشه و کاربر به باز کردن یکی از گزینه ها بسنده نمیکنه و چند مورد اولی رو داخل صفحه های مختلف مرورگر باز میکنه و جالبه توی مرحله بعدی از بین صفحاتی که باز کرده چک میکنه و هر کدوم سریعتر باز میشه و لود میشه شروع میکنه اون صفحه رو مرور میکنه و به نتیجه دلخواهش میرسه و باقی صفحات رو میبنده. (یکم فکر کنید... انگاری خودتونم اینکارو میکردین...)

نکته جالبتر که افزایش سرعت بارگزاری سایت رو ارتباط میده به سئو و بهینه سازی گوگل

گوگل سعی میکنه بهترین گزینه ها رو به کاربرهاش نمایش بده و طبق الگوتریم های جدیدش مثل الگوریتم رنک برین تمام سعیش رو میکنه که با هوش مصنوعی دقیقا مثل انسان ها رفتار کنه. وقتی میبینه کاربری چند سایت و صفحه رو باز میکنه ولی اونی که سریعتر کامل باز میشه رو مطالعه میکنه از نظرش اون سایت بهتر بوده که کاربر وقتشو گذاشته پس اتوماتیک اون سایت رو به نتایج بالا و بالاتر میاره تا به رتبه اول گوگل برسه.

 

در اینجا ما تاثیر سرعت بارگزاری (بازشدن) سایت رو هم از نظر کاربر و شخص توضیح دادیم و هم از نظر موتور جستجو و گوگل و امیدوارم متوجه تاثیر فوق العادش در پیشرفت و موفقیت وبسایتتون شده باشید.

 

و اما جی تی متریکس یا GTmetrix چیه اصلا؟

جی تی متریکس یک سایت هستش که برای آنالیز وبسایت ها ازش استفاده میشه به این صورت که سایت خودتون رو داخل جی تی متریکس وارد میکنید و این سایت گزارش نسبتا خوبی از مراحل لودینگ و تعداد درخواست ها و بارگزاری سایتتون ارائه میده و بر اساس این اطلاعات نمره هایی هم به صورت درصد یا حروف انگلیسی A B C D F به سایت شما میده که خب هرچه سایت شما بهینه تر شده باشه نمره شما بالاتر خواهد بود.

و ما در این کاره سعی میکنیم با برطرف کردن ایرادات و مشکلات سایت شما و تنظیمات لازم تا جای ممکن امتیاز سایت شما در جی تی متریکس رو بهبود بدیم.

✔     تضمین دریافت رنک A در Page Speed و حداقل رنک B در YSlow در GTmetrix ( لطفا قبل از ثبت سفارش حتما آدرس وبسایتتون رو جهت بررسی و آنالیز برای ما ارسال کنید ) 

تا اینجا سعی کردیم به ساده ترین حالت ممکن و بدون استفاده از کلمات تخصصی یا بزرگ نمایی صحبتی کرده باشیم در مورد تاثیرات افزایش سرعت بارگزاری و کارکرد ما در این کاره.

    حالا سعی میکنم به صورت تیتر کارهایی که با سفارش این کاره در سایتتون انجام میشه رو لیست کنم:    

- بهینه سازی تنظیمات هاست برای ارائه نهایت سرعت ، فشرده سازی فایل ها و کاهش استفاده از منابع سرور
- بهینه سازی تنظیمات وردپرس و رفع مشکلات و خطا های بارگذاری
- بهینه سازی و تنظیم قالب و افزونه ها و دیگر فایل های منبع برای کاهش حجم و رفع خطا
- بهینه سازی و فشرده سازی تمام تصاویر موجود در سایت شما ( بدون افت کیفیت - با توجه به تعداد تصاویر برای این کار ممکن است سیستم ما دو روز به صورت تمام وقت مشغول بهینه سازی باشد )
- بهینه سازی خروجی HTML سایت برای کاهش حجم و افزایش سرعت بارگذاری
- فشرده سازی و ادغام فایل های CSS و JS قالب و افزونه های شما برای کاهش تعداد درخواست ها و کاهش حجم فایل ها
- ایجاد تاخیر هوشمند برای بارگذاری فایل های JS جهت بارگذاری سریع تر ظاهر سایت
- حذف رشته های پرس و جو از منابع استاتیک  برای مرتب سازی کد ها
- تنظیم بارگذاری تنبل برای تصاویر و ویدیو های سایت
- بهینه سازی و پاکسازی دیتابیس از اطلاعات اضافه جهت کاهش حجم دیتابیس و افزایش سرعت پردازش
- حذف ریدایرکت های مزاحم در بارگذاری سایت
- کاهش تعداد درخواست های ارسال شده برای دریافت منابع به هاست
- بررسی منابع حذف شده از سایت و جایگزینی یا حذف کامل از بارگذاری سایت
- حذف تصاویر مشابه با آدرس های جداگانه
- تغییر اندازه تصاویر برای کاهش حجم بدون افت کیفیت
- غیر فعال سازی بارگذاری فونت های گوگل ( فونت های گوگل شامل 600 فونت انگلیسی هستند که اصلا در سایت های فارسی کاربردی ندارند )
- ایجاد محدودیت برای بارگذاری افزونه های چت ، نوتیفیکیشن و ... برای افزایش سرعت سایت و جلوگیری از خطا در ایندکس ربات ها
- نصب و تنظیم کامل افزونه حرفه ای کش وردپرس ( با توجه به سایت و هاست افزونه توسط ما انتخاب می شود ! )
- نصب و تنظیم کامل افزونه حرفه ای فشرده سازی تصاویر وردپرس

 

خوشحال میشم اگر سوالی داشتید بپرسید و اینکه :

    حتما قبل از سفارش آدرس وبسایت خودتون رو برای آنالیز برای ما ارسال کنید.    

 

   لطفا قبل از سفارش به این نکات توجه کنید   

- همونطور که در توضیحات گفتم سعی میکنیم به بهترین حالت ممکن برسونیم سایت شمارو ولی هیچ تضمینی برای دریافت 100 از جی تی متریکس داده نمیشه. چون واقعا خیلی از موارد در سرعت سایت مهمه که خب شاید دست ما نباشه اصلا بهبودش مثل مشکلات سمت سرور و هاست یا کلا خود قالب وبسایت یا پلاگین های نصب شده که خب مطمئنا نمیشه قالب و پلاگین رو از اول نوشت ولی اطمینان داشته باشید تمام سعی خودمون رو میکنیم که بهترین نتیجه ی ممکن رو بگیرید.

- اقداماتی که ما انجام میدیم در حالت عادی کاملا پایدار و همیشگی هستن مگر اینکه شما قالب سایت رو تغییر یا آپدیت کنید چون خیلی از اقداماتی که در بالا لیست کردیم روی کدهای قالب انجام میگیره پس تغییر قالب مجددا نیازه کدها بهینه سازی بشن و مجددا باید سفارش ثبت کنید. ( البته لازم به ذکره فقط کارهایی که روی قالب انجام شده با تغییر قالب از بین میره اگه نه قسمتهای دیگه که بهینه سازی شده تاثیرش کاملا ماندگاره )

- یکی از مهم ترین عوامل در افزایش سرعت بارگزاری سرور و هاستینگ شما هستش. یعنی ممکنه ما همه اقدامات لازم رو هم انجام بدیم ولی یه سری دسترسی ها رو هاستتون به ما نده برای مثال میگم GZIP برای فشرده سازی محتوای وبسایت استفاده میشه که نیازه ما از طرف هاستینگ اونو فعال کنیم و اگر هاستینگ شما اجازه فعال کردن همین گزینه به مارو نده در رتبه نهایی سایت تاثیر زیادی داره. یا مثال دیگه سایتهایی که در سرورهای ایرانی هاست شدن به خاطر فاصله ای که با سرور های سایت جی تی متریکس دارن زمان بیشتری طول میکشه تا برای آنالیزور جی تی متریکس لود بشن که در این حالت با مقداری تاخیر لود سایت شمارو نشون میده که خب اون موارد چیزی نیست که به دست ما حل بشه

 

و در آخر خوشحال میشم اگر سوالی داشتید بپرسید و اینکه :

    حتما قبل از سفارش آدرس وبسایت خودتون رو برای آنالیز برای ما ارسال کنید.    

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

✔     لینک آنالیز سایت شما در GTmetrix با مقایسه قبل و پس از انجام بهینه سازی   

✔     تضمین بهبود رتبه و افزایش سرعت وبسایت مشتری در GTmetrix   

✔     تضمین دریافت رنک A در Page Speed و حداقل رنک B در YSlow در GTmetrix ( لطفا قبل از ثبت سفارش حتما آدرس وبسایتتون رو جهت بررسی و آنالیز برای ما ارسال کنید ) 

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های 1Master