توضیحات کاره

سلام! محمد تقی پور هستم. از بچگی عاشق طراحی بودم و الان 5 ساله تصویرسازی دیجیتال رو بصورت حرفه ای دنبال میکنم، اکثرا کانسپت آرت منظره و کارکتر فانتزی انجام میدم اما میتونم خودم رو با هر جور سبکی وفق بدم.

میتونم برای کاور کتاب یا پروژه بازی یا پروژه دانشگاهی یا پروژه شخصی یا عکس برای پروفایلتون یا هدیه برای عزیزانتون توی هر استایلی که بخواید برای مثال واقع گرایانه، نیمه واقع گرایانه (شبیه بازیای ویدیویی)، کارتونی، انیمه ای، پیکسلی یا هر استایلی که مد نظرتونه براتون طراحی و تصویرسازی انجام بدم. برای ثبت سفارش از هر کدوم تعرفه میتونید درخواست پروژه اختصاصی بدید و در صورتی که طرحی غیر از طراحی چهره میخواید میتونید هزینه شو بپرسید و سفارشتون رو ثبت کنید. 

طراحی چهره پیکسلی - این تعرفه یک الی دو روز تمام میشه و هزینش فقط 60 تومان در میاد. 

طراحی چهره کارتونی - طراحی چهرتون با رنگای یکدست و دو بعدی با هر استایلی که بخواید! شما استایل کارو برای من بفرستید یا توضیح بدید و طرح رو تحویل بگیرید. این تعرفه بستگی به جزییات استایل میتونه بین 90 تا 180 هزینش بشه

طراحی چهره واقع گرایانه - این تعرفه معمولا توی 3 روز انجام میشه اما بستگی به چیزی که مشتری بخواد ممکنه کم و زیاد بشه. هزینه این تعرفه 200 هستش.

 

شرایط کاری:

1) عکسی که برای طراحی چهره تون میدید باید هیچ گونه افکت و فیلتری روش نباشه! تاکید میکنم. هـــیچ گونه! حتی یه لایه سفید نوری کم هم نباشه. برای خودتون میگم. من میتونم از روی عکس فیلتر دار هم طراحی کنم اما نتیجه کار رو هر کاریش کنید مطلوب در نمیاد. چرا؟ چونکه فیلتر ها رنگ و نورپردازی و ساختار کلی طبیعی عکس رو بهم میریزند و پروسه طراحی رو برای بنده ی طراح سخت و طاقت فرسا تر میکنند و در نتیجه اگه طراحی پرتره ای خسته کننده باشه... نتیجه چطور در میاد؟ بد!

2) ازتون خواهش میکنم اگه یه طراحی حرفه ای میخواید یه عکس حرفه ای برای من بفرستید. نه اون سلفی ای که بنظرتون از زاویه خوبتون افتاده (مزاح میکنم، همه همینجورند حرفمو به دل نگیرید D:) لطفا نورپردازی خوب و طبیعی در اومدن چهره تون رو اولویت قرار بدید. منظور از نورپردازی خوب عکسیه که قشنگ تفاوت سایه ها و نور ها رو بشه رو صورتتون دید و ترجیحا بیرون از خانه و روبروی نور آفتاب باشه عکستون.

3) لطفا عکسای محو و دارای لرزش نفرستید ترجیحا بدید یکنفر که بلده از زاویه خوب عکس بگیره ازتون عکس بگیره. میدونم هممون عاشق سلفی هامونیم ولی سلفی ها معمولا اصلا عکس های خوبی برای طراحی شدن نیستن. بین یه عکسی که برای سلفی خوبه با عکسی که برای طراحی خوبه زمین تا آسمون تفاوت هست.

این نکته ها رو گفتم چونکه من به کیفیت کار هام اهمیت میدم و میخوام شما هم بدونید ارزش شما بیشتر از این طرحای ساده ست که هر کس با دو سه ماه دوره فتوشاپ دیدن میتونه بسازه، پس اگه میخواید با عکس پروفایلتون دهن دوستاتون رو باز نگهدارید دست از بازی کردن با فیلترای تکراری گوشتیون بردارید و کارتون رو به یه حرفه ای بسپارید. :)

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل jpg طراحی رو بدون ذره ای افت کیفیت و با سایز دلخواه، مثلا اگر که برای چاپ در سایز 70 در 50 سانت بود همون فایل رو تحویل میگیرید.

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های محمد تقی پور