توضیحات کاره

سلام دوست عزیز؛

چارت ها و دیاگرام ها انواع مختلفی دارند که در همه اون ها مفهوم و اطلاعات مورد نظر به صورت تصویری به مخاطب ارائه میشه. مزیت این روش نسبت به روش های دیگه ارائه مطلب اینه که حجم زیادی از اطلاعات در یک نگاه به مخاطب عرضه میشه و مخاطب مطمئنه که با کنکاش در همین تصویر پیش رو میتونه همه اطلاعات رو دریافت کنه. به همین دلیله که اکثر مخاطبین در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از متون طولانی فراری اند و به محض دیدن عکس ها، تصاویر و اینفوگرافی ها روی اون ها متوقف میشن.

اگه مطلبی برای ارائه دارین - چه در زمینه مطالب عمومی و چه در زمینه مطالب تخصصی - پیشنهاد ما استفاده از چارت ها و اینفوگرافی ها برای هرچه جذاب تر شدن اون هاست.

مثلا فکرش رو بکنید که در پاورپوینت ارائه پایان نامه خودتون 2 تا تصویر اینفوگرافی جذاب قرار داده باشید که اساتید رو مجذوب کنه ! میدونید چقدر تو ارزیابی شما تأثیرگذاره ! یا مثلا برای انتقال یه مطلب به ارباب رجوع تو یه سازمان - مثل مراحل عضوگیری یا ثبت درخواست و ... - از فلودیاگرام استفاده کنید، مراجعین چقدر راحت میتونن با اطلاعات شما ارتباط برقرار کنن ! معروف ترین نوع چارت هم که همه تو ذهنشون هست؛ بله ... "چارت سازمانی"

برای طراحی هر نوع چارت و دیاگرام و اینفوگرافی با ما در ارتباط باشید.

برای سفارش ، دو روش وجود داره:

  1. شما طرحی اولیه از موضوع و مطلبتون رو به صورت دستی تهیه کنید که اطلاعات مورد نظرتون به صورت کامل در اون اومده باشه و عکس اون رو برای ما ارسال کنید. سپس ما اون رو به صورت کاملا شکیل و حرفه ای طراحی می کنیم و به شما ارائه میدیم. در صورت رضایت شما فرآیند سفارش تموم میشه و ما با افتخار و مشتاقانه منتظر سفارش بعدی شما می مونیم؛ اما در صورت عدم رضایت، 1 بار امکان اصلاح (غیر کلی) مطابق نظر شما به صورت رایگان وجود داره. در این روش قیمت پایه 35 هزار تومان و به ازای هر بار اصلاح غیر کلی (بیشتر از 1 بار) 10 هزار تومان است.
  2. شما موضوع و نوع دیاگرام یا چارت مورد نظر خودتون رو به همراه کلمات کلیدی مورد نظرتون در درخواست میارید و ما اون رو با تخصص خود طراحی می کنیم و به شما ارائه میدیم. تو این روش شما میتونید تا 1 بار به صورت رایگان درخواست اصلاح (غیر کلی) بدید. در این حالت قیمت پایه 60 هزار تومان و به ازای هر بار اصلاح غیر کلی (بیشتر از 1 بار) 10 هزار تومان است.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل تصویری با پسوند jpg یا png

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های King_of_ads