توضیحات کاره

  طراحی عالی  

شما با ثبت سفارش در این کاره با قیمتی بسیار مناسب یک وب سایت با کیفیت و طراحی عالی دریافت میکنید، که با استفاده از پیشرفته ترین متد روز دنیا بهینه سازی شده و تنظیمات SEO به بهترین شکل بر روی آن انجام شده است و همچنین دارای سیستم امنیتی بسیار قوی نیز میباشد به طوری که از سایت شما در مقابل هر گونه نفوذ و هک شدن محافظت میکند. 

  سازگاری کامل با موبایل و تبلت  

سایت های طراحی شده توسط ما،  بسیار انعطاف پذیر بوده و با هر نوع دستگاهی مانند موبایل و  تبلت سازگار میباشد و این بدین معناست که کاربران شما با هر دستگاهی به راحتی میتوانند از سایت شما بدون کوچک ترین مشکلی استفاده کنند.

  مناسب برای هر کسب و کاری  

وب سایت های ما مناسب کسانی است که میخواهند یک وب سایت کاملا حرفه ای در حوزه وب سایت های فروشگاهی، خبری، ورزشی، آموزشی، سرگرمی، شرکتی، هنری و … داشته  باشند و یا می خواهند برای کسب و کار هایی مانند آموزشگاه، انتشارات، آژانس مسافرتی، آتلیه، رستوران و کافی شاپ، صرافی، کارخانجات، هتل و … یک وب سایت حرفه ای داشته باشند. 

 

  خدمات گرافیکی  

این طرح شامل خدمات گرافیکی زیادی از قبیل (طراحی لوگو، بنر و پوستر تبلیغ سایت و لوگو موشن حرفه ای) با ارزش بیشتر از یک میلیون تومان است که هم اعتبار سایت شما را بالا میبرد و هم در تبلیغات کاربرد زیادی دارد.

 

  هاست و دامین  

طبق قوانین سایت هاست و دامین الزاما باید توسط مشتری تأمین گردد اما اصلا نگران نباشید چون ما مشاوره های لازم را در این باره به شما میدهیم.

 

با ثبت سفارش چه چیز تحویل میگیرید؟

شما با ثبت سفارش یک وب سایت وردپرسی کامل با پلاگین های مورد نیاز از قبیل پلاگین های امنیتی، SEO و سرعت و بهینه سازی سایت و مطابق با بقیه توضیحات ارائه شده و هماهنگی های انجام شده دریافت میکند. بخشی از مهمترین امکانات وب سایت های ما در زیر آورده شده است 

تنها بخشی از امکانات وب سایت های ما  

بهینه سازی سایت 

ایمن سازی سایت​

تنظیمات SEO 

ایجاد فرم های دریافت اطلاعات

صفحه تماس با ما

صفحه درباره ما

صفحه نمونه کار

طراحی لوگو اختصاصی

طراحی بنر تبلیغ سایت

طراحی پوستر تبلیغ سایت​

ساخت لوگو موشن

سازگاری کامل با موبایل و تبلت 

 

              با ما متفاوت باشید              

 

وب سایت cnda.ir یکی از وب سایت هاییست که ما طراحی کردیم 

وب سایت kvpc.ir یکی از وب سایت هاییست که ما طراحی کردیم 

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

مشتری بعد از سفارش یک وب سایت وردپرسی کامل مطابق با توضیحات ارائه شده و هماهنگی های انجام شده با کیفیت و طراحی عالی دریافت میکند 

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    سفارش گیری این کاره متوقف شده است.