توضیحات کاره

لطفا قبل از سفارش به موارد زیر دقت شود :


1. حداقل زمان تحویل کار 7 روز است که این زمان در صورت پیچیده بودن موضوع پروژه یا تعداد پروژه های در حال انجام افزایش می یابد. در غیر این صورت حتی احتمال تحویل کار در تعداد روز کمتر از 7 روز هم وجود دارد. در شرایط ضرورت تحویل سریع تر پروژه، اگر این امکان وجود داشت به ازای افزایش هزینه (که این هزینه به شکل آیتم اضافه بها با مبلغ پایه و تعداد متناسب با حجم کارمشخص می شود) کار در زمان سریع تری نسبت به برآورد زمانی اولیه فروشنده تحویل مشتری می شود.
2. از قبول پروژه هایی که در آنها نقشه های ارسالی دقت ترسیم و همخوانی ندارند و یا به طور کلی فاقد اطلاعات اولیه کافی برای انجام مراحل مدلسازی و بافت دهی و رندرینگ هستند معذوریم.
3. فایل مدلسازی های ساخته شده به خریدار تحویل داده نخواهد شد و محصول نهایی این کاره فقط تصاویر با کیفیت بالای رندر شده از محصول یا ایده ی سفارش دهنده ی کار است. از آنجا که این بخش از خدمات جزو کاره به حساب نمی آید، سفارش دهنده می تواند به صورت جداگانه و خصوصی و بعد از برآورد هزینه فایل سه بعدی توسط فروشنده، نسبت به خرید و تهیه ی آن اقدام کند.
4. قیمت پایه این کاره 250 هزار تومان می باشد. بدیهی است که این مبلغ لزوما به معنی انجام سفارش شما با این قیمت نیست و صرفا این قیمت پایه به منظور ایجاد انعطاف در قبول سفارشات کوچکتر تعریف شده است.
5. تصاویر رندر شده در دو مرحله تحویل خریدار می شود. در مرحله ی اول و بعد از انجام فرآیند مدلسازی و بافت دهی و رندر، تصاویر با سایز متوسط جهت بررسی اولیه تحویل خریدار می شود تا چنانچه ایشان نظری مبنی بر ویرایش جزئی (لطفا به کلمه جزئی دقت شود) مانند نورپردازی و رنگ و بافت دهی و ... دارند نکات لازم را به فروشنده گوشزد کرده و نهایتا پس از اعمال این ملاحظات توسط فروشنده، رندرهای با سایز بالا تحویل خریدار می شود. هر گونه ویرایش کلی تر وبزرگ تر به صورت اضافه بها (به روش ذکر شده در بند اول) قابل انجام و رسیدگی می باشد. 

لطفا قبل از سفارش، توضیحات بالا به دقت مطالعه شود.

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های JustAskMe