توضیحات کاره

موفقیت در یک ارائه درسی و دانشجویی یا پرزنتیشن کاری، نیازمند توجه به مراحل مختلفیه؛ از تولید و محتوای ارزشمند تا تسلط و بیان شیوا و اثرگذار. اما در این بین، نقش تصاویر و نوشه‌های روی پرده (جنبه بصری) غیرقابل انکاره؛ هرقدر هم زحمت زیادی رو مکتوب کنین و برای ارائه به‌خاطر سپرده باشین، تا دسته‌بندی مطلوبی رو به پرزنتیشنی جذاب همراه نکنین نتیجه کاملی دریافت نمی‌کنین. به بیان ساده‌تر، تجربه دوران تحصیل و حتی کاری من نشون داده اغلب دوستان به قدری اسلایدهای کلیشه‌ای و ساده‌ای رو برای ارائه آماده می‌کنن که به ندرت اثر مثبتی به بقیه زحماتشون اضافه می‌کنه؛

پس بخش صحبت کردن و پرزنت مقاله با شماست، اما من برای طراحی یک پرزنتیشن حرفه‌ای (با کمک المان‌ها، جداول و نمودارها و البته موشن‌های موثر) می‌تونم کمک‌تون کنم.

اگر مقاله‌تون آماده است، اون رو ارسال کنید و من تا سقف ۱۲ اسلاید (۲ اسلاید برای عنوان و مشخصات و طرح گرافیکی بسم‌الله) پاورپوینت شما رو آماده می‌کنم.
اگر اسلایدهای بیشتری نیاز دارید، می‌تونید به تعداد مورد نظرتون افزودنی تهیه کنید.
اگر مقاله‌تون نیاز به بازنگری و ویرایش داره، افزودنی «ویرایش نگارشی و ظاهری» رو فراموش نکنید.
اگر هم اصلا چیزی آماده نکردین و می‌خواید صفر تا صد تهیه مقاله رو من انجام بدم و بعد براش پاورپوینت بسازم، افزودنی «تهیه کامل مقاله» رو انتخاب کنید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل پاورپوینت با فرمت pptx (اگر از نسخه‌های قدیمی‌تر این نرم‌افزار استفاده می‌کنید، فایل سازگار به فرمت ppt را تحویل شما خواهم داد)

در صورتی که نیازمند فایل متنی کار (pdf یا docx) باشید یا خروجی تصویری و ویدیویی از آن بخواهید، به رایگان ضمیمه کار می‌کنم.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های این‌کاره