توضیحات کاره

سلام! 

بنده عظیمی هستم، سید ایمان عظیمی، مشاور تحصیلی و مدرس تندخوانی مرکز تات در تبریز

قبولی در دانشگاه، الان راحت تر از گذشته است. اما برای کسانی که می خوان در دانشگاه های معتبر و ارزشمند قبول بشن، هنوز رقابت فشرده و نفس گیره.

الان کنکور یک تخصص شده. علاوه بر دانشعلمی باید مهارت تست زنی و مدیریتآزمون داشته باشیم. دام های تست ها روبشناسیم. خودمون رو کنترل کنیم. از وضع خودمون با خبر باشیم و از همه اینا مهمتر، از روز اول تا روز آزمون، انرژی بالا و مثبت خودمون رو حفظ و نگهداری کنیم.

یک مدت زمان لازمه تا کسی ما رو تو این مسیر قرار بده و یا پیگیری کنه؛

وقتی چم و خم کار دستمون اومد خودمون دیگه اوسا هستیم.

شرط پذیرش شما برای دوره اصلی که پیگیری و مسئولیت بنده را هم دارد: باید لااقل 7 ماه تا کنکور زمان داشته باشید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

این موارد برای افرادی که دوره خود را 7 الی 9 ماهه انتخاب نمایند انجام خواهد شد:

هر دوره 1 ماه خواهد بود. پس از هر ثبت نام، اولین مراحل کار رو با هم استارت می زنیم و با فایل و مطالب، گام به گام برای اون ماه برنامه خواهید داشت.

  • برنامه شما متناسب با روحیه و شرایط فردی و خانوادگی شما، منحصرا برای خودتون تنظیم میشه 

کافیست پس از اتمام هر دوره آخرین مطالبی که براتون ارسال شده به همراه اشکالات و سوالاتتون رو برای دوره ماه بعد در همینجا به بنده اطلاع بدید و دوره رو مجددا ثبت نام کنید.   

شما با فراگیری مهارت های گام به گام و پیگیری مشاور، می دونید امروز و این هفته و این ماهتون باید چه کاری در مسیر کنکور خودتون انجام داده باشین.

  • به طور مرتب از وضعیت شما خبر خواهم گرفت. 
  • جداول لازم برای برنامه ریزی و مدیریت در زمان خودتون رو دریافت می کنید.
  • با نمودار عنکبوتی، خودتون رو کنترل می کنید.

اصول صحیح مطالعه و خلاصه برداری رو به روش مطالعه بدون فراموشی دانشگاه هاروارد(PQ5R) و تنظیم شده ی آن، مطالعه مدیریت بحرانی(PQ7R) و تکمیل شده ی آن، سیستم یکپارچه ی فصل الخطاب مطالعه(+PQ8R) انجام میدید.

فایل و نرم افزار های لازم برای مطالعه، تندخوانی، آرامش و برنامه ریزی ذهنی رو دریافت کرده و آموزش اونا رو فرا خواهید گرفت.

حرفه ایِ کنکور میشید، اگر واقعا می خواهید..

هزینه ی درج شده برای اولین جلسه و برای آزمایش است. هزینه ی تک جلسه مشاوره 50 هزار تومان برای یکساعت(حضوری یا تلفنی) می باشد. 

هزینه دوره های یکماهه، 120 هزار تومانه که در افزونه کاره 100 درج شده. زیرا 20 هزار را برای خود این کاره پرداخت کرده اید.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.