توضیحات کاره

طراحی سایت داینامیک با کمترین قیمت " فقط  197 هزار تومان " به همراه هاست و دامین رایگان با پنل مدیریت

اهمیت داشتن وبسایت دیگر نیازی به توضیح ندارد. اما نیازی نیست که همه افراد الزاما سایتهای گران قیمت با تکنولوژی های پیچیده تهیه کنند. تخصص ما تهیه سایتهای ارزان و متناسب با بودجه شما است.

--------------------------------------------------

سایتهای داینامیک برای افراد و شرکتهائی مناسب است که نیازی به تغییرات منظم و بروزرسانی مداوم در محتوای سایت خود دارند  و مایلند که با کمترین هزینه صاحب یک وبسایت ارزان، شیک و مدرن و با امکانات پایه ای خوب برای معرفی مجموعه و خدمات خود بشوند و بتواند خودشان محتوای متن و عکس وبسایت را مدیریت و به روزرسانی نمایند.

--------------------------------------------------

ما با کمترین قیمت یعنی فقط 197 هزار تومان یک وبسایت داینامیک بر پایه سیستم قدرتمند وردپرس برای شما طراحی میکنیم که حداکثر 5 صفحه پیشفرض با قابلیت اضافه کردن صفحات جدید توسط شما خواهد داشت. در این صفحات ، متون و عکسهای مورد نظر شما قرار می گیرد. و برای معرفی مجموعه ، ایجاد صفحه اطلاعات تماس و عکس و توضیح خدمات و محصولات مناسب است.

امکانات مدرن و قابلیتهای این سایتها عبارتند از:

  • اسلاید شو در صفحه اصلی و در صورت نیاز دیگر صفحات
  • قابلیت ریسپانسیو یا واکنشگرا
  • سئو پایه رایگان
  • فرم آنلاین تماس
  • گالری عکس پیشرفته لایت باکس
  • داینامیک (دارای پنل مدیریتی برای ایجاد تغییرات و بروزرسانی محتوا توسط صاحب سایت در آینده)
  • ورود اولیه اطلاعات و محتوای سایت تا پنج صفحه توسط ما به صورت رایگان (فقط یک بار)
  • هاست و دامین رایگان
  • ارسال فایل آموزش کار با پنل سایت جهت مدیریت محتوا

 

محتوای پنج صفحه پیشفرض به صورت رایگان و بدون هزینه اضافه توسط ما قرار داده میشود. ولی وبسایت طراحی شده قابلیت اضافه کردن صفحات جدید توسط شما در آینده را دارد و پس از تحویل سایت ، آموزش لازم در این زمینه را به شما ارائه می دهیم تا هر زمان که مایل بودید صفحات جدیدی را به سایت خود اضافه نموده و یا حذف و ویرایش کنید.

صفحات پیشفرض این سایت می توانید شامل : صفحه اصلی ، درباره ما ، خدمات یا محصولات ، گالری عکس ، تماس با ما ، باشد.

با مبلغ 197 هزار تومان سایت خود را به طور کامل و با یک عدد دامین ir به صورت رایگان برای سال اول تحویل میگیرید و نیازی به هیچ هزینه دیگری ندارید. این سایتها برای راه اندازی انواع سایتهای شخصی، شرکتی و خدماتی با امکانات پایه بسیار مناسب است.

اگر نیاز به امکانات اضافه مانند سایتهای فروشگاهی ، دانلودی و ... دارید هزینه بالاتری باید پرداخت نمائید و لازم است درخواست ثبت پروژه ی اختصاصی بدهید.

کلیه تدابیر برای کاهش هزینه شما در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال فایلهای سایت بر روی سرورهای رایگان بسیار معتبر قرار میگیرد چون برای سایتهائی با کاربری عمومی تر و در این سطح قیمت نیازی به پرداخت هزینه اضافه برای تهیه هاست حرفه ای نیست. این کار به کاهش هزینه شما بدون آسیب به کیفیت کار کمک میکند.

مزایای داشتن سایت داینامیک طراحی شده توسط ما: 

  • کمترین قیمت ممکن به همراه هاست و دامین
  • دارای پنل مدیریتی صاحب سایت برای ویرایش محتوای متنی و عکس ها و صفحات سایت
  • عدم نیاز به تهیه هاست و دامین به صورت جداگانه و پرداخت هزینه اضافه
  • عدم نیاز به خرید هاست حرفه ای و در نتیجه کاهش قیمت و هزینه
  • حجم کم فایلهای سایت و سرعت بارگذاری سریع
  • دارای طرح شیک و امکانات پایه ای بروز ، مناسب و قابل قبول
  • تحویل در 7 تا 10 روز کاری

 

لطفا به نکات زیر توجه فرمائید:

  1. هزینه تمدید سالیانه دامین و هاست به عهده مشتری است.
  2. هزینه پشتیبانی جهت بروزرسانی هسته سایت به صورت دوره ای در طی هر سال 150 هزار تومان است که بعد از اتمام سال اول باید هر سال توسط مشتری پرداخت شود تا پشتیبانی سایت ادامه داشته باشد.
  3. پس از تحویل سایت اگر مشتری درخواست کند که ما محتوای متون و عکسها و صفحات سایت را برای ایشان ویرایش و بروزرسانی نمائیم ، این کار شامل هزینه خواهد بود. همچنین انتقال فایلهای سایت به هاست دیگر در صورت درخواست مشتری شامل هزینه خواهد بود. برای این کار لازم است درخواست ثبت پروژه ی اختصاصی بدهید.

--------------------------------------------------

در صورت تمایل به سفارش طراحی سایت، باید مطالب و محتوای سایت خود شامل متون و عکسها را آماده نمائید و یک نام برای ثبت دامین سایت خود انتخاب کنید. متن ها باید به صورت تایپ شده در نرم افزار Word باشد و در نام و تیتر هر فایل مشخص باشد که متن موجود در آن مربوط به کدام یک از صفحات سایت است. مثلا متن صفحه درباره ما ، صفحه اصلی  و ... . محل قرار گیری عکس ها نیز باید در فایل توضیحات مشخص شود.

--------------------------------------------------

لازم به ذکر است که هر گونه بی نظمی در دسته بندی عکس ها و مطالب ارسالی توسط مشتری ، موجب تاخیر در تحویل کار و افت کیفیت نهائی خواهد شد.

قبل از ثبت سفارش می توانید سوالات احتمالی و جزئیات بیشتری از سایت مورد نیازتان را ارسال فرمائید تا توضیحات تکمیلی و مشاوره رایگان دریافت نمائید.

نمونه کار من:

www.delfamarble.com

این سایت برای گروه کارخانجات سنگبری دلفا به زبان انگلیسی طراحی شده است.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

- یک عدد وب سایت داینامیک با جزئیات ذکر شده در بخش توضیحات شامل حد اکثر 5 صفحه پیشفرض و قابلیت اضافه کردن صفحات توسط مشتری.

- یک عدد هاست رایگان از اروپا و یا آمریکا

- یک عدد دامین رایگان با پسوند ir برای سال اول (از سالهای بعد باید توسط مشتری تمدید شود و هزینه آن حدود 7 هزار تومان در سال خواهد بود)

- پشتیبانی رایگان در سال اول جهت بروزرسانی دوره ای هسته سایت که در سالهای بعد با پرداخت مبلغ 150 هزار تومان در هر سال قابل تمدید خواهد بود.

- فایل پی دی اف آمورش مدیریت محتوای سایت توسط مشتری

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.