توضیحات کاره

شماره مجازی چیست؟

همانطور که از پسوند مجازی قابل درک است، شماره مجازی در واقع یک شماره تلفن است که وجود حقیقی نداشته ولی در عین حال می تواند بسیاری از امکاناتی که یک شماره تلفن واقعی در اختیار کاربران خود می گذارد را ارائه دهد. به این ترتیب بدون اینکه شما نیاز داشته باشید تا سیم کارت یک اپراتور را تهیه نمایید می توانید به سادگی و با خرید از ما، شماره مجازی مورد نظر خود را فعال نمایید.

داشتن شماره تلفن مجازی می تواند کاربردهای بسیار فراوانی داشته باشد، تعدادی از این کاربردها در ادامه آمده است که می توانید مشاهده نمایید.

کاربردهای شماره مجازی

اولین و مهمترین کاربردی که می توان در استفاده از این سرویس به آن اشاره داشت، ایجاد همزمان چند اکانت متفاوت در شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی است که برای ساخت حساب در آن ها حتما نیاز به یک شماره تلفن مجزا می باشد. اگر ما به عنوان مثال بخواهیم به طور همزمان چند اکانت طلگرام و یا واتساپ داشته باشیم، نیاز است که چند شماره تلفن مجزا داشته باشیم که برای هر کدام از آنها نیاز به یک سیم کارت مجزا داریم. با این حساب اگر بخواهیم برای هر اکانت یک سیم کارت تهیه نماییم باید هزینه زیادی را برای این منظور پرداخت نماییم. خصوصا اگر بخواهیم اکانتی داشته باشیم که با یک شماره خارجی فعال شده باشد. به همین منظور استفاده از شماره مجازی، می تواند یک گزینه بسیار خوب باشد.

از طرف دیگر اگر شما بخواهید با فردی در خارج از کشور ارسال و دریافت پیام داشته باشید و یا تماس صوتی و تصویری با وی برقرار کنید، نیاز است که حتما از یک شماره خارجی این کار را انجام دهید. در غیر اینصورت هزینه های تماس شما با سیم کارت داخلی تان بسیار فزاینده خواهد بود و صرفه اقتصادی نخواهد داشت!

همچنین اگر بخواهیم با شرکت ها و یا افرادی که در خارج از ایران هستند، ارتباط برقرار کنیم به طوری که آنها متوجه نشوند که شما از ایران با آن ها تماس گرفته اید، استفاده از شماره مجازی بهترین گزینه می باشد. به این ترتیب شما می توانید با افرادی در خارج کشور، بدون اینکه آنها به مکان اصلی شما پی ببرند، ارتباط برقرار کرده و با آنها تماس بگیرید.

یکی دیگر از کاربردهای بسیار جالب در استفاده از این سرویس این است که به دلیل اعمال فشارهای ناشی از تحریم ایران، بسیاری از وب سایت ها و شرکت ها از ارائه خدمات به افراد ایرانی خودداری می کنند. به همین منظور برای اینکه بتوان از خدمات آن ها استفاده نمود، می توان به سادگی با ساخت یک شماره مجازی و ثبت نام با آن شماره، به سرویس مورد نظر خود، حتی با وجود تحریم ها دست پیدا نمایید که بسیار جالب توجه می باشد.

 

∎ در صورت نیاز به شماره مجازی اختصاصی سایر کشورها یا سایر شبکه های اجتماعی با نازل ترین قیمت از طریق قسمت ثبت پروژه اختصاصی پاسخگوی شما خواهیم بود.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک عدد اکانت مجازی اختصاصی-انحصاری طلگرامی یا واتساپیِ روسیه یا اوکراین به انتخاب مشتری + یک عدد اکانت هدیه کشور آمریکا!!!

 

∎ نکات مهم و قابل توجه پس از خرید:

پس از دریافت اکانت مجازی از ما می بایست حتما two-step verification اکانت خود را فعال کنید تا هیچ فردی نتواند به حریم خصوصی شما تجاوز کند. آموزش فعالسازی این قسمت و نکات تکمیلی پس از خرید در صورت درخواست مشتری ارائه خواهد شد.

کد لازم برای ورود به اکانت مجازی فقط و فقط یکبار قابل ارائه می باشد لذا در صورت از دست دادن اکانت به هیچ وجه، قادر به بازیابی آن نخواهید بود حتما پس سعی کنید شماره را روی چند دستگاه فعال کنید تا دچار مشکلات احتمالی نشوید. لازم به ذکر است که پس از تحویل اکانت مجازی به مشتریان عزیز تمامی مسئولیت نگهداری اکانت تحویل داده شده بر عهده ایشان بوده و بدیهی است که ما هیچگونه دسترسی پس از تحویل، به اکانت مذکور نخواهیم داشت!!!

      انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

      سفارش گیری این کاره متوقف شده است.