توضیحات کاره

به نام پروردگار خوبی ها

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و فعالیت های اینترنتی، اپلیکیشن های موبایلی و وبسایت ها نقش کلیدی و حائز اهمیتی را در بقای کسب و کارهای مختلف ایفا می کنند؛ در این سالها که به آن نام "عصر تکنولوژی" داده اند، دیگر نمی توان منکر اهمیت بخش اینترنتی یک کسب و کار شد، به عبارتی دیگر کسب و کاری که بخش اینترنتی ضعیفی داشته باشد و کاربر نتواند با آن ارتباط خوبی برقرار کند می تواند اثر مخربی بر اعتبار آن کسب و کار بگزارد.

طراحی رابط کاربری / تجربه کاربری

آیا تا به حال چیزی از رابط کاربری / تجربه کاربری شنیده اید؟ این مفاهیم نوظهور که در سالیان اخیر مورد توجه بسیاری از شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک جهان بوده است، باعث شده بخش قابل توجهی از بودجه بخش اینترنتی این شرکت ها و کسب و کارها صرف کار بر روی این مفاهیم شود. اما پرسش اصلی اینجاست که این مفاهیم دقیقا به چه معنا هستند و چه چیزی باعث می شود که تا این حد اهمیت بالایی داشته باشند؟

تعریف تجربه کاربری

رابط کاربری را می توان زیر مجموعه کوچکی از تجربه کاربری در نظر گرفت. برای اینکه رابط کاربری را درک کنیم، ابتدا باید تجربه کاربری را بفهمیم.

به طور خلاصه و ساده، تجربه کاربری به فرآیندی گفته می شود که در آن بر اساس نوع کاربرها و همچنین نوع کسب و کار، آنالیزهای دقیقی صورت میگیرد که چه نوع چینشی، چه نوع رنگ بندی، چه نوع تایپوگرافی، چه نوع طراحی بصری برای کاربران مناسب تر و بهینه تر می باشد و باعث می شود کاربران بعد از استفاده از اپلیکیشن و یا وبسایت دچار سردرگمی و ناراحتی نشوند بلکه اپلیکیشن و یا وبسایت شما را با احساس رضایت و خوشنودی ترک کرده و رغبت زیادی برای مراجعه مجدد به کسب و کار شما داشته باشند.

تجربه کاربری فقط محدود به حوزه تکنولوژی نیست و در آن با مفاهیم روانشناسی نیز سر و کار داریم و سعی می کنیم که با استفاده از آنها، تجربه کاربری مناسبی برای اپلیکیشن ها و وبسایت ها ایجاد کنیم.

تعریف رابط کاربری

بر خلاف تجربه کاربری که تمرکز آن روی نیازهای کاربران می باشد، تمرکز رابط کاربری بر روی نیازهای برند و کسب و کار شماست. در رابط کاربری می کوشیم که عناصر بصری مختلف را بر اساس آنالیزهای قبلی که در بخش تجربه کاربری صورت گرفته است را از یک مفهوم ذهنی خارج کرده و آن را به صورت واقعی طراحی کنیم.

با این توصیفات، می توان به خوبی اهمیت بخش رابط کاربری/تجربه کاربری را درک کرد، چرا که مهم نیست کسب و کار شما چقدر بزرگ است، مهم نیست محتوای اپلیکیشن و یا وبسایت شما چقدر کامل است، اگر این دو مفهوم ساده به درستی در اپلیکیشن و یا وبسایت شما کار نشده باشد، نه تنها باعث جذب کاربران نشده، بلکه نتیجه کاملا عکس داده و باعث ریزش کاربران می شود.

نتیجه گیری

با توجه به این توضیحات، می توان سه مرحله کلی برای ساخت یک اپلیکیشن و یا وبسایت در نظر گرفت:

  1. طراحی تجربه کاربری (با توجه به نوع کاربران و نوع کسب و کار)
  2. طراحی رابط کاربری (با توجه به آنالیزهای مرحله قبل)
  3. برنامه نویسی و قابل اجرا کردن طرح ها (با توجه به طراحی های صورت گرفته در مرحله قبل)

 

خدمات گروه طراحی و برنامه نویسی دانژه در این زمینه

گروه طراحی دانژه، متشکل از متخصصین ماهر در زمینه های طراحی رابط کاربری/تجربه کاربری، مفتخر است که در خدمت تمامی کارفرمایان و مشتریان عزیز بوده و گامی هر چند کوچک در زمینه پیشرفت کسب و کارهای اینترنتی و نوپای کشورمان برداشته باشد.

هزینه ها

حوزه تکنولوژی یکی از حوزه هاییست که در آن با طیف وسیعی از قیمت ها مواجه می شوید. از قیمت های بسیار پایین و تعجب آور گرفته تا قیمت های بسیار بالا و سرسام آور. گروه طراحی دانژه، با تجربه سالها فعالیت در این حوزه سعی دارد قیمتی منصفانه و مطابق با زحمات پروژه به شما ارائه دهد. در صورت تمایل به همکاری با گروه طراحی دانژه، لطفا از طریق درخواست پروژه اختصاصی اقدام فرمایید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

مشتری عزیز، شما بعد از اتمام پروژه بسته به نوع پروژه فایل های زیر را دریافت خواهید کرد:

1- فایل های طراحی رابط کاربری در فرمت *.xd ، png

2- سایر موارد (در صورت درخواست مشتری)

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های گروه طراحی و برنامه نویسی دانژه