توضیحات کاره

یکی از نیاز های اولیه برای رسیدن به موفقیت در مسیر سئو استفاده از ابزارهای حرفه ای سئو است چراکه این ابزارها با الگوریتم های گوگل هماهنگ است و کمک گرفتن از آنها باعث پیشرفت و سادگی در روند سئو سایت شما خواهد شد. در میان این ابزارها سایت ماز یکی از پرکاربردترین و حرفه ای ترین ها محسوب می شود.

قطعا می دانید که بهینه سازی و سئو سایت در روند کسب و کار شما تاثیر بسیار زیادی دارد و برای تبدیل شدن به یک سئوکار حرفه ای لازم است تا از بهترین و کامل ترین ابزار حرفه ای سئو استفاده کنید. به همین جهت باید بدانید که سایت ماز کلکسیونی از کاربردی ترین و پر اهمیت ترین ابزار سئو را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

سایت یا ابزار Moz چیست؟

سایت ماز نرم افزار تحت وبی است که با امکانات فوق العاده ای که دارد به ما کمک میکند تا سایت خود را در بهترین جایگاه موتورهای جستجو ببینیم. ابزاری با بی نهایت امکانات روشن کننده مسیر سئو برای ما. به زبان ساده می توان گفت ماز ابزاری است متشکل از مجموعه ای امکانات تحلیلی که به ما امکان آنالیز سایت خود و رقبا را در زمینه های مختلف میدهد تا به کمک این اطلاعات بتوانیم سایت را به ساده ترین و سریعترین حالت ممکن سئو کنیم.

 

ابزارهای وب سایت Moz Pro

به طور کلی امکانات سایت ماز در دو دسته رایگان و پولی تقسیم بندی میشود که البنته ابزارهای رایگان نیز همراه با محدودیت هایی می باشد. در ادامه به معرفی برخی از مهمترین و کاربردی ترین قابلیت های این ابزار تحت وب میپردازیم: 

  • ابزار Keyword Explorer: همان طور که از نام این ابزار هم پیداست، به شما کمک می‌کند تا بهترین کلمات و عبارات کلیدی که برای تولید محتوا لازم است روی آن‌ها مانور دهید را پیدا کنید.
  • ابزار Link Explorer: به بررسی لینک‌های مرتبط به سایت ما می‌پردازد. با استفاده از این ابزار می‌توانید متوجه شوید که از چه سایت‌هایی و در چه تعدادی بک‌لینک دریافت کرده‌اید. 
  • ابزار Moz Bar: اگر در زمینه‌ی کسب و کارهای اینترنتی فعالیت دارید، پیشنهاد می‌کنم که همین الآن نسبت به دریافت و نصب این افزونه‌ی مرورگر، اقدام کنید. ماز بار اطلاعات جالب و مفیدی را از هر سایت در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله‌ی این اطلاعات، می‌توان به اعتبار دامنه، اعتبار صفحه و اسپم اسکور اشاره کرد
  • ابزار My Online Presence: این ابزار به شما کمک می‌کند تا بدانید که وب سایت یا صفحه‌ی مدنظر شما، در جستجوهای محلی چه عملکردی دارد.
  • ابزار رایگان Domain Analysis: می‌توانید هر دامنه‌ای را که می‌خواهید در این ابزار آنالیز کنید؛ از جمله اطلاعاتی که این ابزار رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد، یافتن برترین صفحات، برترین کلمات کلیدی و برترین لینک‌های موجود در آن دامنه است.
  • ابزار MozCast: شاید دور از انتظار باشد اما یکی از ابزارهای رایگانی که توسط ماز ارائه می‌شود، ویجت بررسی و پیش‌بینی آب و هوا است! 
  • ابزار Rank Tracking: می‌توانید اطلاعات مفیدی از کلمات کلیدی موجود در سایتتان کسب کنید؛ رنک ترکینگ به شما کمک می‌کند تا بدانید هر کلمه کلیدی در هر صفحه یا صفحات فرود شما چه وضعیتی دارند.
  • ابزار Crawl Diagnostics:  با استفاده از این ابزار سایت ماز می‌تواند به مانند ربات‌های گوگل عمل کرده و صفحه‌ی مد نظر شما را از دیدگاه موتورهای جستجو بررسی کند.
  • ابزار Page Optimization Score: این ابزار محتوای شما را در صفحه‌ی مدنظرتان تحلیل می‌کند و آن را از ابعاد مختلفی مورد بررسی قرار می‌دهد.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

اکانت یکماهه Moz Pro با دسترسی کامل و تمامی امکانات نسخه پولی سایت ماز

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های بنیامین ابراهیمی