توضیحات کاره

بهینه سازی حرفه ای و بهبود سرعت بارگزاری سایت های جوملا و وردپرس

 

زمانی که کاربران به وب سایتی مراجعه می کنند، انتظار دارند وب سایت با سرعت بالایی بارگزاری شود. اگر این زمان طولانی شود، باعث نارضایتی آنها شده و سریعا وب سایت مورد نظر را بسته و به وب سایت دیگری مراجعه می کنند. زمانی که گوگل با خروج سریع کاربران از سایت مواجه می‎شود، رتبه سایت را کاهش می‎دهد. بنابراین به صراحت می‎توان گفت، سرعت بارگزاری سایت تاثیر مستقیمی بر افزایش رتبه سایت نیز دارد.

جهت یافتن مشکلات مربوط به سرعت بارگذاری و رفع آن ها ابزارهای مختلفی وجود دارد که یکی از معروف ترین و پر مصرف ترین آن ها جی تی متریکس است که یکی از سرویس های دو شرکت بزرگ یاهو و گوگل است. جی تی متریکس به صورت کاملا دقیق وب‌ سایت را مورد بررسی قرار می دهد و تحلیل های دقیقی را در حوزه های مختلف ارائه می دهد.

 

برخی از خدمات ارائه شده توسط ما در این زمینه :

  • بهینه سازی تنظیمات جوملا و و وردپرس، رفع مشکلات و خطاهای سایت و افزونه ها
  • بهینه سازی تصاویر سایت و حذف تصاویر مشابه با آدرس های مختلف
  • فشرده سازی فایل های Css  و JS سایت و افزونه ها
  • بهینه سازی و کاهش تعداد درخواست های سایت جهت بارگزاری سریعتر
  • بهینه سازی خروجی HTML سایت جهت افزایش سرعت بارگزاری
  • تنظیم و بررسی کش جوملا و نصب افزونه های لازم جهت بهبودی عملکرد
  • راه اندازی سرویس کلاد فلیر در جهت بهبود سرعت سایت، جلوگیری از حملات هکرها به سایت
  • راه اندازی سرویس CDN رایگان

 

نکات قابل توجه

  1. جهت انجام تنظیمات کلادفلیر باید به مدیریت دامنه سایتتان دسترسی داشته باشید که با ارائه dns های مربوطه از طرف ما باید تغییرات در مدیریت دامنه تان اعمال گردد و یا می توانید با ارائه نام کاربری و رمز عبور مدیریت دامنه سایتتان، این کار را به ما بسپارید.
  2. تضمینی جهت دریافت رتبه بیش از 90 ارائه نمی شود، چرا که عواملی چون سرعت و محل هاست سایت، قالب و طراحی سایت شما و مواردی که توسط ما قابل تغییر و بهبود نیستند وجود دارد. البته کلیه موارد ذکر شده بالا بر روی سایت شما انجام خواهد شد و تمام تلاش ما در جهت گرفتن بالاترین رتبه انجام می گیرد.
  3. سرعت هاست هایی که داخل ایران هستند به دلیل دوری از هاست مبدا سایت آنالیز یعنی GTmetrix ممکن است با افزایش 3 تا 6 ثانیه ای مواجه شوند که البته جای نگرانی نیست، چرا که سایت آنها در ایران با سرعت بسیار بالاتری بارگذاری خواهد شد و فقط ممکن است این مورد در آنالیز سایت مشاهده شود.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

تصویر قبل و بعد از بهینه سازی سایت شما از GTmetrix که البته با مراجعه به سایت فوق نیز قابل مشاهده خواهد بود.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Behweb