توضیحات کاره

تضمین رتبه الکسا ۵ هزار ، ۴ هزار، ۳ هزار، ۲ هزار و هزار ایران 

 

با استفاده از :
ایجاد کمپین تبلیغاتی در سایت های ایرانی با الکسای زیر ۱۰۰ ایران 
ایجاد کمپین تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی
کاربران ایرانی و بازدید های واقعی

با استفاده از این سرویس در طی یک ماه هزاران بازدید واقعی از کاربران ایرانی دریافت خواهید کرد. کلیه این بازدید ها از موتورهای جستجو همچون گوگل و یاهو و کمپین های تبلیغاتی ذکر شده به سایت شما ارسال میشود و شما می توانید کلمه کلیدی مورد نظر خود را انتخاب نموده و بازدید کنندگان را به صفحه مورد نظرتان هدایت کنید. توجه داشته باشید که سایت هایی همچون دیجی کالا نیز از این سرویس جهت تثبیت رتبه خود استفاده می نمایند.

تعداد بازدید ها شامل هزاران بازدید است که نسبت به رتبه الکسای درخواستی شما متغییر خواهد بود و هر بازدید از 60 تا 90 ثانیه به طول می انجامد و بازدید کننده پس از مراجعه به لینک مورد نظر، پس از چند ثانیه به صفحات دیگری در سایت مراجعه نموده و با این کار ضریب بازگشت یا Bounce Rate از سایت شما را به حداقل می رساند.

همچنین می توانید با ارائه لینک فیسبوک، تویتر، لینکدین و کلیه لینک های صفحات اجتماعی و بازدید ارجاعی (Referral) از آنها بازدید دریافت نمایید. در واقع این کار همانند این است که فردی به صفحه مجازی یا صفحه مورد نظر شما مراجعه نموده و روی لینک مورد نظر شما کلیک می کند.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که بازدید ها در 24 ساعت شبانه روز تقسیم می شود و مانع از تجمع یکباره بازدید کنندگان و افت کیفیت سرعت در وب سایت شما به خصوص در سایت هایی که از هاست های اشتراکی استفاده می کنند خواهد شد.

بازدید از سایت شما با این روش باعث بهبود رتبه الکسا و افزایش اعتبار شما و در نتیجه پس از مدتی باعث بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو خواهد شد.

 

رسیدن به رتبه الکسای۴ هزار، ۳ هزار، ۲ هزار و هزار ایران از طریق پروژه اختصاصی انجام خواهد شد و هزینه نسبت به رتبه الکسای سایت شما متغییر خواهد بود

لطفا پیش از ثبت سفارش هماهنگی های لازم را از طریق ارسال پیام انجام دهید 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

کاهش محسوس رتبه الکسا به صورت روزانه به وضوح قابل مشاهده است. همچنین کلیه مراحل بازدید توسط آمارگیرها از جمله گوگل آنالیتیکس قابل رهگیری می باشد.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Behweb