توضیحات کاره

سلام

من می توانم برای معرفی کسب و کار یا خدمات و محصولات شما با CMS وردپرس وب سایت طراحی کنم. بسیار اصولی و استاندارد. طوری که پشتیبانی از سایت هم به راحتی قابل انجام باشد و نیاز شما را هم از راه اندازی وب سایت تامین کند. از ابتدا بحث های امنیتی و SEO و تهیه نسخه پشتیبان را هم در وب سایت راه اندازی می کنم.

وب سایت به عنوان ابزاری برای معرفی شما یا کسب و کارتان کاملا باید به صورت ابزار در خدمت شما باشد و شما دغدغه فنی نباید داشته باشید. 

نگران پشتیبانی هم نباشید. اگر تمایل داشتید پشتیبانی را می توانم خودم انجام دهم و اگر تمایل نداشتید طوری نصب و راه اندازی را انجام می دهم که اگر خواستید با شخص دیگری پشتیبانی را انجام دهید مشکلی نباشد. در ضمن در خصوص خرید دامنه و هاست هم می توانم به شما مشاوره بدهم تا کیفیت کار خروجی مناسب باشد.

فقط از طرف شما هم باید مواردی مانند Logo و شعار کسب و کار و محتوا تامین بشه تا پروژه را بتوانیم به خوبی انجام بدهیم. محتوی شامل تصویر و متن و فیلم و انیمیشن هست. طوری که هر دوطرف یعنی هم شما و هم من از خروجی کار لذت ببریم.

برای راه اندازی سایت هم می توانیم کار را فاز بندی کنیم که شما در هر فاز خروجی مد نظر را ببینید و از پیشرفت کار مطمئن بشوید.

هزینه اعلامی در این کاره برای نصب و راه اندازی آخرین ونسخه وردپرس برای سایت یک زبانه به همراه راه اندازی 4 افزونه پایه برای امنیت و پشتیبانی و SEO هست. خرید دامنه و هاست بر عهده شماست.

اگر هم سایتی با ورد پرس الان دارید که فکر می کنید نیاز به پشتیبان و توسعه دهنده دارید می توانید روی من حساب کنید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از خرید وب سایتی براساس نیازمندی هایی که از ابتدا توافق کردیم تحویل خواهید گرفت.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    سفارش گیری این کاره متوقف شده است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.