توضیحات کاره

« بیندیشید و ثروتمند شوید » از جمله مفیدترین و نافذترین کتاب‌های زمانه‌ی ماست که راه دست‌یابی به موفقیت را نشان داده است. موفقیت در کسب مال و ثروت و رسیدن به تعالی روحی و روانی که این یکی با پول قابل اندازه‌گیری نیست.

تاکنون نظیر این کتاب نوشته نشده است و شاید هم بتوان گفت نوشته نخواهد شد. با الهام از اندرو کارنگی که سال‌ها پیش رمز موفقیت خود را برای ناپلئون هیل شرح داد این کتاب به رشته تحریر درآمد. کارنگی نه تنها شخصاً یک میلیاردر بود بلکه با افشای رمز ثروتمند شدن خود به میلیونر شدن بسیاری کمک کرد. سوای کارنگی حدود ۵۰۰ نفر از اغنیای جهان رمز موفقیت خود را با ناپلئون هیل در میان گذاشتند. ناپلئون هیل عمری را به تحقیق و بررسی گذراند تا پیام اشخاص موفق را به گوش دیگران برساند. هزاران نفر فلسفه مشهور این کتاب را برای رسیدن به غنا و ثروت در خدمت گرفتند. رمز موفقیت به شکلی که در کتاب « بیندیشید و ثروتمند شوید » آمده زمان و مکان نمی‌شناسد. اعتبارش همیشگی ست. در این کتاب فلسفه و فرمول‌های اسباب موفقیت برای همه کسانی که خواهان ثروت هستند و برای همه کسانی که به غنای روحی و روانی راغب هستند تشریح شده است.

« بیندیشید و ثروتمند شوید » کتابی راهنماست که چگونگی دستیابی به هدف را توضیح می‌دهد. کتابی « خودیار » است. در این کتاب با اعجاز هدایت خویشتن، برنامه‌ریزی سازمان‌یافته، تلقین به خود، نقش همکاران و تحلیل خویشتن و سرانجام برنامه برای ارائه خدمات شخصی، با توجه به تجربه‌ی مردان نامی که با استعانت از توصیه‌های این کتاب به ثروت و مکنت رسیده‌اند آشنا می‌شوید.

شما میتوانید نسخه‌ی زبان اصلی و باکیفیت کتاب (1000 تومان) و یا ترجمه صوتی کتاب « بیندیشید و ثروتمند شوید»  (3000 تومان) رو داشته باشید.

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های Asaln863