توضیحات کاره

ما می توانیم برنامه ای با استاندارد های روز و بر اساس نیازمندی های شما بسازیم .

طی 3 سال سابقه برنامه نویسی حرفه ای به این نتیجه رسیده ایم که سفارش ساخت نرم افزار ( برای عموم مردم ) معمولا هزینه های زیادی را برای مشتری ایجاد می کند که خیلی از این هزینه ها غیر ضروری است  که در خیلی از موارد این هزینه ها برای مشتری زیاد خواهد بود . ما بستری را فراهم کرده ایم تا مشتری بتواند بر اساس قابلیت های مورد نیاز خود در برنامه اندروید هزینه پرداخت کند .

برخی از نمونه کار های شخصی انجام شده :

https://play.google.com/store/apps/developer?id=AppForUse+Inc

ما می توانیم سایت وردپرس شما را با بالاترین کیفیت ممکن به نرم افزار اندروید تبدیل کنیم اما برای این نوع سفارش باید به صورت پروژه اختصاصی سفارش دهید

اطلاعات مورد نیاز برای سفارش دادن :

  • هزینه اول سفارش ( مبلغ 50 هزار تومان ) شامل یک نرم افزار اندروید بوده که دارای دو بخش نمایش سایت ( همان چیزی که در مرورگر می بینید ) و یک صفحه درباره ما خواهد بود.
  • در صورت عدم ارسال آیکون ، یک آیکون معمولی برای شما طراحی خواهد شد.
  • Welcome page ها صفحه هایی هستند که فقط برای اولین بار برای کاربران نمایش داده می شوند این قسمت می تواند شامل صفحات مختلف باشد. شما باید بر اساس تعداد صفحاتی که برای این بخش نیاز دارید تعداد صفحات welcome را خرید کنید . دقت کنید که عناصر گرافیکی و توضیحات مورد نظر شما باید به ما داده شود تا بتوانیم welcome page مورد نظر شما را طراحی کنیم
  • Splash Screen ها صفحاتی هستند که هر بار که نرم افزار اجرا می شود به کاربران نمایش داده می شود. برای سفارش تعداد این صفحه باید یک باشد .
  • منظور از نمایش لیست ، صفحات و قسمت هایی از نرم افزار است که معمولا اطلاعات مختلف که ساختار یکسانی دارند در آن قرار می گیرند که وقتی که بر روی هر یک از آیتم های لیست کلیک شود صفحه جزییات/ تغییرات برای کاربر باز می شود . در صورتی که چندین لیست که دارای ساختار های مختلف ( از نظر متن ، عکس ، فیلم و....) هستند باید به تعداد این لیست ها ، افزونه  نمایش لیست و جزیات ، خرید شود.
  • در بخش ارتباط با سرور خرید یک بار این افزودنی کفایت می کند البته باید دقت کنید که افزودنی ارتباط با سرور شامل دریافت و ارسال فایل متنی به سرور و دانلود فایل هایی با سایز حداکثر 10 مگابایت محدود می شود.
  • در صورتی که می خواهید تبلیغات ، سرویس های پوش و .... را در نرم افزار اجرا کنید نیاز است که به تعداد سرویس های مورد نیاز این افزونه را خرید کنید .
  • در صورتی که مایل به دریافت سورس کد برنامه باشید نیاز است که یکبار این افزونه را خرید کنید .
  • در صورتیکه مایل به ذخیره سازی و تهیه نسخه پشتیبان از داده ها برای نرم افزار هستید  نیاز است که یکبار افزونه دسترسی به کارت حافظه و قابلیت پشتیبان گیری را خرید کنید .
  • افزونه صفحه دریافت اطلاعات باید بر اساس تعداد و نوع ساختار اطلاعاتی که نیاز دارید خریداری شود .در صورتی که نیاز دارید که به لیست خود آیتم اضافه کنید به خرید این بخش نیازی نخواهید داشت ( در قسمت جزییات اضافه کردن مورد جدید قتبل دسترس خواهد بود )

نمونه صفحات welcome

https://www.google.com/search?q=android+welcome+page&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiUuPyr1dXUAhUEYlAKHWuzDqEQ_AUICigB&biw=1280&bih=889

نمونه splash screen

https://www.google.com/search?q=android+splash+screen&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjMktGp1dXUAhUJK1AKHXlwD3AQ_AUICigB&biw=1280&bih=889

نمونه لیست :

https://www.google.com/search?biw=1280&bih=889&tbm=isch&sa=1&q=android+list&oq=android+list&gs_l=img.3...10371.10558.0.10884.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1.1.64.img..0.0.0.p4WvV4L_CpQ

نکات خیلی مهم :

  • در صورتی که ساختار لیست های شما ، شامل متنی و با تعدادی بیش از 10 عدد باشد دریافت اطلاعات لیست ها از شما به صورت یک فایل sqllite خواهد بود که نحوه پر کردن این فایل برای شما ارسال خواهد شد. البته در صورتی که اطلاعات لیست ها از روی سرور خوانده شود نیازی به این فایل نخواهد بود .
  • ما تعهدی در قبال تولید API برای سرور شما نداریم و هرگونه مشکل در API  ها باید توسط خود خریدار برطرف شود .
  • بخش افزودنی ها مربوط به یک نرم افزار معمول می باشد در صورتی که نرم افزار مورد نیاز شما دارای بخش های پیچیده است و یا به گونه ایست که فراتر از مباحث گفته شده می باشد بهتر است که از بخش پروژه اختصاصی اقدام کنید .
  • درصورتی که سایت و سرور شما فاقد api می باشد ما می توانیم برای شما api طراحی کنیم ولی برای این منظور باید از طریق پروژه اختصاصی اقدام کنید
  • فقط روزهای کاری برای اتمام پروژه محسوب می شود روزهای جمعه و تعطیلی های رسمی جز زمان پروژه حساب نخواهند شد .
  • در صورتی که از افزونه ذخیره اطلاعات بر روی کارت حافظه و قابلیت پشتیبان گیری را خرید کرده اید و یا اینکه نرم افزار دارای هرگونه دریافت اجازه از سمت کاربر باشد این نکته حائز اهمیت است که مشکلات عدم تایید اجازه از طرف کاربر و در نتیجه عدم کارکرد صحیح و کامل برنامه ، بر عهده سازنده برنامه نمی باشد .
  • انجام تغییرات جزیی شامل تغییر رنگ اصلی و تم برنامه ، نام برنامه ، سایز و نوع فونت ، فقط چهار بار مجاز خواهد بود که 2 روز کاری زمان تحویل کار عقب خواهد افتاد .انجام هرگونه تغییرات کلی شامل ساخار برنامه ، ساختار ارتباط با سرور ، ساختار لیست ها و تغییراتی که به ساختار ها مربوط می شود فقط یکبار مجاز خواهد بود و زمان تحویل پروژه 5 روز کاری عقب خواهد افتاد.
  • نرم افزار تولید شده برای تلفن های همراه طراحی خواهند شد که بر روی تمامی دستگاه های اندرویدی از جمله ( تلفن همراه و تبلت ها ) به جز ساعت های هوشمند قابل اجرا خواهد بود .
  • در صورتی که نیاز به آپلود ، دانلود فایل های بزرگ ، انیمیشن های حرفه ای ، بخش تنظیمات و هرگونه نرم افزار تماما حرفه ای  هستید از بخش پروژه اختصاصی اقدام کنید .
  • طراحی آیکن نرم افزار به صورت حرفه ای صورت نخواهد گرفت.
  • دقت کنید که زمان شروع پروژه ، زمانی خواهد بود که اطلاعات مورد نیاز پروژه به صورت کامل به ما تحویل داده شود

توصیه می کنیم قبل از ثبت سفارش با ما از طریق ارسال پیام ارتباط بر قرار کرده و از نوع نیاز خود ( سفارش معمولی و یا پروژه اختصاصی ) اطمینان حاصل کنید .

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

آنچه ما به شما تحویل خواهیم داد یک فایل نصبی امضا شده اندروید که قابلیت نصب بر روی اکثر تلفن های همراه با اندروید بالاتر از 4.0.3 ( تقریبا 90 درصد گوشی ها حال حاضر دارای اندروید بالای 4 هستند ) را دارد نرم افزار تحویل داده شده دارای امنیت استاندارد فایل های نصبی اندروید خواهد بود .

  • نوع: نیتیو (Native)
  • پلتفرم: Android App

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.