توضیحات کاره

پوستر یکی  از پر کاربرد ترین تکنیک و روش های تبلیغات است. در طراحی پوستر باید با استفاده از المان ها و عناصر گرافیکی تیتر جذاب و طرحی چشم نواز و آموزنده  بتواند  پیام را به مخاطب انتقال دهد و نظر مخاطب را جلب کند. هدف از استفاده پوستر برای معرفی محصول تبلیغ کسب کار معرفی تئاتر و نمایشگاه های هنری و... به صورت اثری هنری که کمتر از متن استفاده می شود و بیشتر تحت تاثیر تصاویر مربوط به موضوع پوستر است تا بتواند مفهوم مورد نظر را برساند. 
تراکت تبلیغی است که در یک برگه محصول و خدمت مورد نظر شما با استفاده از طراحی و محل قرار گیری تیتر متن اطلاعات تماس موارد دیگر را اجرا کرده و آن را به صورت چاپ یا دیجیتال در دسترس مخاطب و مشتری خود قرار دهید و آن ها را از معرفی محصول و جزئیات آن مطلع کرد. ابزاری مناسب برای اطلاع رسانی محصول و خدمات است .
بنر تبلیغاتی استند  بیلبورد یکی از تبلیغات محیطی هستند که یکی از تبلیغات پر بازدید  و کاربرد است با هزینه کم  می تواند معرف کسب و کار شما باشد که با استفاده از طراحی و تیتر های جذاب و خلاق می توان به ساده ترین شکل اجرا شود و امروزه با گسترش فضای مجازی استفاده از بنر  و استند های تبلیغاتی دیجیتالی توانسته مشتری و مخاطب را جذب خود کند. همچنین در تبلیغات محیطی نیز استفاده از بیلبورد در خیابان ها و بزارگراه ها که با استفاده از بهترین تیتر و طرح گرافیکی می توان مخاطب را در کم ترین زمان منظور را به آن رساند و مشتری مورد نظر خواهان محصول شما شود.
 من اینجا هستم تا پوستر تراکت و بنر که پر استفاده ترین ابزارهای تبلیغات هستند تا محصول شما بهتر دیده شود را طراحی کنم.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل jpg با  بالاترین کیفیت + یک فایل موکاپ محصول هدیه

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های aliayazi99