توضیحات کاره

بروشور یک تکنیک تبلیغاتی برای معرفی مختصر و گزیده  شرکت ها و مجموعه های دولتی و سازمان های خصوصی و تجاری برای نمایش و معرفی محصول و خدمات به مشتری های هدف در یک یک برگه دورو که چند تا(لت) خورده و در هر لت اطلاعاتی درج شده است. بروشور می تواند برای معرفی سمینار و جلسات علمی و دانشگاهی و موارد دیگر کاربرد دارد . در طراحی بروشور با توجه به لت ها(تا) می توان با استفاده از طراحی های جذاب و خاص نظر مخاطب را جلب کرد. 
کاتالوگ یک تکنیک تبلیغاتی دیگراست که به صورت دفترچه ای یا کتابی شکل است و اطلاعات کامل محصول باید در آن طراحی شود باشد که بیشتر برای بازاریابی ومعرفی محصولات و خدمات تعداد زیادی از برندهای بزرگ و کسب کارها است.در کاتالوگ اطلاعات جامع و کامل خدمات و محصولات باید به صورتی طراحی و اجرا شود که تمام سوالات را در کم ترین زمان به مخاطب برساند و تمام موارد تخصصی طراحی کاتالوگ رعایت شود تا مخاطب مورد نظر جلب محصول و خدمات مورد شما شود. برچسب و جعبه یکی از موادی است که برای محصولات فیزیکی قابل استفاده است و به نوعی می توان آن را لباس محصول خود دانست و به همین دلیل باید موارد خلاقیت در طراحی و آن اجرا شود که مخاطب وقتی محصول را در قفسه فروشگاه یا صفحه وب مشاهده میکند با طراحی منحصر به فرد آن را مجاب کند تا جنسی که تولید شماست را خریداری کند.باید در این سادگی تمام اطلاعات اولیه محصول و ماهیت محصول را از طرح روی پاکت مشاهده کند. 
من در این کاره با استفاده از تکنیک ها و روش های طراحی موثر ترین راه ها و شیوه های طراحی را به کار می گیرم تا محصول مجموعه شما نزد مخاطبان تان مورد توجه قرار گیرد.

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل jpg با  بالاترین کیفیت + یک فایل موکاپ محصول هدیه

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های aliayazi99