توضیحات کاره

هوالرزاق

با سلام و عرض احترام

برترین و با کیفیت ترین و ماندگارترین نوع تبلیغات و لینک سازی ثبت رپورتاژ آگهی است. شما زمانی که لینک های خود را در غالب یک متن خوب با یک یا چند  تصویر حرفه ای و ویدیویی جذاب درج میکنید که اگر در یک سایت قوی و دارای رتبه و آتوریته بالا ثبت شود تاثیر بسیار زیادی بر روی سایت شما خواهد داشت و رتبه سایت شما را بالا میبرد و گوگل به چنین لینک سازی هایی توجه ویژه ای دارد و سایت هدف را در نتایج جستجو ارتقا می دهد و کم کم بازید سایت شما هم افزایش پیدا میکنه البته خودتون هم باید برای سایتتون تولید محتوی مفید انجام بدید. (تلاش خودتون هم مهمه)
شاید به کاره های دیگر نگاه کنید و بگید 100 رپورتاژ فقط 10 هزار تومان ولی ارزش رپورتاژ به جایگاه و رتبه سایت بستگی داره در بیشتر سایت های ایرانی که رتبه آلکسای زیر 500 ایران رو دارند 1 رپورتاژ شاید 1 میلیون تعرفه داره

ما رپورتاژ شما را  بر روی سایت تبلیغاتی آگهی90  " Agahi90.iR " ثبت میکنیم  ( دائمی )

میتوانید نمونه کارهای ما رو هم ببینید در لینک زیر :   

https://agahi90.ir/articlelist-2671.aspx

نکته خیلی مهم : ( متن خوب + تصویر حرفه ای + ویدیوی جالب = فروش بیشتر )
 

-------------------------------------------------------------------------------

ما از سفارش دهنده چی میخواهیم ؟

  1 -  یک متن خوب که از هیچ جای اینترنت کپی نشده باشد.  (حداقل 300 کلمه  ,  حداکثر 15000 کلمه)

  2 - 4 الی 7 تصویر با کیفیت بالا از خدمات محصولات شما (اندازه تصاویر   X740  X 400) ارتفاع تصاویر 400 و عرض 740

  3 - آدرس لینک سایت شما و آدرس لینک یک ویدیوی جذاب مرتبط به کسب و کار و محصولات شما که خودتان در سایت آپارات قبلا بارگذاری نموده باشد.

(ویدیو باید متعلق به خودتان باشد از ویدیوی دیگران استفاده نکنید چون ممکن است بعدا از کانال آپارات خود پاک کند که در اینصورت بصورت خودکار از رپورتاژ آگهی شما پاک میشود پس از ویدیوی خودتان استفاده نمایید)

   *******    همه این 3 مورد باید داخل یک فایل WORD و PDF ذخیره سازی شده باشه  *******

 

قبل از هرکاری این مقاله رو بخونید تا نکات نوشتن رپورتاژ آگهی رو یاد بگیرید :


https://agahi90.ir/article-22378.aspx

نکته مهم :

همان طوری که در متن فایل WORD و PDF  موارد رو گذاشتید ما چیدمان متن و تصویر شما رو قرار خواهیم داد یعنی خودتان در فایل WORD و PDF چند خط که نوشتید باید تصویر قرار دهید و به همین روال بعد از نوشتن یک یا چند پاراگراف دوباره تصویر را قرار دهید و در انتها لینک ویدیویی شما در آپارات را بصورت لینک متنی قرار دهید چون در فایل ورود نمیتوانید ویدیو قرار دهید شما فقط در انتهای فایل متن لینک ویدیو رو قرار دهید و زیر آن بنویسید که این ویدیو در کجای رپورتاژ آگهی قرار گیرد.

لطفا تمام مواردی رو که میخواهید در انتهای فایل Word مو به مو توضیح دهید چون بعد از انتشار طبق فایل Word چیدمان و تماما عین فایلی که ارسال نمودید منتشر خواهد شد و امکان تغییر وجود ندارد.
 
4 الی 7 کلید واژه بنویسید و در انتها لینک شما قرار خواهد گرفت.

-------------------------------------------------------------------------------

شما از ما چی تحویل میگیرید ؟

یک لینک که رپورتاژ آگهی شما در آن میباشد که در سایت تبلیغاتی آگهی90 برای همیشه ذخیره و ماندگار خواهد شد مانند لینک زیر : ( این لینک برای همیشه و بصورت اختصاصی به رپورتاژ آگهی شما تعلق میگیرد و هیچ وقت از سایت پاک نمیشود مگر اینکه خودتان بخواهید )

https://agahi90.ir/article-24464.aspx

با سپاسی بیکران ..

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

در این سفارش ابتدا سفارش دهنده باید یک فایل وورد ( WORD و PDF ) ارائه دهد که حاوی مطالب جهت رپورتاژ آگهی باشد بعد فایل مورد نظر بررسی شده و در صورت تایید روز بعد سفارش کارش انجام میشود و نتیجه کار در یک لینک از سایت Agahi90.iR ارائه خواهد شد.
مشتری بعد از بررسی و تایید موارد بالا بعد از 24 ساعت از ما فقط یک "  لینک " از سایت آگهی90 میگیرد که همان رپورتاژ آگهی مشتری میباشد.

با سپاس

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    برای ریپورتاژ آگهی در سایت آگهی90   در 1 روز
    پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش، جهت هماهنگی برای انجام کار به این فروشنده پیام دهید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.