توضیحات کاره

لطفا حتما قبل از ثبت سفارش از طریق پیام هماهنگی های لازم را با بنده بفرمایید تا افتخار داشته باشم خدمت بهتر و با کیفیت تری ارائه دهم. ممنونم

 

وقتی که می خواهیم موضوع یا مطلبی را به مخاطبان خود ارائه کنیم عوامل مختلفی می تواند به ما در داشتن یک ارائه موفق کمک کند. یکی از مهمترین این عوامل به همراه داشتن یک فایل ارائه استاندارد و البته خلاقانه است. اما سوال اینجاست که چرا باید یک ارائه خلاقانه باشد؟

زمانی که در حال ارائه کردن با کمک یک فایل تکمیلی هستیم توجه مخاطب میان صحبت های فرد ارائه دهنده و فایل تکمیلی تقسیم می شود بنابراین همانقدر که داشتن مهارت سخنوری، تسلط بر مطلب و توانایی انتقال مفاهیم حائز اهمیت است به همان میزان نیز کیفیت فایل ارائه تکمیلی نیز می تواند تعیین کننده باشد. طبیعتا وقتی که مخاطبان با یک فایل تکمیلی زیبا و خلاقانه روبرو می شوند که نمونه مشابه آنرا تاکنون ندیده اند توجه بیشتری به ارائه خواهند داشت و در نظر آنها این ارائه از درجه اعتبار بیشتری برخوردار خواهد بود.

شاید تاکنون این تجربه را داشته باشید که استاد شما اگرچه به نظر بر موضوع مسلط نیست، اما آنچنان به زیبایی موضوع را بیان می کند که شاید از کسی که به لحاظ علمی کاملا به موضوع مسلط است اما توانایی انتقال مفهوم را ندارد نیز استاد بهتری باشد.

به بیان دیگر می توان گفت کیفیت، زیبایی و خلاقیت نحوه ارائه ما اگر مهمتر از محتوای ارائه نباشد اهمیت کمتری نیز ندارد، چه بسیار ارائه هایی که محتوایی بسیار غنی و کارشده داشته اند اما به دلیل نحوه ارائه ضعیف و غیرحرفه ای اصلا جذابیتی در آنها نبوده است... این مطلب به لحاظ علمی نیز بررسی شده که همانقدر که محصول ما مهم است، نحوه ارائه محصول به مخاطبان نیز به همان میزان یا حتی بیشتر اهمیت دارد.

----------------------------------

بنده با سابقه چند سال فعالیت در حوزه طراحی پاورپوینت و ارائه های گیرا ویژگی های زیر را می توانم به شما ارائه دهم:

  • ارائه منحصر به فرد که در آن از هیچ قالب پیش ساخته ای استفاده نمی شود و همه چیز از صفر بر اساس محتوا ایجاد می گردد
  • ارائه خلاقانه که کپی برداری از آن نیز برای افراد دیگر میسر نخواهد بود و نمونه مشابهی نخواهد داشت
  • هر اسلاید بر اساس محتوای آن، قالبی جداگانه دارد... این محتواست که معین می کند چه روشی باید به کار گرفته شود نه اینکه یک قالب مشخص ارائه و محتوا را محدود کند.
  • اگرچه برای طراحی هر اسلاید زمان و انرژی جداگانه گذاشته می شود، اما در کل فایل ارائه روح یکسانی دیده می شود و هویت کار یکپارچه خواهد بود.
  • ارائه ها بر اساس اصول روانشانختی و فنی معتبر ساخته می شود که منابع آن در ادامه توضیحات آمده است (هر یک از این منابع یکی از مورد قبول ترین منابع ایجاد ارائه در دنیا محسوب می شوند)
  • در کنار رعایت اصول حرفه ای و فنی، خلاقیت و نوآوری نیز در ارائه ها ایجاد می گردد.
  • برای طراحی هر اسلاید زمان و انرژی جداگانه صرف می شود و ممکن است تنها یک اسلاید بیشتر از چند ساعت زمان احتیاج داشته باشد.

برای رعایت اصول حرفه ای و استاندارد از چه منابعی استفاده می شود؟

  • کتاب slideology از Nancy Duarte
  • کتاب Resonate, How to present visual stories از Nancy Duarte
  • کتاب Presentation Zen از Garr Reynolds

نمونه هایی از کارهای انجام شده تاکنون در فایل پیوست توضیحات قابل مشاهده است (توجه کنید که این نمونه ها هر یک از فایل های مختلفی جمع آوری شده و در نتیجه همه آنها با یکدیگر یکپارچگی ندارند)

 

نکات مهم:

  1. لطفا حتما قبل از ارسال سفارش با بنده مکاتبه داشته باشید تا کار به بهترین نحو انجام شود.
  2. قیمت پایه ای که مشاهده میفرمایید برای پاورپوینت حداکثر تا 10 اسلاید است

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل پاورپوینت آماده حاوی اسلایدهای ساخته شده از محتوایی که مشتری در اختیار بنده قرار میدهد.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Mr.Narenji