توضیحات کاره

در عصر حاضر تقریبا همه کارها اینترنتی شده و همه افراد به نوعی با اینترنت سروکار دارند پس اگر شما هم جزء افرادی هستید که محصولات اینترنتی ارائه میدهید و به فروش می رسانید حتما می دانید پس از مدت ها زحمت و تلاشی که برای ارائه محصولاتتان می کشید عاملی که ثمره تلاش شما را می دهد فروش محصولتان خواهد بود.

 

عنوانی که برای محصولتان انتخاب میکنید خیلی مهم است چون عامل تعیین کننده میزان فروش محصولات است چرا که اولین برخورد بازدید کننده یا مخاطب سایت یا محصول شما ابتدا عنوان شما را میخواند و عنوان عاملی است که در چند ثانیه به بازدید کننده و مخاطب کمک میکند تا تصمیم بگیرد خواندن سایت یا محصول شما را ادامه دهد یا همان لحظه صفحه را ببندد و محصول شما را نخرد. پس در گام اول شما باید عناوین تاثیر گذار و قدرتمندی طراحی کنید که بتواند بازدید کننده یا مخاطب را جذب کند.

 

من در مورد کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی مطالعات زیادی داشته ام اصول تبلیغ نویسی برای یک محصول را نیز آموخته ام بطوری که میدانم برای ساخت محصولات پرفروش چه کارهایی باید انجام داد تا بیشترین فروش را داشته باشد.

 

با مطالعاتی که داشته ام ترفندهایی را یاد گرفته ام که میتوانم عناوین جذاب و تاثیر گذاری برای انواع محصولاتی که شما عزیزان ساخته اید طراحی کنم که بیشترین میزان فروش را داشته باشید.

 

 

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فرد در مورد محتوای محصول خود توضیحاتی ارائه می دهد و دقیقا مشخص می کند که چه چیزی در محصول او ارائه شده و من با توجه به توضیحات او برای  محصولش عنوان انتخاب خواهم کرد و در اختیار او قرار می دهم.
 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.