توضیحات کاره

سلام دوستان 

حتما تا حالا اسم گوگل پارتنر و گوگل ادز به گوشتون خرده و کم و زیاد با اون اشنایی دارین.

توی کشور ما تعداد کمی هستند که نمایندگی رسمی از گوگل دارند و اون هم نه به نام نمایندگی از ایران بلکه از کشورهای حوزه خلیج فارس. بنده هم حدودا 3 ماهی میشه از طریق کشور امارت و به کمک یکی از دوستان و البته صرف هزینه زیادی تونستم نمایندگی گوگل رو دریافت کنم و چون به صورت شخصی اقدام به این کار کردم در نتیجه برای ابتدای کار تصمیم دارم فقط با برنامه نویس ها کار کنم چون اکثرا اونا هم مثل خودم شخصی و فری لنسر کار می کنند. دقت کرده باشید در تمامی پکیچ ها گوگل ادز قیمتی پاییین تر از 250 هزار تومان پیدا نمیکنید و اگر هم باشند یه سری شرایط عجیب دارند. 

من خیلی راحت و ساده میگم کار بنده طبق قوانین گوگل هست نه کمتر و نه بیشتر ، هزینه ی درج هر سایت در گوگل صفحه اول هم بین 1 تا 5 سنت هست ، هر دلار می شود حدودا 100 سنت . الیته در برخی مشاغل و کلمات کلیدی هر اگهی که با بازدید از سایت همراه باشد این مبلغ از 5 سنت هم بیشتر می شود و گاها از یک دلار هم فراتر می رود . برای مقاله در شغل اجاره خودرو هر سه نفر آموت رنت ، نار رنت ، اجاره خودرو از مشتریان خود بنده بوده و یا هستند که در این شغل هر ورود به سایت از یک دلار بیشتر هزینه دارد.

قیمت دقیق پس از اولین درج اگهی مشخص خواهد شد.

پایین ترین قیمت پکیج من برای رعایت معذورات طراحان وب سایت از مبلغ 65 هزار تومان تا سقف 11 میلیون تومان می باشد. از لحظه دریافت سفارش تا درج سایت در صفحه اول رتیه اول نهایتا 15 دقیقه زمان به درازا میکشد.

من عادت دارم به مشتری های خودم میگم ادرس سایتشون رو بدن ، یه لیوان چای بریزن و زمانی که گپ و گفتگو ما به 10-15 دقیقه برسد به آنها می گویم سایت خود را در صفحه اول مشاهده کنند.

منصفانه ترین و کمترین نرخ سود و کارمزد تبادل ارزی در یافت میگردد.

لطفا حتما تمامی موارد را بررسی و با نتیجه گیری قاطع تماس بگیرین.

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

در نهایت وب سایت مورد نظر اونها رو با استفاده از گوگل ادز در یکی از صفحات اول یا دوم یا سوم یا هر سه قرار میدم و بعضا در رتبه اول. 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های hashemi.f-85