توضیحات کاره

  • فایل هیپنوتراپی بی کلام چیست؟
  • این فایل ها به چه صورتی عمل  می کند؟

و چرا یکی از قدرتمند ترین راه های نفوذ به ناخودآگاه می باشد؟

فایل هیپنوتراپی بی کلام تقریبا عملکرد مشابه به فایل های خود هیپنوتیزم و هیپنوتراپی دارند ولی فرق زیادی بین این دو می باشد.

به این صورت که در فایل های  هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم کسی که این تمرین رو دنبال می کند وارد حالت خلسه و آرامش عمیق ذهنی شده و بعد از این کارتلقیناتی که میخواهیم به ناخودآگاه وی داده می شود و با تکرار این کار تلقینات در ناخودآگاه وی ثبت می شود.

اما فایل هیپنوتراپی بی کلام تلقیناتی که قرار است به ناخودآگاه ارسال شود را در قالب نت ها وبیت های موسیقی به ضمیرناخودآگاه میرساند. و نیازی نیست ایتدا فرد وارد حال خلسه شود تا تلقینات به ضمیرناخوآگاه وارد و در آن ثبت شود . بلکه چون تلقینات به زبان نت ها و بیت های موسیقی طراحی و نوشته شده وصرفا برای ضمیرناخودآگاه قابل درک و تشخیص است و اطلاعات و تلقینات مطلوب به راحتی در قالب زبان موسیقی به ضمیر ناخودآگاه تحویل داده می شود. بنابراین با تکرار گوش دادن به فابل های هیپنوتراپی بی کلام به راحتی می توانید ذهن خود را با موردی که فایل برای ان طراحی شده هم فرکانس و هم مدار کنید.

امتیازی که فابل های هیپنوتراپی بی کلام نسبت به روش های دیگر برای نفوذ به ذهن دارد این است که شما در هر مکان و در هر شرایط حتی زمانی که مشغول به کار دیگری هستین نیز به این فایل گوش داده و کاملا اتوماتیک نتایج دلخواه خود را کسب کنید. شما میتوانید در حین رانندگی - انجام کار های خانه - هنگام مطالعه - در محل کار خود - در حال پیاده روی و تمرینات ورزشی نیز این فابل هارو گوش داده و عالی از تمرینات نتیجه بگیرین.

برای اینکه بتوانید از این فایل های قدرتمند نتیجه بگیرید تنها کاری که لازم است گوش دادن به این فایل ها بوده تا اتوماتیک وار پروسه برای شما رخ دهد و به راحتی نتیجه مطلوب و مورد نظر خود را کسب کنید .

این فایل رو میتونید هنگامی که عصبانی - ناراحت - افسرده و کنترل رو افکار و ذهن خود ندارید گوش کنید و به آرمش خاص و لذت بخشی برسید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

دراین بسته شما یک فابل هیپنوتراپی بی کلام آهنربای شانس و موفقیت را دریافت می کنید 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Fekrforoush