توضیحات کاره

*** توجه *** 

 *** خواهشمندیم قبل از ارسال اسکیس های خود، اطلاعات زیر را با دقت بخوانید. در صورت عدم رعایت موارد زیر هیچ گونه مسئولیتی بر عهده ما نخواهد بود.

سپاسگزاریم از وقت پرارزشتان. ***

استودیو معماری ابر، سعی دارد که با ارائه کرکسیون آنلاین  امکان دسترسی همه دانشجویان معماری فارغ از فاصله مکانی تا آموزشگاههای معتبر را فراهم کند. 

کیفیت ارائه و وقتشناسیمهمترین ویژگی ماست، چرا که تجربه شرکت در آزمون ارشد به ما یاد داده، وقت و هزینه شما محدود است و بهترین خدمت از جانب ما درک شرایط زمانی و مکانی دوستان دانشجوست.

کاره مورد نظر به طور ویژه اختصاص به آمادگی جهت آزمونهایاسکیس ارشد معماری و معماری منظر دارد. در حال حاضر کرکسیونها به صورت خصوصی و فقط از طریق این سایت ، انجام می شوند. 

روش کرکسیون: شما با فرستادن عکسی با کیفیتی مناسب ( حداکثر تا 2 مگابایت) وارد روند کرکسیون میشوید. این روند شامل مراحل زیر است:

1- ارسال 2 الی 6 عکس از اسکیس مورد نظر؛ شامل ترکیب حجمی، پرسپکتیو، در صورت ارسال اسکیس موضوعی لازم است پلان، مقطع و پرسپکتیوی از حجم فرستاده شوند.( توجه : این تعداد عکس تنها مختص به یک موضوع باید باشند، در صورتی که عکس های ارسالی بیشتر از یک موضوع طراحی را شامل شوند، تنها براییکی از موضوعات برگه کرکسیون ارسال میشود. مگر آنکه هزینه هر کدام از موضوعات جداگانه پرداخت شده باشند./ مثال: اگر فقط هزینه یک کاره پرداخت شود و 2 عکس از موضوع طراحی یک مدرسه معماری و سه عکس از موضوع طراحی نظرگاه و یک عکس از ترکیب هندسی احجام فرستاده شوند، با توجه به ترتیب عکسهای ارسالی، فقط، موضوع طراحی یک مدرسه معماری کرکسیون خواهد شد.) 

2- همراه با عکسهای ارسالی، توضیحات لازم در مورد موضوع اسکیس و هدف نهایی شما از امتحان اسکیس ارشد( آمادگی برای سالهای بعد، قبولی در دانشگاههای دولتی، قبولی در دانشگاههای آزاد، قبولی در دانشگاههای دولتی تهران و یا شهرستانها با ذکر نام ) و تعداد ساعتهایی که برای تمرین روزانه قرار میدهید و همچنین هر توضیح دیگری که فکر میکنید به کرکسیون بهتر کمک خواهد کرد را یادداشت کنید. این اطلاعات جهت راهنماییهایی است که علاوه بر رفع اشکالات فنی اسکیسهای شما به بهبود روند تمرینی شما کمک خواهد کرد.

3- بعد از مراحل فوق حداکثر تا زمان اعلام شده در کاره، منتظر ارائه برگههای کرکسیون باشید. این برگهها شامل دو برگ اطلاعات مربوط به نقاط قوت و ضعف عکسهای ارسالی شما و راهنمایی برای روشهای ادامه راه مختص به روند شما خواهد بود. که مسلما هر چه توضیحات شما جامعتر باشند، راهنماییهای کاملتر و دقیقتری دریافت خواهید کرد. ( توجه: برگ اول با فرمت word حاوی راهنماییها و برگ دوم با فرمت JPEG حاوی دیاگرامهایی جهت راهنماییهای تکمیلی برای شما ارسال میشوند.) 

*** با سپاس از اینکه ما را برای همراهیتان در این مرحله مهم انتخاب می کنید. ***

*** پیروز و سربلند باشید. ***

.

.

*** توضیحات انتخاب افزودنی های کاره :

در بخش افزودنی های کاره ، کرکسیون آنلاین گام به گام اسکیس قرار گرفته است. به این ترتیب شما می توانید در صورت تمایل با انتخاب این گزینه، روند دوم برای کرکسیون را برگزینید که با این روند، تمرین ها از جانب ما برای شما ارسال می شوند، و بعد از انجام تمرینات و ارسال آن برای ما، کرکسیون را دریافت خواهید کرد. 

تفاوت در نحوه ارسال:

مرحله اول: انتخاب افزودنی کاره ----> مرحله دوم: ارسال توضیحات در مورد اهدافتان از یادگیری اسکیس و میزان توانایی شما ----> مرحله سوم: ارسال تمرین ها از جانب ما ----> مرحله چهارم : انجام تمرین ها و ارسال برای ما از طریق همین سایت ----> مرحله پنجم: ارسال کرکسیون مربوط به تمریناتتان از جانب ما و از طریق همین سایت

( کرکسیون در آموزش گام به گام همانند کاره اصلی شامل دو برگ خواهد بود و دقت بفرمایید که تمام موارد ذکر شده در بالا در مورد تمرینات ارسالی در این قسمت نیز رعایت شوند.)

*** نکته بسیار مهم:

تنها بار اول «ارسال تمرینات» ----هزینه جداگانه ای--- از «کرکسیون» دارد. ولی برای مرتبه های بعدی، «تمرینات همراه کرکسیون» ارسال می شوند و همان هزینه یک جلسه را خواهند داشت. ***

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های CAS