توضیحات کاره

اگر  دو هفته وقت بذارید میتوانم بصورت تضمینی به شما آموزش بدهم که چگونه یکبار و برای همیشه بتوانید مسیر موفقیت خود را پیدا بکنید

                                                    حتی اگر هیچ تجربه ای در این زمینه ندارید و یا نمی دانید از کجا و چگونه شروع کنید.

آخرین باری که دچار افکار منفی شدید، کی بوده؟ آیا تونستید، خود را سرزنش نکنید؟ آیا با وجود اتفاقات و مشکلات ناخواسته، توانسته اید با اعتماد به نفس تر شوید ؟ آیا هر چه سعی کردید، در زندگیتان پیشرفت کنید، نتایج کمی گرفتید؟ آیا فرصت های بیشماری رو بخاطر داشتن احساس ناموفق بودن از خود ،از دست دادید؟ همه انسان ها به نوعی در زندگی مشکلاتی دارند که همه روزه و چندین ساله انگار براشون تکرار میشه و هر چی سعی میکنند که شرایط خود را بهتر کنند ولی بی فایده هست و انگار دیگر نمیتوانند شرایط خودشون رو بهتر بکنند خود من در شرایطی بودم که چندین سال سعی میکردم بهتر و موفقتر بشم اما انگار همه راه حل ها یک شعار بودند و دیری نمیپایید که به وضع سابق برمیگشتم یا موفقیت به من نیامده بود یا یک جای کار مشکل داشت و با خودم میگفتم  حتما راهی هست و با امتحان راهها و روش های مختلف تجربه های خوب و بدی نصیبم میشد تا با روش هایی از چند استاد بزرگ و کمک گرفتن از درون خودم و توجه و پذیرش واقعیات تونستم به راههایی دست پیدا کنم که موفقیتی پایدار نصیبم کرد و این راهها رو در قالب یک کتاب الکترونیکی که حاصل تجربیات زندگیم و تکنیک هایی بسیار راحت و ساده و کاربردی که با اطمینان میگم 70 درصد اونها رو جایی نخواهید دید و با آنها  میتونید به سادگی هر چه تمام بر ذهن خود تسلط یابید و به خواسته های دیرین خود پاسخ خواهید داد و به آرامش در زندگیتون دست یابید و باعث افتخار خود و دیگران باشید چرا که در کمترین زمان ممکن به نتایجی در زندگیتون دست میابید که حیرت میکنید چرا زودتر اینکارو نکرده بودید و اطلاعاتی بیش از دیگران خواهید داشت.

 

این محصول برای چه کسانی مفید میباشد؟

-برای همه افرادی که به نوعی میخواهند به موفقیت بیشتر در زندگی برسند و به نوعی احساس سرگردانی میکنند که چگونه شروع کنند.

-برای کسانی که همیشه برایشان مشکل و موانع ایجاد میشه و نمیدانند که چگونه با وجود این موارد روز به روز بیشتر پیشرفت کنند و مایه تحیر اطرفیانشان شوند.

-برای همه کسانی که به ارامش رسیدن بزرگترین خواسته اشون هست

-برای کسانی که میخواهند بر ذهن خود تسلط پیدا کرده و به خواسته هایشون از طریق تغییر باورها برسند

و برای همه افرادی که بدنبال راهکارهایی حتی یک نکته برای تغییر زندگیشون اونطوری که میخواند باشه.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک پی دی اف به زبان فارسی

قیمت اصلی 19000 تخفیف ویژه تا یکماه فقط 14000

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های bahman-69