توضیحات کاره

بسم الله الرحمن الرحیم 

ما می توانیم متناسب با انگیزه و هدف شما ، برایتان انیمیشن دوبعدی با کیفیت تولید کنیم :

1- ساخت انیمیشن داستانی      2- ساخت انیمیشن های درون سایت      3- ساخت تیزر تبلیغاتی

 

 

1- ساخت انیمیشن داستانی :

ما حاضریم برای داستان کوتاه شما انیمیشن دوبعدی باکیفیت طراحی کنیم. برای رضایت شما زمان انیمیشن درخواستی 1 الی 2 دقیقه و با قیمتی که در کاره می بینید خواهد بود. نام شما به عنوان نویسنده در انیمیشن قرار خواهد گرفت.

 

2- ساخت انیمیشن های درون سایت :

ما حاضریم برای سایت یا کانال شما کاراکتری منحصر به فرد و کاربر پسند طراحی کنیم و به تعداد دلخواه انیمیشن کوتاه از کاراکتر با فرمت های GIF ، SVG در اختیارتان قرار دهیم تا در بخش های مختلف سایت یا کانال خود متناسب با موضوع قرار دهید. با قرار گرفتن انیمیشن های مختلف در هنگام باز شدن صفحات مخصوص سایت ، زیبایی آن دو چندان می شود. برای رضایت شما ساخت و طراحی تمامی انیمیشن های GIF یا SVG به قیمتی که در کاره می بینید خواهد بود.

 

3- ساخت تیزر تبلیغاتی :

ما حاضریم برای سایت یا کانال شما انیمیشن تبلیغاتی کوتاه  طنز  یا موزیکال تولید کنیم. انیمیشن های طنز تبلیغاتی با قرار گرفتن در سایت های آپلود ویدئو ، تاثیر زیادی در تبلیغ سایت شما دارند. برای رضایت شما زمان این نوع انیمیشن 1 الی 2 دقیقه و به قیمتی که در کاره می بینید خواهد بود.

 

توجه :

انیمیشن های ما برای رضایت شما زمان بیشتر ( حداکثر 2 دقیقه ) و قیمت مناسب تری دارد.اگر نوع سفارش شما در سه دسته ی ذکر شده قرار ندارد و یا می خواهید انیمیشنی با زمان بیش از 2 دقیقه یا ویژگی های اختصاصی برایتان ساخته شود از دکمه ی ثبت سفارش اختصاصی استفاده کنید. لطفا در هنگام ثبت سفارش خود توضیحات کامل ارائه دهید.

 

نمونه کارهای من :

این نمونه کارها در هیچ یک از سه دسته ی ذکر شده قرار نمی گیرند چرا که در مدت زمان بسیار کمی ساخته شده و صرفا برای آشنایی شما با سبک کار ما است. سفارشی که برای شما خواهیم ساخت به مراتب زیباتر از این نمونه ها خواهد بود.

دست زدن مرد - زمان ساخت : 1 ساعت

http://www.anjammidam.com/uploads/order/delivery/file/8bcddb4dac10840679a61bc9a3f3e6ea.mp4  

ترول - زمان ساخت : 2 ساعت

http://s6.picofile.com/file/8266204842/Troll.mp4.html

مدافع حرم - زمان ساخت : 1 روز

http://s7.picofile.com/file/8266205118/Modafe.mp4.html

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

انیمیشن های ما با فرمت دلخواه و بهترین کیفیت به شما تحویل داده خواهد شد ....

FLV ، AVI ، MP4 ، SVG و ...

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های DigiService