توضیحات کاره

فقط کافیست این موارد را به من بگویید و من ایده ای که متناسب با شماست به شما می گویم.:

  • میزان سرمایه
  • وسیله نقلیه
  • زمین یا انبار یا اتاق خالی به همراه متراژ آنها
  • تخصص و مهارت
  • علاقمندی شما

این موارد را برایم بنویسید و من هم به شما ایده شروع کار را خواهم گفت .

  • اگر هم هیچکدام از این شرایط را نداشتید اصلا مهم نیست ، فقط کافیست علاقه مندی خود را بنویسید.

 

 

مثلا اگر شخصی 1میلیون سرمایه داشته باشد و هیچ تخصصی نداشته باشد و هیچ امکاناتی هم نداشته باشد ایده ای که میشود به این شخص گفت این است که با 100 هزار تومن آن مقواهای رنگی بخرد و شروع به ساختن پاکت پول کند و برای الگو هم میتواند در اینترنت سرچ کند و یا چند نمونه از پاکتها را خریداری کند، چسب آنها را باز کند و از آنها به عنوان الگو استفاده کند.   بعد از ساخت پاکت ها آنها را در بسته های 10 تایی مرتب کند و به سوپری های آشنا و یا غریبه و لوازم التحریر ها و .... برای فروش بدهد. اگر پاکت ها فروش رفت سرمایه خود را اضافه کند و همینطور به حرکت ادامه دهد. و توضیحات بیشتری که به خود متقاضی در مورد چگونگی فروش گفته خواهد شد.

و یا شخصی اصلا سرمایه ای نداشت و هیچ کاری هم بلد نبود و هیچ امکاناتی هم نداشت ، حالا چطور؟؟؟ آیا این شخص محکوم به بدبختی است؟؟ هرگز. 

اگر چنین شخصی در تهران یا شهرهای بزرگ زندگی میکند ایده ای رایگان برایشان دارم ، فرض کنید شما هیچ سرمایه و امکاناتی ندارید ، فقط کافیست یک گوشی با دوربین با کیفیت داشته باشید و اگر هم ندارید مطمئنا میتوانید یک دوربین و یا یک گوشی که دوربین با کیفیتی دارد از کسی برای یک روز قرض کنید ، بلند میشی میری توی فرودگاه شهرت (البته میتونی این کار رو هر جایی انجام بدی) یه دوری تو فرودگاه میزنی ، انسان هایی رو میبینی که منتظرند که پروازشان انجام شود ، میری جلو و ازشون درخواست میکنی که : میتونم یه عکس برای یادگاری از شما بندازم؟ (باید خجالت رو کنار بزاری و همینطور غرور کاذب رو) اگر اجازه داد یه عکس میندازی و از طریق بلوتوث یا نرم افزارهای دیگه ارسال میکنی. و تمام این فرآیند رو با احترام و بسیار مودبانه انجام میدی...وقتی ارسال کردی بهش میگی : امیدوارم خوشتوتون اومده باشه و بعد آرزوی موفقیت و خداحافظی . چی شد؟؟؟؟ پس درآمدش کجاست؟؟؟ خب یه عکس انداختن و ارسال آن هیچ هزینه ای برای شما نداره و این کار رو فقط برای خوشحال کردن مسافران خسته و منتظر انجام میدید . اگر این فرآیند رو خوب انجام بدید بدون شک 90 درصد مسافرانی که از آنها عکس گرفته اید به شما میگویند هزینه اش چقدر میشود؟؟؟ بدون اینکه شما صحبتی از پول کرده باشید .!!! حالا خیلی مودبانه و با اعتماد به نفس میگویید دستمزدی که برای این کار گذاشتم هزار تومنه و اگر میخواهید این هزار تومن رو به من بدهید با رضایت کامل باشد و من هیچ اصراری به دریافت پول ندارم. تاکید میکنم که اگر کسی از شما مبلغ را سوال نکرد بدانید که یک جایی از کار شما اشکال دارد و هرگز بابت این کار طلب پول نکنید ، بگذارید خودشان سوال کنند ، (( یادتان باشد که لبخند لباس کار شماست ))  اگر به فرض در شروع کار روزی 10 هزار تومن هم درآمد دارید بسیار عالی است بعد از چند مدتی که در این کار ماهر شدید خیلی راحت میتوانید روزی 100 هزار تومن هم درآمد داشته باشید ، هر چه قدر خلاق تر باشید پول بیشتری کسب میکنید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

ایده ای برای شروع کسب و کار

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های amin67