توضیحات کاره

بدون نیاز به رمز عبور اینستاگرام

اهمیت فالور و لایک اینستاگرام

اهمیت فالور و لایک اینستاگرام و چرا خرید آن سود آور است؟

اینستاگرام گردش و سیر در تصاویر اشتراکی است و یک سیستم عالی برای ثبت لحظات خاص و ارتباط با مردم جهان است. این شبکه اجتماعی همچنین به صاحبان مشاغل فرصت تبلیغ محصولات و سرویس هایشان را میدهد.
استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ تجارت شما خیلی به صرفه و آسان است.
به عنوان مثال شما میتوانید تصاویر مشتریانی که از خرید و استفاده از سرویس و یا محصولات شما راضی هستند را پست کنید تا برند خود را تبلیغ کنید. برای اینکه به افراد زیادی توسط اینستاگرام برسید داشتن فالوور خیلی حیاتی است.
شما نمیتوانید اهمیت داشتن فالوور را نادیده بگیرید، هر چقدر شما فالوور بیشتر داشته باشید شدت تبلیغات شما بیشتر خواهد شد.

خوب آیا اینستاگرام واقعا مهم است؟

بله، اگر شما از اینستاگرام به درستی استفاده کنید به موفقیت در تجارت شما کمک میشود.و میتواند به شما کمک کند تا مشتریان بیشتری را به تجارت خود سوق دهید و شهرت شرکت خود را میان مشتریان افزایش دهید.
خیلی از تجارت ها موفقیت های بسیاری را از اکانت اینستاگرام خود مشاهده میکنند،شما نیز میتوانید افزایش و رشد چشم گیری از طریق شبکه اجتماعی دریافت کنید.
شما میتوانید فالوور های زیادی را توسط استراتژی های مختلف مثل فالو کردن دیگران- پست کردن تصاویر زیبا به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، کامنت گذاری درست در زیر عکس دیگران و تگ کردن عکس ها به دست بیاورید. این استراتژی ها به شما کمک میکند تا فالوور خود را افزایش دهید ولی این روش ها به آرامی تعداد فالوور های شما را افزایش میدهند،شما ممکن است به هدفتان برای رسیدن به تعداد خیلی زیاد از فالوور در یک بازه زمانی نرسیده باشید.
بهترین استراتژی که شما میتوانید از آن بهره برداری کنید تا تعداد فالوور های زیادی را داشته باشید خرید فالوور میباشد.
صرف نظر از اینکه شما به تازگی اکانت اینستاگرام خود را ساخته اید یا تعداد کمی فالوور دارید این بهترین استراتژی خواهد بود. تعداد فالووری که شما خریداری میکنید به شما کمک میکند تا محبوبیت خود را در اینستاگرام افزایش دهید.
مردم زمانی که میبینند شما فالور های زیادی دارید ترغیب می شوند شما را دنبال کنند تا ببینند چه چیزی در مورد عکس های شما جالب است.
وقتی فالوور اینستاگرام می خرید فالوور های خود را سریع افزایش میدهید.
محدودیتی در خرید تعداد فالوور های اینستاگرام وجود ندارد،بعضی از پکیج های خرید فالوور به تعداد فالوور ۵۰۰ عددی و بعضی از پکیج های خرید فالوور ۱۰۰۰۰ تایی ارائه میشود.
این بدان معناست که با توجه به بودجه شما پکیج های مختلفی موجود میباشد. در صورت نیاز به تعداد فالوور بیشتر از پکیج های موجود در وبسایت با پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید،
زمان خرید فالوور دقت کنید که از جایی معتبر و شناخته شده خرید کنید. سایت هفت سپهر اولین مبتکر روش افزایش فالوور در ایران می باشد.

علت ارزانی فالوورهای شما چیست؟

ما طی چند سال فعالیت سایت بارها و بارها و در مراحل مختلف قیمت های خود را کاهش دادیم و قیمت هایی که هم اکنون مشاهده می فرمایید نسبت به ابتدای فعالیت ما بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته اند.
و این کاهش قیمت به دلیل افزایش سایت های رقیب و در جهت حفظ  بازار انجام شد، و باتوجه به حاشیه سود کافی طی مدت فعالیت خود هم اکنون مفتخریم اعلام کنیم که وبسایت هفت سپهر ارزان ترین و با کیفیت ترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان بزرگوار ارائه می نماید.

آیا با خرید فالوور ممکن است صفحه من توسط اینستاگرام بسته شود؟

خیر،با توجه به اینکه فالوورهای ما فعال هستند توسط اینستاگرام به عنوان اکانت های قلابی و فیک شناخته نشده  وحذف نخواهند شد. و بدین ترتیب صفحه شما هم کاملا ایمن باقی خواهد ماند.

شما چگونه فالوور های من را افزایش می دهید؟

تمام فالوور ها از طریق تبلیغات و شگرد های حرفه ای جذب می شوند و شما پس از پایان کار از نتیجه بدست آمده شگفت زده خواهید شد.

مدت زمان انجام سفارش چقدر است؟

سعی بر این است که همه سفارشات در کمتر از ۴۸ ساعت انجام شوند ولی گاهی بعلت تعداد بسیار زیاد سفارشات مقداری بیشتر به طول می انجامد،همچنین عامل دیگری که زمان تحویل سفارش را تعیین می کند حجم سفارش است ولی ما تعهد می دهیم که هیچ سفارشی بیش از یک هفته به طول نینجامد…لازم به ذکر است که پشتیبانی سایت هر لحظه آماده پاسخ گویی به سوالات و ابهامات شما بزرگواران است

 

آیا اطلاعات من محرمانه باقی خواهند ماند؟

بله، هفت سپهر تضمین می کند که اطلاعات شما به هیچ وجه در اختیار هیچ سازمان و نهاد دولتی و خصوصی و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی قرار نخواهد گرفت.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

افزایش فالور و لایک به تعداد سفارش

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Haftsepehr