توضیحات کاره

فرقی نمیکنه شما صاحب یک کسب و کار بزرگ یا کوچک و یا حتی یک ارباب رجوع معمولی باشید اگه تا حالا سر و کارتون به سازمانهای اداری خورده که حتما خورده میدونید که یکی از اولین الزامات شما اینه که برای این که درخواستتون در جریان قرار بگیره لازمه اون در قالب یک نامه مکتوب تحویل بدید. حتی مراودات بین شرکتهای خصوصی و اشخاص هم خیلی وقتها نیازمند انجام مکاتبات اداریه. خوب واقعیت اینه که این کار برای خیلیها سخته.

اگر واقعا براتون مهمه که یک نامه قوی، مناسب و اثرگذار به مخاطبتون تحویل بدید من میتونم با اطمینان خاطر این کار رو برای شما انجام بدیم. شاید دروغ نباشه اگه بگم ا حالا به اندازه چند برابر موهای سرم نامه اداری، قرارداد، گزارش، پروپوزال و... نوشتم. اگه بین خودمون بمونه حتی نامه سرگشاده و شب نامه (البته صنفی نه سیاسی) هم نوشتم. 

همینجا بگم برای این که کارتون رو راحت کنم میتونید موضوع مورد نظرتون رو به صورت متن تایپی، عکس از متن دستنویس و یا صدای ضبط شده تون برام ارسال کنید تا بر اساس اون کارتون رو هرچه سریعتر انجام بدم

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل شامل متن نامه به اندازه حداکثر 200 کلمه که برای یک نامه اداری، حجم مناسب و معقولیه

ما هم فایل ورد رو برای شما میفرستیم که بتونید اگر خواستید اون رو ویرایش کنید و هم فایل پی دی اف رو که به راحتی پرینت گرفته و استفاده کنید.

همینطور در یک فایل ضمیمه هم نکاتی رو که باید برای پیگیری مکاتبات اداریتون بدونید برای شما توضیح دادیم که اون رو به صورت هدیه برای شما ارسال می کنیم

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های avanandishe